Lamborghini touží po větší exkluzivitě a chce snížit prodeje

9 komentářů

zdenal
13. prosince • 13:12

ale Ferrari to resi stejne-ma urcitou kvotu,radove v tisicich autech/rok a vic proste nevyrobi, s cenou nahoru nesli, ono je totiz balancovani imageXcenaXpocet asi velmi citlive a ja osobne bych si v zajmu exkluzivity taky spis radsi pockal 3 mesice dyl, nez daval dalsi milion navic za uz i tak predrazene auto

juz
12. prosince • 20:18

Jak uvedl sám ředitel automobilky, byl by nejraději, pokud by zákaznicí na čas přestali mít o tyto vozy zájem je to ředitel, takže ho asi nikdo nevyhodí, ale tohle říct třeba můj zaměstnanec, tak ho asi hned vyhodím... tak maj rozšířit portfolio nebo zákazníky odkázat na modely Audi, ale tohle by fakt neměli, skoro bych jim přál nula prodaných vozů, aby to mohli vzít zpátky

War
12. prosince • 12:50

ono to dá práci zabít dobrou image, když za sebou táhnu těžkou kouli v podobě VW

Saman
12. prosince • 10:36

Sak muzou zvisit cenu, us sme to videli u jinych karek a funguje to dobre, a nebo jednoduse snizit vyrobu o par procent a tim prodlouzit cekaci doby treba o 2-3 mesice, na to kolik ty manici berou maj jen same uvahy a zadny ciny :-P .

Vladimír
12. prosince • 4:52

Místo, aby byli rádi, že ropní a finanční magnáti, aristokrati, celebrity a megatuneláři kupují jejich vozy, tak zvýšení exkluzivity vidí ve snížení počtu prodaných supersportů. Každopádně bych chtěl pracovat v této honosně bohaté automobilce, alespoň jako dělník na mytí, leštění a pulírování Lamborghini v konečné fázi výroby. Už vidím ten dělnický plat snů ... :-P;-)

Honza
12. prosince • 8:04

Ani bych nerekl, ze je to ekonomicka uvaha. A pokud ano, pak velice, velice zajimava ;-)

ondřej
12. prosince • 8:24

nějak nechápu, proč jednoduše nezvýší cenu, je to ostatně v podobných případech základní ekonomická poučka. ne nijak dramaticky, ale třeba na několikrát a když bude lambo v důsledku o milion dražší, pár potenciálních zákazníků to může odradit..

klukjakobuk
12. prosince • 9:08

no zvýšit cenu jen tak nejde, jednak by to bylo nefér vůči zákazníkům, kteří by museli dát za stejné auto více než zákazníci, kteří jej koupili před zvýšením ceny, druhak je problém v tom, že L používá některé koncernové díly a také to, že v nejvýkonějších variantách audi jsou L motory. Takže pokud by zdražili, mohlo bys se stát, že třeba zákazníci tu cenu nebudou akceptovat a v horším případě půjdou ke konkurenci, v tom lepším si koupí koncernovou R8;-)

Vladik
12. prosince • 8:50

Zdražit současnej model by podle mě nebylo to pravý, možná že by to odradilo víc zákazníků než by chtěli. Kdo by si kupoval auto kterej jeden koupil levnějc za víc? Spíš můžou zdražit novej model, nebp doplňkocou výbavu jestli vůbec nějaká je ale u auta za 20 mega předpokládám že je tam všechno co by tam mělo bejt

Doporučujeme

Články odjinud