Lamborghini Sián dostalo kamaráda. Speciální Ducati Diavel 1260 S vypadá skvěle!

Výsledkem spolupráce Lamborghini a Ducati se konečně oficiálně ukazuje. Speciálního edice motocyklu vznikne pouze 630 kusů.

Lamborghini Sián FKP 37 se poprvé ukázalo před loňským autosalonem ve Frankfurtu. První hybrid italské automobilky pohání tradiční atmosférický dvanáctiválec o objemu 6,5 litru s elektromotorem o výkonu 34 koní, implementovaným do převodovky. Výsledný výkon 602 kW (819 koní) stačí k maximální rychlosti 350 km/h.

Nejen Bugatti, VW přemýšlí i nad osudem Lamborghini a Ducati. Pustí je k vodě?

Nejen Bugatti, VW přemýšlí i nad osudem Lamborghini a Ducati. Pustí je k vodě?

Tento vůz nyní dostal nového kamaráda, kterým je speciální Ducati Diavel 1260 v edici Lamborghini. Produkt je výsledkem nové spolupráce obou výrobců a tvoří dvojici. Ducati si na vzhledu svého speciálního motocyklu dalo opravdu záležet.

S Lamborghini Sián se shoduje tmavě zelený lak Gea Green i zlaté doplňky Electrum Gold. Na motocyklu i na helmě se nachází číslo 63, které odkazuje na rok založení italské automobilky. Na to odkazuje i limitovaná výroba, kdy vznikne pouze 630 kusů. K odlehčení motocyklu pak pomohla spousta karbonových dílů.

Lamborghini Huracán STO oficiálně: V hlavní roli aerodynamika, přítlak a karbon

Lamborghini Huracán STO oficiálně: V hlavní roli aerodynamika, přítlak a karbon

Pohonné ústrojí výchozího Ducati Diavel 1260 S zůstalo beze změn. Stále tu tedy najdete třináctistovku o výkonu 117 kW (159 koní) v 9500 otáčkách za minutu a s točivým momentem 129 N.m. Standardní Divael 1260 S stojí okolo půl milionu korun. Cena za speciální edici nebyla oznámena.

Lamborghini

Ferruccio Lamborghini založil společnost vyrábějící sportovní automobily v roce 1963 coby konkurenta značkám, jako je Ferrari.

Po vyhlášení úpadku a změně vlastníků přešlo Lamborghini v roce 1987 pod Chrysler. Od roku 1998 ho vlastní Audi (Volkswagen Group).

Lamborghini Aventador • Lamborghini Huracán • Lamborghini Urus

TEST VW Arteon Shooting Brake 2.0 TDI DSG R-Line: Styl a komfort především

VW Arteon SB 2.0 TDI/147 kW

Že model Arteon dorazí také v provedení kombi, Volkswagen oficiálně potvrdil až loni v červnu. Shooting Brake působí takřka dokonale, ale je takový i ve skutečnosti?

17.  1.  2021 | Jan Mička | 52 příspěvků
TEST Subaru BRZ Final Edition: Devět let nás učilo tlačit na pilu. Teď už naposledy

Subaru BRZ Final Edition

Subaru již devátým rokem připomíná, že teď je ten správný čas na pořízení řidičského kupé za hodně dobré peníze. Kdo i letos zaváhá, nejspíš bude mít na nějakou dobu smůlu.

13.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 32 příspěvků
TEST Audi e-tron 55 quattro Sportback: Tichý a hodně nápadný žrout elektřiny

Audi e-tron 55 quattro SB

Audi e-tron jsme tu měli už předloni. Tenkrát jsme s ním vyrazili do Rakouska a zažili pár neočekávaných dobrodružství. Dnes tu máme elegantnější verzi Sportback. Do žádných akcích se ale nehrneme, mrkneme na jeho schopnosti hezky v domácích podmínkách.

10.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 118 příspěvků