Lamborghini: tak nakonec to přeci jen bude SUV

Lamborghini: tak nakonec to přeci jen bude SUV

Již delší dobu se představitelé značky Lamborghini, potažmo koncernu VW Group, dohadují o další modelové řadě, jež by pomohla navýšit prodeje slavného italského producenta supersportovních automobilů. Dosud se zdálo, že má navrch spíše výkonný sedan na způsob Porsche Panamera nebo Maserati Quattroporte vycházející ze studie Lamborghini Estoque, podle informací magazínu Drive to však nyní vypadá spíše na SUV.

Změnu názoru zřejmě poněkud změnila analýza prodejů luxusních automobilů v rozvojových, zejména Číny, kde si v poslední době velmi dobře vedou vozy typu Porsche Cayenne. Kategorie SUV nebude pro Lamborghini vyloženě novým teritoriem, neboť již na konci osmdesátých let vznikla série několika stovek terénních vozů Lamborghini LM002. Oproti tomu dosud jediným čtyřdveřovým Lamborghini byla studie Kevina Verduyna se jménem Portofino představená v roce 1987 ve Frankfurtu.
 

bazar

VW Passat 2
Rok výroby: 2012
Stav: 161 359 km
Cena: 252 000 Kč
VW Touran 1,6
Rok výroby: 2014
Stav: 128 565 km
Cena: 278 000 Kč
VW Passat 1,6
Rok výroby: 2012
Stav: 135 349 km
Cena: 258 000 Kč
VW Passat 2
Rok výroby: 2005
Stav: 199 600 km
Cena: 135 000 Kč
VW Amarok 2
Rok výroby: 2011
Stav: 145 284 km
Cena: 470 000 Kč
VW Sharan 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 235 312 km
Cena: 111 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků