Nejen po vzoru svého koncernového sourozence Audi R8, který po modernizaci obdržel již nelimitovanou variantu  zahazující pohon všech kol  quattro, se nyní i vylepšené  Lamborghini Huracán EVO  dočkává verze RWD... | Lamborghini Huracán EVO RWD Zdroj: Lamborghini

Nejen po vzoru svého koncernového sourozence Audi R8, který po modernizaci obdržel již nelimitovanou variantu zahazující pohon všech kol quattro, se nyní i vylepšené Lamborghini Huracán EVO dočkává verze RWD... | Lamborghini Huracán EVO RWD | Zdroj: Lamborghini

...která míří na puristy a zákazníky, jimž přijde pohon všech kol jako zbytečnost limitující zábavu za volantem. | Lamborghini Huracán EVO RWD Zdroj: Lamborghini

...která míří na puristy a zákazníky, jimž přijde pohon všech kol jako zbytečnost limitující zábavu za volantem. | Lamborghini Huracán EVO RWD | Zdroj: Lamborghini

Dříve Lamborghini svou zadokolku označovalo jako Huracán LP 580-2. Teď už ovšem přechází na jednoduší označení EVO RWD – EVO značící modernizaci, RWD pak „rear wheel drive“ (pohon zadních kol). | Lamborghini Huracán EVO RWD Zdroj: Lamborghini

Dříve Lamborghini svou zadokolku označovalo jako Huracán LP 580-2. Teď už ovšem přechází na jednoduší označení EVO RWD – EVO značící modernizaci, RWD pak „rear wheel drive“ (pohon zadních kol). | Lamborghini Huracán EVO RWD | Zdroj: Lamborghini

Hlavní nicméně je, že atmosférický 5,2litrový desetiválec je stále na svém místě, přičemž absencí pohonu předních kol zhubl Huracán EVO přesně 33 kg (suchá hmotnost čítá 1389 kg). | Lamborghini Huracán EVO RWD Zdroj: Lamborghini

Hlavní nicméně je, že atmosférický 5,2litrový desetiválec je stále na svém místě, přičemž absencí pohonu předních kol zhubl Huracán EVO přesně 33 kg (suchá hmotnost čítá 1389 kg). | Lamborghini Huracán EVO RWD | Zdroj: Lamborghini

Stejně jako dříve se ovšem zadokolka spolehne na lehce nižší výkon. Zatímco standardní Huracán EVO s pohonem všech kol zajišťuje 471 kW (640 koní), sdílením specifikace motoru s ostrou verzí Performante... | Lamborghini Huracán EVO RWD Zdroj: Lamborghini

Stejně jako dříve se ovšem zadokolka spolehne na lehce nižší výkon. Zatímco standardní Huracán EVO s pohonem všech kol zajišťuje 471 kW (640 koní), sdílením specifikace motoru s ostrou verzí Performante... | Lamborghini Huracán EVO RWD | Zdroj: Lamborghini

...zadokolka RWD má tuto jednotku naladěnou na 455 kW (610 koní). Příhodně jako původní stará verze Huracánu LP 610-4 uvedená v roce 2014. | Lamborghini Huracán EVO RWD Zdroj: Lamborghini

...zadokolka RWD má tuto jednotku naladěnou na 455 kW (610 koní). Příhodně jako původní stará verze Huracánu LP 610-4 uvedená v roce 2014. | Lamborghini Huracán EVO RWD | Zdroj: Lamborghini

I bez pomoci předních kol však nemá EVO RWD problém zvládnout akceleraci z nuly na 100 km/h za kvapných 3,3 vteřiny, zatímco maximálně dosáhne 326 km/h. | Lamborghini Huracán EVO RWD Zdroj: Lamborghini

I bez pomoci předních kol však nemá EVO RWD problém zvládnout akceleraci z nuly na 100 km/h za kvapných 3,3 vteřiny, zatímco maximálně dosáhne 326 km/h. | Lamborghini Huracán EVO RWD | Zdroj: Lamborghini

Zadokolka samozřejmě dále sdílí novinky uvedené při modernizaci Huracánu, včetně rozsáhlých úprav na aerodynamice karoserie nebo ve formě nového infotainmentu uvnitř. | Lamborghini Huracán EVO RWD Zdroj: Lamborghini

Zadokolka samozřejmě dále sdílí novinky uvedené při modernizaci Huracánu, včetně rozsáhlých úprav na aerodynamice karoserie nebo ve formě nového infotainmentu uvnitř. | Lamborghini Huracán EVO RWD | Zdroj: Lamborghini

Pro EVO RWD byl poté vyvinut nový systém kontroly trakce a stabilizace, aby byla jízda smykem s pomocnou rukou elektroniky ještě snadnější. | Lamborghini Huracán EVO RWD Zdroj: Lamborghini

Pro EVO RWD byl poté vyvinut nový systém kontroly trakce a stabilizace, aby byla jízda smykem s pomocnou rukou elektroniky ještě snadnější. | Lamborghini Huracán EVO RWD | Zdroj: Lamborghini

Do prodeje se Huracán EVO RWD dostane na jaře letošního roku. Stejně jako u Audi R8 RWD se očekává nižší základní cenovka než v případě čtyřkolky. | Lamborghini Huracán EVO RWD Zdroj: Lamborghini

Do prodeje se Huracán EVO RWD dostane na jaře letošního roku. Stejně jako u Audi R8 RWD se očekává nižší základní cenovka než v případě čtyřkolky. | Lamborghini Huracán EVO RWD | Zdroj: Lamborghini

Lamborghini Huracán EVO RWD Zdroj: Lamborghini

Lamborghini Huracán EVO RWD | Zdroj: Lamborghini

Lamborghini Huracán EVO RWD Zdroj: Lamborghini

Lamborghini Huracán EVO RWD | Zdroj: Lamborghini

Lamborghini Huracán EVO RWD Zdroj: Lamborghini

Lamborghini Huracán EVO RWD | Zdroj: Lamborghini

Lamborghini Huracán EVO RWD Zdroj: Lamborghini

Lamborghini Huracán EVO RWD | Zdroj: Lamborghini

Lamborghini Huracán EVO RWD Zdroj: Lamborghini

Lamborghini Huracán EVO RWD | Zdroj: Lamborghini

Lamborghini Huracán EVO RWD Zdroj: Lamborghini

Lamborghini Huracán EVO RWD | Zdroj: Lamborghini

Lamborghini Huracán EVO RWD Zdroj: Lamborghini

Lamborghini Huracán EVO RWD | Zdroj: Lamborghini

...která míří na puristy a zákazníky, jimž přijde pohon všech kol jako zbytečnost limitující zábavu za volantem. | Lamborghini Huracán EVO RWD Zdroj: Lamborghini
Dříve Lamborghini svou zadokolku označovalo jako Huracán LP 580-2. Teď už ovšem přechází na jednoduší označení EVO RWD – EVO značící modernizaci, RWD pak „rear wheel drive“ (pohon zadních kol). | Lamborghini Huracán EVO RWD Zdroj: Lamborghini
Hlavní nicméně je, že atmosférický 5,2litrový desetiválec je stále na svém místě, přičemž absencí pohonu předních kol zhubl Huracán EVO přesně 33 kg (suchá hmotnost čítá 1389 kg). | Lamborghini Huracán EVO RWD Zdroj: Lamborghini
Stejně jako dříve se ovšem zadokolka spolehne na lehce nižší výkon. Zatímco standardní Huracán EVO s pohonem všech kol zajišťuje 471 kW (640 koní), sdílením specifikace motoru s ostrou verzí Performante... | Lamborghini Huracán EVO RWD Zdroj: Lamborghini
17
Fotogalerie

Lamborghini má pro puristy novou zadokolku. Huracán EVO RWD je slabší, ale i lehčí

I po modernizaci modelu Huracán pokračuje italská značka variantou s pohonem jen zadních kol. O limitovanou edici zase nejde.

Nejen po vzoru svého koncernového sourozence Audi R8, který po modernizaci obdržel již nelimitovanou variantu zahazující pohon všech kol quattro, se nyní i vylepšené Lamborghini Huracán EVO dočkává verze RWD, která míří na puristy a zákazníky, jimž přijde pohon všech kol jako zbytečnost limitující zábavu za volantem.

Dříve Lamborghini svou zadokolku označovalo jako Huracán LP 580-2. Teď už ovšem přechází na jednoduší označení EVO RWD – EVO značící modernizaci, RWD pak „rear wheel drive“ (pohon zadních kol). Hlavní nicméně je, že atmosférický 5,2litrový desetiválec je stále na svém místě, přičemž absencí pohonu předních kol zhubl Huracán EVO přesně 33 kg (suchá hmotnost čítá 1389 kg).

Stejně jako dříve se ovšem zadokolka spolehne na lehce nižší výkon. Zatímco standardní Huracán EVO s pohonem všech kol zajišťuje 471 kW (640 koní), sdílením specifikace motoru s ostrou verzí Performante, zadokolka RWD má tuto jednotku naladěnou na 455 kW (610 koní). Příhodně jako původní stará verze Huracánu LP 610-4 uvedená v roce 2014.

I bez pomoci předních kol však nemá EVO RWD problém zvládnout akceleraci z nuly na 100 km/h za kvapných 3,3 vteřiny, zatímco maximálně dosáhne 326 km/h. Zadokolka samozřejmě dále sdílí novinky uvedené při modernizaci Huracánu, včetně rozsáhlých úprav na aerodynamice karoserie nebo ve formě nového infotainmentu uvnitř.

Pro EVO RWD byl poté vyvinut nový systém kontroly trakce a stabilizace, aby byla jízda smykem s pomocnou rukou elektroniky ještě snadnější. Do prodeje se Huracán EVO RWD dostane na jaře letošního roku. Stejně jako u Audi R8 RWD se očekává nižší základní cenovka než v případě čtyřkolky.

Lamborghini

Ferruccio Lamborghini založil společnost vyrábějící sportovní automobily v roce 1963 coby konkurenta značkám, jako je Ferrari.

Po vyhlášení úpadku a změně vlastníků přešlo Lamborghini v roce 1987 pod Chrysler. Od roku 1998 ho vlastní Audi (Volkswagen Group).

Lamborghini Aventador • Lamborghini Huracán • Lamborghini Urus

Doporučujeme

Články odjinud