Lamborghini opět poodhalilo svou pařížskou novinku, konečně něco vidíme

Po prvním, ale i druhém „snímku”, které měly ukazovat novinku Lamborghini pro letošní pařížský autosalon, jsme pomalu začali propadat beznaději. Měli jsme pocit, že si z nás automobilka buď dělá legraci, nebo do Paříže přiveze něco úplně jiného než auto.

Naštěstí jsme se dozvěděli více z neoficiálních zdrojů, a tak nyní očekáváme na Paris Expo novinky s býkem ve znaku hned dvě - jeden zbrusu nový sériový model a jeden novátorský koncept. Otázkou je, zda tomu tak bude i ve skutečnosti, ale z třetího „teaseru” automobilky se zdá, že se nám takto snaží ukázat právě onen koncept.

Ten totiž konečně ukazuje něco alespoň trochu konkrétního - část palubní desky, volantu, sedadla... a na konvenční sportovní vůz to rozhodně nevypadá. Děravá palubní deska totiž vypadá jak z nové série Tajemství proutěného košíku než z katalogu sériově vyrábéného vozu.

Nebudeme však předbíhat událostem, podobných upoutávek čekáme do konce září ještě několik. Diskusní ring pro vaše podněty je ale samozřejmě volný...

Klepněte pro větší obrázek
Upoutávka Lamborghini konečně připomíná auto
Minitest Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD: Důvod, proč MPV nesmí zemřít

Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD (minitest)

Rostoucí zájem o crossovery a SUV už v nedávné minulosti poslal na odpočinek dva velikány segmentu MPV. Jak ale dokazuje stále prodávaný Seat Alhambra, tyto vozy jsou stále potřeba.

22.  2.  2018 | Jan Mička | 4 příspěvky
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků