Známý úpravce Mansory se už v minulosti  na výkonném SUV od Lamborghini vyřádil . Do portfolia extrémních staveb si však může německá firma nyní připsat i tento exemplář Urusu, který vznikl ve spolupráci s ladičem koncernových vozů MTM. | Lamborghini Urus by Mansory & MTM Zdroj: MTM

Známý úpravce Mansory se už v minulosti na výkonném SUV od Lamborghini vyřádil. Do portfolia extrémních staveb si však může německá firma nyní připsat i tento exemplář Urusu, který vznikl ve spolupráci s ladičem koncernových vozů MTM. | Lamborghini Urus by Mansory & MTM | Zdroj: MTM

Zatímco odvážný exteriér SUV už v kontextu Mansory vlastně ani nepřekvapí, zásadní změny se teď dějí pod kapotou. | Lamborghini Urus by Mansory & MTM Zdroj: MTM

Zatímco odvážný exteriér SUV už v kontextu Mansory vlastně ani nepřekvapí, zásadní změny se teď dějí pod kapotou. | Lamborghini Urus by Mansory & MTM | Zdroj: MTM

Právě MTM je zodpovědné za monstrózní nárůst výkonu a točivého momentu Urusu. Pod kapotou nadále zůstává čtyřlitrový twin-turbo V8, polepšil si nicméně o pár větších turbodmychadel... | Lamborghini Urus by Mansory & MTM Zdroj: MTM

Právě MTM je zodpovědné za monstrózní nárůst výkonu a točivého momentu Urusu. Pod kapotou nadále zůstává čtyřlitrový twin-turbo V8, polepšil si nicméně o pár větších turbodmychadel... | Lamborghini Urus by Mansory & MTM | Zdroj: MTM

...upravené sání nebo příhodně taky posílenou osmistupňovou převodovku od ZF. Nový výfukový systém končí trojicí uprostřed umístněných koncovek v agresivním difuzoru. | Lamborghini Urus by Mansory & MTM Zdroj: MTM

...upravené sání nebo příhodně taky posílenou osmistupňovou převodovku od ZF. Nový výfukový systém končí trojicí uprostřed umístněných koncovek v agresivním difuzoru. | Lamborghini Urus by Mansory & MTM | Zdroj: MTM

Výsledkem je výkon porovnatelný s Bugatti Veyron, tedy přesně 1001 koní (736 kW), zatímco točivý moment vyrostl na hodnotu 1250 N.m. Pro srovnání, původní hodnoty Lamborghini Urus jsou 650 koní (478 kW) a 850 N.m. | Lamborghini Urus by Mansory & MTM Zdroj: MTM

Výsledkem je výkon porovnatelný s Bugatti Veyron, tedy přesně 1001 koní (736 kW), zatímco točivý moment vyrostl na hodnotu 1250 N.m. Pro srovnání, původní hodnoty Lamborghini Urus jsou 650 koní (478 kW) a 850 N.m. | Lamborghini Urus by Mansory & MTM | Zdroj: MTM

Dynamiku firmy nezmiňují, ani v sérii se ale SUV nemusí stydět s akcelerací na 100 km/h za 3,6 sekund a maximální rychlostí 305 km/h. | Lamborghini Urus by Mansory & MTM Zdroj: MTM

Dynamiku firmy nezmiňují, ani v sérii se ale SUV nemusí stydět s akcelerací na 100 km/h za 3,6 sekund a maximální rychlostí 305 km/h. | Lamborghini Urus by Mansory & MTM | Zdroj: MTM

Cenovku svého výtvoru Mansory a MTM taky neuvádí. S hromadou úprav a nových dílů ale nepochybně překročí základní cenu Lamborghini Urus, která se pohybuje okolo 5,3 milionu korun. | Lamborghini Urus by Mansory & MTM Zdroj: MTM

Cenovku svého výtvoru Mansory a MTM taky neuvádí. S hromadou úprav a nových dílů ale nepochybně překročí základní cenu Lamborghini Urus, která se pohybuje okolo 5,3 milionu korun. | Lamborghini Urus by Mansory & MTM | Zdroj: MTM

 | Lamborghini Urus by Mansory & MTM Zdroj: MTM

 | Lamborghini Urus by Mansory & MTM | Zdroj: MTM

 | Lamborghini Urus by Mansory & MTM Zdroj: MTM

 | Lamborghini Urus by Mansory & MTM | Zdroj: MTM

 | Lamborghini Urus by Mansory & MTM Zdroj: MTM

 | Lamborghini Urus by Mansory & MTM | Zdroj: MTM

 | Lamborghini Urus by Mansory & MTM Zdroj: MTM

 | Lamborghini Urus by Mansory & MTM | Zdroj: MTM

 | Lamborghini Urus by Mansory & MTM Zdroj: MTM

 | Lamborghini Urus by Mansory & MTM | Zdroj: MTM

Zatímco odvážný exteriér SUV už v kontextu Mansory vlastně ani nepřekvapí, zásadní změny se teď dějí pod kapotou. | Lamborghini Urus by Mansory & MTM Zdroj: MTM
Právě MTM je zodpovědné za monstrózní nárůst výkonu a točivého momentu Urusu. Pod kapotou nadále zůstává čtyřlitrový twin-turbo V8, polepšil si nicméně o pár větších turbodmychadel... | Lamborghini Urus by Mansory & MTM Zdroj: MTM
...upravené sání nebo příhodně taky posílenou osmistupňovou převodovku od ZF. Nový výfukový systém končí trojicí uprostřed umístněných koncovek v agresivním difuzoru. | Lamborghini Urus by Mansory & MTM Zdroj: MTM
Výsledkem je výkon porovnatelný s Bugatti Veyron, tedy přesně 1001 koní (736 kW), zatímco točivý moment vyrostl na hodnotu 1250 N.m. Pro srovnání, původní hodnoty Lamborghini Urus jsou 650 koní (478 kW) a 850 N.m. | Lamborghini Urus by Mansory & MTM Zdroj: MTM
12
Fotogalerie

Lamborghini Urus od Mansory a MTM se nedrží zpátky. Zlověstné SUV má 1001 koní

Ještě agresivnější bodykit zde překvapivě nehraje hlavní roli. Stačí kouknout pod kapotu.

Známý úpravce Mansory se už v minulosti na výkonném SUV od Lamborghini vyřádil. Do portfolia extrémních staveb si však může německá firma nyní připsat i tento exemplář Urusu, který vznikl ve spolupráci s ladičem koncernových vozů MTM. Zatímco odvážný exteriér SUV už v kontextu Mansory vlastně ani nepřekvapí, zásadní změny se teď dějí pod kapotou.

Právě MTM je zodpovědné za monstrózní nárůst výkonu a točivého momentu Urusu. Pod kapotou nadále zůstává čtyřlitrový twin-turbo V8, polepšil si nicméně o pár větších turbodmychadel, upravené sání nebo příhodně taky posílenou osmistupňovou převodovku od ZF. Nový výfukový systém končí trojicí uprostřed umístněných koncovek v agresivním difuzoru.

Výsledkem je výkon porovnatelný s Bugatti Veyron, tedy přesně 1001 koní (736 kW), zatímco točivý moment vyrostl na hodnotu 1250 N.m. Pro srovnání, původní hodnoty Lamborghini Urus jsou 650 koní (478 kW) a 850 N.m. Dynamiku firmy nezmiňují, ani v sérii se ale SUV nemusí stydět s akcelerací na 100 km/h za 3,6 sekund a maximální rychlostí 305 km/h.

Cenovku svého výtvoru Mansory a MTM taky neuvádí. S hromadou úprav a nových dílů ale nepochybně překročí základní cenu Lamborghini Urus, která se pohybuje okolo 5,3 milionu korun.

Lamborghini

Ferruccio Lamborghini založil společnost vyrábějící sportovní automobily v roce 1963 coby konkurenta značkám, jako je Ferrari.

Po vyhlášení úpadku a změně vlastníků přešlo Lamborghini v roce 1987 pod Chrysler. Od roku 1998 ho vlastní Audi (Volkswagen Group).

Lamborghini Aventador • Lamborghini Huracán • Lamborghini Urus

Doporučujeme

Články odjinud