Lamborghini Murcielago Yeniceri Edition: kola dělaj' auto

Německý ladič Unicate připravil vskutku svérázné provedení supersportu ze Sant Agaty.

Použití slovních spojení „světový rekord“ a „Lamborghini Murcielago“ v jediné větě naznačuje obvykle velké věci. A svým způsobem to platí rovněž pro nejnovější projekt firmy Unicate, kde na vůz kromě jiného instalovali vůbec největší kola, jaká se kdy na modelu Murcielago objevila. Již ve svém standardním provedení toto Lamborghini disponuje působivým obutím s dvacetipalcovými ráfky o šířce 8,5 palce vpředu a 13 palců vzadu a pneumatikami širokými 235, resp. 335 mm.

Společnost Unicate však tato výbava nijak neoslnila a rozhodla se ji nahradit vlastní sestavou, téměř dokonale vyplňující prostor v blatnících. Vpředu najdeme dvacetipalcové ráfky široké 10,5 palce a obuté do pneumatik o rozměru 285/25 ZR 20. Na zadní nápravě se potom nachází ohromné ráfky 13,5x21 palců s pneumatikami 375/25 ZR 21. A to jsou již hodnoty, které projektu Lamborghini Murcielago Yenceri Edition zajistilo „rekord“. Ještě dodejme, že límce vpředu jsou široké 4 a vzadu dokonce 6 palců. Cem Altun, zakladatel a šéf firmy Unicate, tvrdí: „Chtěli jsme dovést rozměry kol do extrému a zvláště dozadu dát největší kola, jaká se do podběhů vejdou. Vůz se tak řídí daleko lépe než ve standardní konfiguraci a jízda řidiči přináší pocit z řízení bezpečnějšího sportovního vozu.“   

Ale pouze u kol nezůstalo. Murcielago Yeniceri Edition z dílen Unicate je opatřeno sportovní výfukovou soustavou, zvyšující výkon motoru o 20 koní, a matově černým lakováním. Závěsy kol jsou o něco tužší a světlá výška vozu nižší, změn doznaly prahové spoilery a v předním nárazníku denní světla z LED. Interiér zdobí nové doplňky z uhlíkových kompozitů a výkonná audiosoustava.

O dostupnosti ani cenách zatím informace nemáme, ale jen věříme, že nepůjde o další „světový rekord”...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
 Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázek
 Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek  
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Lamborghini Murcielago Yeniceri Edition
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

dnes | David Rusol | 6 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky