Lamborghini ukázalo čtvrtý kus své pařížské novinky, mnoho opět neodhaluje

Po prvních dvou upoutávkách na cosi, co má Lamborghini představit na blížícím se autosalonu v Paříži, jsme si mysleli, že si z nás automobilka utahuje. Po odhalení té třetí to ale vypadalo, že trend neodvratně míří k něčemu zřejmému. To jsme se ovšem přepočítali.

Čtvrtý „teaser” Lamborghini je totiž stejně nekonkrétní jako ty první dva. Zjevný je z něj jen použitý materiál (to ostatně dává automobilka najevo i jedinou doprovodnou větou: „Karbon, šestý element.”), ale jakou část vozu zachycuje, tím si tedy jisti nejsme. Že by to byl otočný volič automatické převodovky v údolí karbonu?

Pokud vás napadá něco lepšího, podělte se s námi. A pokud nikoli, prostě si počkejte, Lamborghini pro nás chystá ještě další dvě „odhalení” a za pár dní bychom ono tajemství (zřejmě půjde o koncept 83X) měli spatřit v celé jeho kráse.

Klepněte pro větší obrázek
Poslední upoutávka Lamborghini...
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
...a její tři předchůdkyně

bazar

Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 360 000 Kč
Skoda Octavia 2
Rok výroby: 2013
Stav: 83 866 km
Cena: 239 000 Kč
Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 890 km
Cena: 54 000 Kč
Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 67 361 km
Cena: 210 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 349 889 km
Cena: 73 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2006
Stav: 267 323 km
Cena: 86 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

včera | Milan Lažanský | 22 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků