Lamborghini představilo bláznivý koncept. Steratto může klidně na rallye

Neustále se mluví o hybridech a elektromobilech. U Lamborghini je to také okrajově předmětem diskuze. Zatím si s tím ale očividně moc nelámou hlavu.

Lamborghini se v dobách, kdy světu vládl funk, pokoušelo naučit své vozy schopnostem v terénu. Dejme teď stranou LM002, mluvíme tu o modelech Jarama Rally a Urraco Rally, které tehdy automobilový závodník Bob Wallace předělal na pouštní rallye speciály.

Na Lamborghini s manuálem zapomeňte, vzkazuje šéf značky. A uvedl důvod

Na Lamborghini s manuálem zapomeňte, vzkazuje šéf značky. A uvedl důvod

Italská automobilka se nyní rozhodla zavzpomínat a představila koncept Huracán Sterrato. V Italštině znamená Sterrato špinavý. Základ stojí na desetiválcovém Huracánu EVO se vším, co k němu patří, včetně monitorovacího systému LDVI. Speciální Lambo má pohon všech kol, řízení zadní nápravy nebo vektorování točivého momentu.

Světlá výška je zvýšena o 47 milimetrů a rozchod kol se zvětšil o tři centimetry. 20palcová kola jsou obuta do speciálních pneumatik, které byly vyvinuty přímo pro tento vůz. Podvozek byl zesílen a zakrytován. Všimněte si i dodatečných LED svítilen na kapotě a na střeše. Karoserie je vyrobena z kompozitních materiálů s ochrannou proti odlétajícím kamenům.

Lamborghini Huracán EVO oficiálně: Hezčí, rychlejší a ještě chytřejší

Lamborghini Huracán EVO oficiálně: Hezčí, rychlejší a ještě chytřejší

Uvnitř pak najdete hliníkové koberečky, titanovou ochrannou klec nebo čtyřbodové bezpečnostní pásy. Automobilka tímto krokem chtěla naznačit univerzálnost svého modelu a také pootevřít dveře novým příležitostem a dost možná začít se stavbou něčeho, co bude sdílet DNA značky a nabídne takovou divočinu, na jakou láká koncept na obrázcích.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Suzuki Jimny 1.5 VVT 4x4 AllGrip: Chcete ho? Ano, chcete ho!

Suzuki Jimny 1.5 VVT 4x4

Když na vás Jimny pohlédne svým roztomilým kukučem, není ani třeba klást onu známou otázku „Chcete mě?“. Tehle roztomilej kříženeček je totiž moc hodnej, má rád projížďky po lese, ale umí se chovat i ve městě, hodí se k dětem i na práci, moc toho nespapá a vejde se skoro všude. Toho prostě chcete, o tom není sporu. Ale zaprvé není všechno jen a jen růžové, a pak je tu ještě jedna zásadní otázka: Automat, nebo manuál? Pečlivě jsme vyzkoušeli oba.

včera | Petr Schnagl | 26 příspěvků
První jízda s Volkswagenem Golf VIII: Klasik všech klasiků v digitálním věku

Volkswagen Golf VIII

S novým Volkswagenem Golfem jsme se staticky seznámili koncem října při oficiálním odhalení. Nyní se osmým vydáním evropského bestselleru konečně svezeme.

10.  12.  2019 | Svět motorů | 59 příspěvků
TEST Ford Focus ST Plus Performance: Bejby nebude sedět v koutě!

Ford Focus ST Plus Performance

Akronymem rychlého Fordu je od pradávna označení RS a hot-hatch modrého oválu se již několikátou generací zove Focus RS. Jeho bejby bratříček ST se v očích nadšenců vždy tak trochu krčil v koutku a tam si fidlal ty své druhé housličky. K patnáctým narozeninám ale dostal od hodných strýčků z vývojového oddělení elektrickou kytaru… a k ní koncertní kombo s elektronickými efekty.

5.  12.  2019 | Petr Schnagl | 31 příspěvků