Lamborghini touží po větší exkluzivitě a chce snížit prodeje

Doslova fantastické prodeje posledních let vedou u vedení italské automobilky Lamborghini k obavám, že jejich vozy se v brzké době stanou až příliš okoukané a ztratí část své výjimečnosti.

Množství prodaných vozů po celém světě vzrostlo za poslední rok o více než 20 procent a dle zájmu zákazníků bude i ten příští stejně dobrý. A nebo špatný.

Současný trend se totiž nelíbí vedení automobilky, která by byla raději, pokud by se prodávalo trochu méně vozů a zákazníci by si na vozy museli počkat déle. Určitý nedostatek vozů by totiž zvýšil exkluzivitu a vlastnictví Lamba by pak bylo otázkou větší prestiže.

Jak uvedl sám ředitel automobilky, byl by nejraději, pokud by zákaznicí na čas přestali mít o tyto vozy zájem a automobilka mohla přirozeně snížit výrobu.

Jak se zdá, zákazníci se automobilkám nezavděčí asi nikdy. Jedni si stěžují, že jejich vozy nikdo nechce, druzí by pak chtěli zájemců méně. Automobilce můžeme vzkázat snad jen to, že poptávku lze velmi dobře regulovat cenou, takové Murciélago za 20 milionů Kč si koupí jen opravdový fanda...

Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

dnes | Milan Lažanský
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků