Ještě agresivnější bodykit zde překvapivě nehraje hlavní roli. Stačí kouknout pod kapotu.
Známý úpravce Mansory se už v minulosti na výkonném SUV od Lamborghini vyřádil. Do portfolia extrémních staveb si však může německá firma nyní připsat i tento exemplář Urusu, který vznikl ve spolupráci s ladičem koncernových vozů MTM. Zatímco odvážný exteriér SUV už v kontextu Mansory vlastně ani nepřekvapí, zásadní změny se teď dějí pod kapotou.
Právě MTM je zodpovědné za monstrózní nárůst výkonu a točivého momentu Urusu. Pod kapotou nadále zůstává čtyřlitrový twin-turbo V8, polepšil si nicméně o pár větších turbodmychadel, upravené sání nebo příhodně taky posílenou osmistupňovou převodovku od ZF. Nový výfukový systém končí trojicí uprostřed umístněných koncovek v agresivním difuzoru.
Výsledkem je výkon porovnatelný s Bugatti Veyron, tedy přesně 1001 koní (736 kW), zatímco točivý moment vyrostl na hodnotu 1250 N.m. Pro srovnání, původní hodnoty Lamborghini Urus jsou 650 koní (478 kW) a 850 N.m. Dynamiku firmy nezmiňují, ani v sérii se ale SUV nemusí stydět s akcelerací na 100 km/h za 3,6 sekund a maximální rychlostí 305 km/h.
Cenovku svého výtvoru Mansory a MTM taky neuvádí. S hromadou úprav a nových dílů ale nepochybně překročí základní cenu Lamborghini Urus, která se pohybuje okolo 5,3 milionu korun.
Ferruccio Lamborghini založil společnost vyrábějící sportovní automobily v roce 1963 coby konkurenta značkám, jako je Ferrari.
Po vyhlášení úpadku a změně vlastníků přešlo Lamborghini v roce 1987 pod Chrysler. Od roku 1998 ho vlastní Audi (Volkswagen Group).
Lamborghini Aventador • Lamborghini Huracán • Lamborghini Urus