Lamborghini si vystačí bez přeplňování. Alespoň zatím.

Nejvyšší muž značky Lamborghini Stephan Winkelmann oznámil, že s turby se zatím nepočítá.
Lamborghini si vystačí bez přeplňování. Alespoň zatím.

Konstrukci automobilových motorů v posledních letech vládnou přímé vstřikování paliva a přeplňování dmychadly i kompresory. Třeba v Mnichově to nově dotáhli ve verzích BMW M550d a X5/X6 M50d až na tři turba, ale značka Lamborghini zatím stále odolává. A to i přesto, že sama patří do koncernu VW Group, který se v zavádění přeplňování pro benzínové motory stal protagonistou.

Lamborghini Gallardo LP 570-4 Super Trofeo Stradale: nejrychlejší Gallardo

Lamborghini Gallardo LP 570-4 Super Trofeo Stradale: nejrychlejší Gallardo

V rozhovoru pro magazín Autocar však nyní šéf značky Lamborghini Stephan Winkelmann prohlásil, že s turbodmychadly pro své supersporty nepočítá, alespoň do konce této dekády. „Budoucnost se ale může vydat vlastní cestou s tuhnoucími emisními limity,“ poznamenal Winkelmann, a zároveň slíbil, že ani nová generace modelu Lamborghini Gallardo, jež by se měla objevit zhruba za dva roky, přeplňovaný motor mít nebude.
 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

VW Touareg 3
Rok výroby: 2010
Stav: 242 522 km
Cena: 300 000 Kč
VW Golf Plus 2
Rok výroby: 2011
Stav: 142 596 km
Cena: 236 000 Kč
VW Passat 2
Rok výroby: 2012
Stav: 161 359 km
Cena: 252 000 Kč
VW Golf 1,6
Rok výroby: 2014
Stav: 84 159 km
Cena: 300 000 Kč
VW Lupo 1,7
Rok výroby: 2000
Stav: 186 955 km
Cena: 36 000 Kč
VW CC 2
Rok výroby: 2012
Stav: 107 629 km
Cena: 430 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků