Lamborghini Sesto Elemento jde do výroby

Konec dohadům o tom, jak to bude s extrémním supersportem Sesto Elemento. Automobilka vyrobí 20 kusů.

Na frankfurtském autosalonu představila automobilka Lamborghini historicky nejvýkonnější provedení modelu Gallardo. Jak jsme psali už dříve, jde v podstatě o převlečený okruhový speciál. Kromě toho zástupci Lamborghini ukončili na autosalonu ve Franfkurtu spekulace panující kolem supersportu Sesto Elemento. Tahle „stíhačka“ se skutečně bude vyrábět. V plánu je omezená série čítající dvacet kusů. První zájemci dostanou své Sesto Elemento v roce 2013. Extrémní výkony automobilu a jeho exkluzivita samozřejmě nebudou zadarmo. Hovoří se o ceně bezmála dva miliony euro.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

TIP: Lamborghini Sesto Elemento nyní oficiálně

Lamborghini Sesto Elemento váží díky použití speciálního plastu CFRP a karbonových dílů pouze 999 kg. Vůz pohání desetiválec nabízející 570 koní a 540 Nm. Mimochodem stejný motor je použit v Gallardu Super Trofeo Stradale. Sesto Elemento zdolá stokilometrovou rychlost za 2,5 s a maximální rychlost leží daleko za hranicí 300 km/h.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

bazar

Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 370 000 Kč
Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 888 km
Cena: 60 000 Kč
Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 67 361 km
Cena: 216 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 349 860 km
Cena: 73 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2006
Stav: 267 318 km
Cena: 90 000 Kč
Skoda Superb 2
Rok výroby: 2010
Stav: 159 691 km
Cena: 295 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

dnes | Milan Lažanský | 1 příspěvek
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků