Lamborghini se vrátí ke kořenům a s pomocí Audi postaví SUV

Italský výrobce supersportů, automobilka Lamborghini, hodlá využít své zkušenosti s pohonem všech kol a vrátí se zpět ke kořenům. Zakladatel automobilky Ferruccio Lamborghini totiž v roce 1948 založil automobilku Lamborghini pro výrobu traktorů a až v roce 1963 začal vyrábět i automobily. Nyní vedení automobilky oznámilo, že nový model nebude velké coupé 2+2, tedy jakási protiváha Ferrari F612 Scaglietti, ale půjde o SUV ve stylu mateřského Audi Q7. V historii automobilky nepůjde o první model tohoto druhu, protože již v roce 1981 vyráběla luxusně-výkonný model LM, který se vyráběl až do roku 1992. Koncept nového modelu se představí za měsíc v Ženevě a vedení automobilky oznámilo, že SUV dostalo zelenou a přednost před jinými variantami. Přesnější specifikace nejsou prozatím samozřejmě známy, ovšem jisté je to, že nové SUV bude sdílet mnoho prvků s mateřským Q7.

Klepněte pro větší obrázek
Lamborghini LM

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků