Lamborghini údajně pracuje na sedanu. Má se představit v roce 2021

Z obchodního hlediska se v současné době u Lamborghini soustředí především na uvedení modelu Urus. SUV ze SantAgaty má zdvojnásobit prodeje rozzuřeného býka a začít pořádně vydělávat.

Nyní se ale objevují důvěryhodné spekulace o čtvrté modelové řadě, taktéž se čtyřmi dveřmi. Podle britského Autocaru už má Lamborghini postavený funkční prototyp velkého sedanu. Základy by měl sdílet napříč koncernem Volkswagen. To znamená platformu MSB, kterou již dostalo nové Porsche Panamera a Bentley Continental GT.

Lamborghini zveřejnilo fotky brutálního Huracanu Trofeo EVO

Lamborghini zveřejnilo fotky brutálního Huracanu Trofeo EVO

Lamborghini prý ještě o budoucnosti takového vozu stoprocentně nerozhodlo. Záleží prý do značné míry na úspěchu Urusu. Velké procento z konstrukce má činit karbon, čímž se vývoj prodlužuje. Pokud však dostane zelenou, premiéru máme očekávat v roce 2021.

Vzpomínáte na koncept Lamborghini Estoque z pařížského autosalonu 2008? Právě jím by se novinka mohla inspirovat, podívejte se na kompletní fotogalerii:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 140 příspěvků