Lamborghini se loučí s manuálními převodovkami, k dispozici bude už jen automat

Pravověrným motoristickým nadšencům, kteří patří k těm movitějším a budou si moci dovolit některý z nabízených supersportů, nastanou zřejmě již brzy ještě horší časy. A to zejména v případu, že si budou chtít pořídit supersport, v němž za nich nebude řadit rychlosti pouze elektronika. K značkám, které ke svým modelům nabízejí pouze automatické převodovky, se totiž již brzy přidá i Lamborghini. Ostatně nedávno jsme byli velmi překvapeni, když se k implementaci manuální převodovky rozhodlo Ferrari v případě dosud ryze „automatické” Califorine.

U Lamborghini se ale něco takového nechystá. Už dnes vám v případě mnoha výjimečných modelů dá na výběr jen ne zrovna přesvědčivý automat E-Gear a podle vyhlídek do brzké budoucnosti pošle Lambo manuální převodovky úplně k ledu. N
a druhé straně jsme se kromě této informace dozvěděli i celkem potěšitelné zprávy. Automobilka se totiž nechystá zavádět do svých modelů přeplňované agregáty s nižším počtem válců a různě více či méně smyslné úpravy pro snižování spotřeby. Jistě, nejnovějším trendům nelze nepodlehnout, v případě Lamborghini to bude ovšem v relativně omezené formě, automobilka se totiž chystá zavést pouze systém stop and start, schopnost agregátu přijímat i palivo E85, či implementovat technologii deaktivace válců v případě, že nebudou přímo potřebné.

Časy se sice nenávratně mění, ale Lamborghini chce podle představitelů vyrábět lehčí a exotičtější vozy než kdykoliv předtím. Možná se tedy ještě máme na co těšit, s povinným automatem už ale budou Lamborghini pro určitou skupinu zákazníků navždy zapomenutou značkou...

Klepněte pro větší obrázek
E-Gear, tragédie o šesti kvaltech. Již brzy i ve vašem Lamborghini...
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků