Lamborghini Urus dostane motor o výkonu 600 koní

Dnešním dnem začal autosalon v Pekingu, kde se světu představí hned několik zajímavých modelů. Mezi nimi nechybí ani koncept nového SUV pocházející z dílny automobilky Lamborghini. První fotografie a předběžné informace jsme už zveřejnili, dnes k nim přidáme dalších několik snímků a podrobností.

Lamborghini Urus: tak tady ho máme!

Lamborghini Urus: tak tady ho máme!

Urus měří na délku 4,99 m, široký je 1,99 m a vysoký 1,66 m. Lamborghini stále ještě přesně nespecifikovalo, který konkrétně motor čtyřmístné SUV dostane. Automobilka vypustila do světa pouze informaci, že půjde o agregát disponující maximálním výkonem 600 koní. Kromě toho máme očekávat také nejnižší produkci emisí v segmentu. To by nahrávalo tvrzením, že Urus dostane také elektromotor a půjde o hybridní vůz.

Lamborghini Urus používá permanentní pohon všech kol a dvouspojkovou automatickou převodovku. Kvůli zachování alespoň částečných „terénních“ vlastností dostane novinka podvozek s variabilní světlou výškou. Automobilka plánuje prodeje blížící se 3000 exemplářům za rok, a to především díky trhům v USA, Německu, Anglii a hlavně Rusku a Číně. 

bazar

Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2008
Stav: 252 737 km
Cena: 102 000 Kč
Renault Thalia 1,2
Rok výroby: 2007
Stav: 156 314 km
Cena: 56 000 Kč
Nissan Juke 1,6
Rok výroby: 2013
Stav: 53 870 km
Cena: 275 000 Kč
Skoda Octavia 2
Rok výroby: 2007
Stav: 249 235 km
Cena: 150 000 Kč
Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 370 000 Kč
Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 888 km
Cena: 60 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků