Lamborghini: těšte se na další luxusní crossover

Lamborghini: těšte se na další luxusní crossover

Když Porsche představilo model Cayenne, hodně lidí si klepalo na čelo. Po úspěšné první generaci přišla generace druhá, která se prodává ještě lépe a také ostatním došlo, že odpor fanoušků je sice věc nepříjemná, ale zájem ze strany kupujících určitě není zanedbatelný. Postupně se tak začaly množit informace o tom, že Maserati vyrobí Kubang, že Bentley také přispěje „svou troškou do mlýna“ a konečně že stranou nezůstane ani Lamborghini.

Myslet si o tomto trendu můžeme všechno možné, ale fakt je ten, že potenciál tohoto segmentu rozhodně není malý. Spoustu zájemců se určitě najde jak v Evropě, tak především na východních trzích a právě tam má také Lambroghini namířeno. Podle magazínu Quattroruote, který přinesl také několik obrázků, bude koncept crossoveru představen v dubnu na autosalonu v Pekingu.

O motoru se toho zatím mnoho neví. Spekulace hovoří o desetiválci s výkonem 575 k, přičemž není vyloučeno, že se později objeví také hybrid s maximem kolem hranice 700 k.  

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

dnes | Milan Lažanský | 6 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků