Lamborghini ukázalo závodní Huracán GT3. Je to jen zadokolka

Lamborghini ukázalo závodní Huracán GT3. Je to jen zadokolka

Lamborghini představilo závodní verzi nového modelu Huracán ve specifikaci GT3. Vídat ji budeme třeba při závodech Blancpain Endurance Series. Novinka je velmi podobná speciálu Lamborghini Huracán LP620-2 Super Trofeo, který soutěží ve značkovém šampionátu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Závodní Lamborghini Huracán představil samozřejmě i šéf automobilky Stephan Winkelmann. Cena za nový speciál GT3 je 369 000 eur. Už máte našetřeno?

K pohonu speciálu GT3 slouží atmosférický desetiválec 5,2 l o blíže nespecifikovaném výkonu, ale síla putuje podle pravidel FIA výhradně na zadní kola přes šestistupňovou sekvenční převodovku s třílamelovou spojkou. Základní hmotnost 1239 kg je rozdělena mezi nápravy v poměru 48/52 ve prospěch té zadní.

Vedle radikálních aerodynamických úprav se speciál GT3 dočkal i zásadně přepracovaného chlazení, přední části vozu a zavěšení. Interiér byl také uzpůsoben potřebám závodění, takže tu vedle ochranné klece je i speciální sedadlo a multifunkční volant, na kterém si můžete nastavovat například intenzitu kontroly trakce a ABS.

Lamborghini Huracan LP 610-4 zvládne zrychlení z nuly na 200 km/h za 9,9 s

Lamborghini Huracan LP 610-4 zvládne zrychlení z nuly na 200 km/h za 9,9 s

Podle pravidel FIA tu nenajdete karbonové brzdy, ale klasické ocelové. Vpředu mají kotouče průměr 380 mm a svírají je šestipístkové třmeny, vzadu jsou 355mm kotouče se čtyřpístkovými třmeny. Závodní hladké pneumatiky mají rozměr 315/680 vpředu a 325/705 vzadu.

Závodní Lamborghini Huracán GT3 vás přijde na 369 000 eur, tedy zhruba 10 330 000 korun bez daní a dalších poplatků. Náhradní díly si pak ale také budete muset nakupovat sami.

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 10 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků