Lamborghini se vrátí ke kořenům a s pomocí Audi postaví SUV

Italský výrobce supersportů, automobilka Lamborghini, hodlá využít své zkušenosti s pohonem všech kol a vrátí se zpět ke kořenům. Zakladatel automobilky Ferruccio Lamborghini totiž v roce 1948 založil automobilku Lamborghini pro výrobu traktorů a až v roce 1963 začal vyrábět i automobily. Nyní vedení automobilky oznámilo, že nový model nebude velké coupé 2+2, tedy jakási protiváha Ferrari F612 Scaglietti, ale půjde o SUV ve stylu mateřského Audi Q7. V historii automobilky nepůjde o první model tohoto druhu, protože již v roce 1981 vyráběla luxusně-výkonný model LM, který se vyráběl až do roku 1992. Koncept nového modelu se představí za měsíc v Ženevě a vedení automobilky oznámilo, že SUV dostalo zelenou a přednost před jinými variantami. Přesnější specifikace nejsou prozatím samozřejmě známy, ovšem jisté je to, že nové SUV bude sdílet mnoho prvků s mateřským Q7.

Klepněte pro větší obrázek
Lamborghini LM

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

dnes | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků