Lamborghini Murcielago SV China Limited Edition: omezená série pro soudruhy

Automobilka Lamborghini připravila speciálně pro čínský trh omezenou sérii svých vozů s dlouhým označením Murciélago LP 670-4 SuperVeloce China Limited Edition. Novinka se vyznačuje specifickým šedým lakováním s černými a oranžovými doplňky, jež se objevují také uvnitř vozu. Interiér disponuje čalouněním Alcantarou, obklady z uhlíkových kompozitů či plaketou s vyznačeným pořadovým výrobním číslem.

Stejně jako u standardní verze modelu Murcielago LP 670-4 SuperVeloce i čínská série překvapí o 100 kg nižší pohotovostní hmotností v porovnání s konvenčním Murciélagem LP 640, o což se zasloužila řada dílů struktury karoserie vyrobená z lehkých kompozitních materiálů. Pod zadní kapotou se urývá vidlicový dvanáctiválec s objemem 6,5 l, výkonem 670 koní (493 kW) a točivým momentem až 660 Nm, díky tomu vůz zrychlí z klidu na 100 km/h za 3,2 s a dosáhne rychlosti 342 km/h. Vozů pro Čínu v této sérii u Lamborghini vyrobí pouhých deset. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Lamborghini Murcielago LP 670-4 SuperVeloce China Limited Edition
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků