Lamborghini slaví 10 let v Mexiku. Speciální Huracány odkazují na život i smrt

Mít v garáži Lamborghini Huracán s továrním emblémem lebky, to zní samo o sobě úžasně.

Když se řekne Lamborghini, vaší první myšlenkou asi nebude, jak si italská značka vede na trhu Mexika. Právě tam ale nyní značka slaví 10 let od otevření svého prvního mexického showroomu. A tato událost si u místního prodejce Grand Chelem vyžádala oslavu. Přesněji tedy zadání výroby čtyř speciálních exemplářů Huracánu.

Lamborghini Aventador se po 10 letech loučí. Do důchodu odchází seriózně

Lamborghini Aventador se po 10 letech loučí. Do důchodu odchází seriózně

Ruce v projektu mělo samozřejmě personalizační oddělení Lamborghini Ad Personam, které pro každý vůz představilo samostatný motiv pocházející z mexické kultury – Vita (život), Morte (smrt), Sogno (sen) a Tempo (čas). Každý ze čtveřice Huracánů se tedy zásadně liší svou specifikací zvenku i zevnitř.

Vita (život) přichází se zeleným lakem Verde Ermes v kombinaci s koly ve zlatém odstínu Oro Elios. Zelená má představovat život a přírodu, zlatá na kolech a rovněž v interiéru zase slunce. Každé z aut má i svůj speciální emblém, v tomto případě orla z mexické vlajky. Edice Morte (smrt) se na druhou stranu prezentuje v modrofialovém matném laku Blu Astraeus s bronzovými detaily a emblémem lebky. Tato kombinace má oslavovat zkušenosti, které nás připravují na cestu mezi životem a smrtí.

Chcete pracovat s Lamborghini Huracán Evo? Pošlete životopis na letiště v Boloni

Chcete pracovat s Lamborghini Huracán Evo? Pošlete životopis na letiště v Boloni

Sogno (sen) zaujme pastelově modrým lakem Blu Symi a rovněž zlatými detaily Oro Elios. Dle všeho připomínající mýtické bytosti z lidového umění Mexika. Emblém pak ukazuje dvouhlavého draka oslavujícího fantaskní povahu snů. Huracán v edici Tempo (čas) je nakonec vyveden v matně černém laku s bronzovými detaily uvnitř i venku. Emblém hada má odkazovat na svlékání jeho kůže napříč časem.

„Tyto čtyři speciální edice navržené divizí Ad Personam představují nekonečné možnosti, které mají naši klienti k dispozici při konfiguraci svého vlastního Lamborghini,“ dodal k oslavným Huracánům Federico Foschini, vedoucí marketingu a prodejů italské značky.

Lamborghini

Ferruccio Lamborghini založil společnost vyrábějící sportovní automobily v roce 1963 coby konkurenta značkám, jako je Ferrari.

Po vyhlášení úpadku a změně vlastníků přešlo Lamborghini v roce 1987 pod Chrysler. Od roku 1998 ho vlastní Audi (Volkswagen Group).

Lamborghini Aventador • Lamborghini Huracán • Lamborghini Urus

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Fiat 500e HB La Prima: Chytne za srdce a ve městě je k neutahání

Fiat 500e La Prima (87 kW)

Fiat 500e je dalším elektromobilem do města, který vysokou cenu techniky balí do luxusního kabátku a přichází s řadou krásných detailů. Má ale na to rovnat se s Hondou e?

27.  7.  2021 | Vladimír Kadera | 4 příspěvky
TEST Ford Focus 3d 2.0 ZETEC: Vůz roku 1999 už jen kvete. Jak si vedl 20 let zpět?

Ford Focus 3d 2.0 ZETEC

Ford Focus první generace, evropské Auto roku 1999, vypadá i v dnešní době dobře. Rozhodně zajímavěji než jeho zatím poslední následovník z roku 2018. Připomeňte si test třídveřové verze, který v roce 2001 přinesli kolegové z Auto.cz

24.  7.  2021 | Tomáš Zajíček | 15 příspěvků
První jízda s Hyundaiem Ioniq 5: Tajemný krasavec může převálcovat konkurenci

Hyundai Ioniq 5

Hyundai podobně jako další značky přijíždí s vlastní rodinou elektrických aut. Jmenuje se Ioniq a jejím prvním zástupcem je kompaktní crossover s krásným retro designem. Už jsme ho vyzkoušeli.

22.  7.  2021 | David Bureš | 54 příspěvků