IMHO je Murcielago na supersport hodny konkurencie Enzu, Zonde alebo Carrere GT dost tazky. Bude to zniet blbo, ale cas na 160 za 9 s nie je na 580 koni nic moc. Lenze Lambo ani nema konkurovat spominanym autam. Ale je fakt, ze vyzera uzasne, vzhladom sa mu nic nevyrovna.Bolo by zaujimavejsie keby vo verzii SV spolu so zvysenim vykonu znizili vahu. Nejake karbonove somarinky, brzdy a hlavne prec s pohonom prednych kolies. Nemyslim ze by malo mat problem s trakciou, ked ma na zadnych 335mm gumach nejakych 58 % hmotnosti.
no když je vzadu 58% váhy tak to znamená že ve předu je ještě pořád 42% což je furt dost a nemyslím že by to bylo naladěný přesně 50:50 ale nechci to tvrdit 100%.lamborghiny nesoupeří s níkým, hraje si svou ligu. buď patříte do skupiny co si vybírá mezi ferrari, astonem, porsche a noble a nebo do skupyny co si nevybírá a jde rovnou do lamorghiny
Lambo RULEZZZZZZZZZ!
Výkon nemám pocit, že mu chybí, ale brzdy byly hrozné. U Ferrari tady ta možnost keramických brzd je a možná je to dobrá věc. Lambo to zatím nenabízelo.
Snazi se dosahnout na Enzo ???
Ja myslim naopak, ze se snazi utect "beznym" autum. Supersporty maji ted trosku problem s tim, ze ztraceji cast sve vylucnosti. Nekteri vyrobci standardnich vozu vyrazne zvysili nabizene vykony a nyni u spickovych modelu nabizeji vykon pres 500PS, cimz se dostavaji do sfety jeste donedavna vyhrazene jen specialum.
Ano, ale koně snad nejsou všechno... U sportovních aut jde především o váhu, vzhled, hluk motoru... Nic z toho například Merecedes CL 55 nemá.
Nesnaží, samozřejmě ho mnohonásobně přebilo. Možná ne papírově v každé disciplíně, ale v exkluzivitě, hluku a auře, které takové auto kolem sebe vytváří. Ale to je věc vkusu, názoru a vyznání. Tyhle auta jsou modly a každý má svojí...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.