Lamborghini ukázalo závodní Huracán GT3. Je to jen zadokolka

Lamborghini ukázalo závodní Huracán GT3. Je to jen zadokolka

Lamborghini představilo závodní verzi nového modelu Huracán ve specifikaci GT3. Vídat ji budeme třeba při závodech Blancpain Endurance Series. Novinka je velmi podobná speciálu Lamborghini Huracán LP620-2 Super Trofeo, který soutěží ve značkovém šampionátu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Závodní Lamborghini Huracán představil samozřejmě i šéf automobilky Stephan Winkelmann. Cena za nový speciál GT3 je 369 000 eur. Už máte našetřeno?

K pohonu speciálu GT3 slouží atmosférický desetiválec 5,2 l o blíže nespecifikovaném výkonu, ale síla putuje podle pravidel FIA výhradně na zadní kola přes šestistupňovou sekvenční převodovku s třílamelovou spojkou. Základní hmotnost 1239 kg je rozdělena mezi nápravy v poměru 48/52 ve prospěch té zadní.

Vedle radikálních aerodynamických úprav se speciál GT3 dočkal i zásadně přepracovaného chlazení, přední části vozu a zavěšení. Interiér byl také uzpůsoben potřebám závodění, takže tu vedle ochranné klece je i speciální sedadlo a multifunkční volant, na kterém si můžete nastavovat například intenzitu kontroly trakce a ABS.

Lamborghini Huracan LP 610-4 zvládne zrychlení z nuly na 200 km/h za 9,9 s

Lamborghini Huracan LP 610-4 zvládne zrychlení z nuly na 200 km/h za 9,9 s

Podle pravidel FIA tu nenajdete karbonové brzdy, ale klasické ocelové. Vpředu mají kotouče průměr 380 mm a svírají je šestipístkové třmeny, vzadu jsou 355mm kotouče se čtyřpístkovými třmeny. Závodní hladké pneumatiky mají rozměr 315/680 vpředu a 325/705 vzadu.

Závodní Lamborghini Huracán GT3 vás přijde na 369 000 eur, tedy zhruba 10 330 000 korun bez daní a dalších poplatků. Náhradní díly si pak ale také budete muset nakupovat sami.

Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků