Lamborghini se loučí s manuálními převodovkami, k dispozici bude už jen automat

12 komentářů

E85 je COOL
31. března • 13:56

Hlavně ,že může spalovat přírodě škodlivý E 85:-D Ekofašistům k radosti

Jan Czucz
31. března • 9:38

Tak ste mi právě touhle informací skazili život, ale i tak děkuju 3-[:-O

Zelí
31. března • 12:25

To je normální vývoj. U tak rychlého auta se má řidič věnovat řízení a ne řazení. Převodovky typu dsg jsou rychlejší než lidský řadič. Dnes už taky nikdo neskučí nad zavedením synchronů v převodovkách.
Další věc je, že lambo je zařazeno pod audi. A v audi je pohled na automat v rychlých autech jednoznačný - RS6 je od roku 2002 dostupné jenom s automatem.
Jezdím jak s dsg tak s manuálem. Mám taky pocit, že řadím líp s ohledem na situaci v provozu, pozdržím řazení, když je potřeba atp. což dsg neumí, protože nemá oči a nevidí co se děje na silnici. Ale u auta, které má 600koní je to jedno, to má v každé situaci dostatek výkonu.

Bořek Hudák (bhudak)
31. března • 13:21

Spíš nechápu, proč neudělali nějakou dohodu jako u V-max 250km/h u cestáků, že třeba výkon by měl nějakou hranici. Protože u takhle malejch sportáků ten výkon už leze do nesmyslů. Měli ponechat +/- stejnej výkon a třeba zmenšovat motory, který by byly stejně výkonný, lehčí a v neposlední řadě i žraly míň....Bych si představil třeba auta typu Gallardo/F430 výkon 450 - 520koní
Murcielago/Pagani 550-650koní...

Otto
31. března • 15:42

Tak prepáč, ale toto je tá najväčšia sprostosť akú som počul.....

realita bez maskovani
31. března • 14:55

proc by meli delat takovou dohodu? k cemu by to bylo? ze by tvoje 1,8T fabie mela vetsi vykon, nez oni a mohl ses tim chlubit, nebo proc? zere te ta spotreba? proc?

Bořek Hudák (bhudak)
31. března • 15:37

Vždyt sem to napsal proč. Si to přečti ještě jednou.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
realita bez maskovani
31. března • 17:34

to nedava smysl. Motor muze mit stale 5,2 litru, stejny blok, stejnou hlavu, stejny pocet valcu a mit treba 500 koni nebo 800 koni, zalezi na naladeni. Tak samo koukni na BMW M3. Soucasny 8mi valec 4,0 je vyrazne lehci, nez starsi 3,2 R6. takze vahova uspora neni zarucena mensim motorem, natoz mene vykonnym. Muzeme udela V8 s biturbem a mame hrave 800 koni, nebo muzeme vzit velky V12 co bude mit 650 koni a bude tezsi.Spotreba - to je uz slozitejsi. mensi vykon, mensi objem nezaruci nizsi spotrebu. zalezi na provozu a uprimne bavime se o autech, kde se dlouhe presuny neocekavaji, kde se pocita se spotrebou +20litru a zda pak bude 25 nebo 28 je uz pomerne jedno.proste hlavne nevidim zadnou pointu teto domluvy. U limitu 250 kmh duvod byl, bezne masove vozy teto rychlosti dosahuji a ma-li byti zachovan limit na dalnici je treba to omezit, alespon na papire. Ale minoritni auta urcena do znacne miry na okruhy toto nepotrebuji.

Bořek Hudák (bhudak)
31. března • 17:50

ee, si mi nerozuměl. Me jde o to, že třeba tahle kategorie gallarda/F430 , kdyby měla těch 450-520koní, tak je to idealni vykon. Nic extremně přemotorovanyho, u kterýho by musela byt nutnost nasazeni x elektronickejch vychytavek, aby to i zkušenej řidič zvládnul a tak. Rozdíl mezi 3,2 R6 a V8 u BMW je hlavně kvůli datu jeho výroby a článku, z kterýho ty motory vycházeli. V8 je novej motor a tam se tohle asi bralo na zřetel. Příklad. Gallardo mělo 507koní z 5,2L dneska by s novou technikou mohlo mít tenhle výkon z třeba 4,5L V8/V10. Novej motor, pokud by se udělal od bloku novej by mohl být zase lehčí a dávat +/- stejnej výkon. Ale místo toho se žene výkon do nesmyslu, což byla pointa toho, co sem chtěl říct. Koukni na Ferrari:
F360 - 390koní
F430 - 480koní
F458 - 560koní
Tohle sou už výkony aut, který před pár lety dosahovaly ty nej sporťáky ala F50, Murcielago a tak. Prostě pokud to timhle tempem půjde, tak ty auta budou mít za chvíli 800koní a kdo je bude řídit? A jakej výkon budou mít sportáky a třídu vejš jako Murcielago, budoucí Fxxx a tak.

Ivorry
31. března • 10:57

Mně taky, zejména, když si můžu být jist, že onen autor to Lamborghini s onou tragickou převodovkou vůbec někdy řídil B-]

marepa
1. dubna • 11:08

hmm... to jsou veci ... hned 2 kupci Lamborgini tady na autorevue :)jako asi to nebude ono .. ale lidi co si lambo kupuji to resit nebudou ;)

realita bez maskovani
31. března • 11:07

ja bych si tim nerizenim timto redaktorem zase tak jisty nebyl ;)

Doporučujeme

Články odjinud