Lamborghini LP700-4: unikla brožura pro dealery, víme prakticky vše

7 komentářů

Radek.
19. prosince • 4:12

Nejen že Herr Schwarz je odpírač kilowattů, teď už se mu stihlo znelíbit i ještě nevyrábné Lambo.
V případě že by mu snad u paneláku stál zaprášený prototyp s cedulkou "prodám - levně - nemám na dárky", dejte mi prosím vědět...

.....
18. prosince • 19:33

Psát o Lambu - převodovce - slovo tragické je snad špatný vtip? Ten Schwarc musí mít strašné, ale strašné komplexy.........

Antiautomat
18. prosince • 18:53

tym vymyslaju tym autam sprostejsie mena.

Radek.
19. prosince • 5:23

A jinak doma všichni zdrávi? Proč jim nenapíšeš ať ho pojmenují po tvém oblíbenci "Ikarus" - třeba by ti pak jako cenu útěchy poslali model 1:24 s custom šaltrpáčkou...

hombre_71
18. prosince • 15:56

obzvláště věta "Fungování dosavadního E-Gearu je i přes zajímavé papírové hodnoty jedním slovem tragické - převodovka řadí i ve sportovním režimu pomalu a přitom hrubě." mě je utvrdila v názoru že autor článku viděl Lamborgnini tak maximálně na Autosalonu za páskou B-]

Rode
18. prosince • 12:35

pane swarci k te prevodovce - neplette si automaty a robotizovane automaty/sekvence ktere radi pod plynem a dobra razeni tozn. preruseni prisunu momentu je v podstate totozna s udavanym casem. takze ano 100 ms u DSG je rychlost prerazeni + cca 70-100 ms pred a po prerazeni, ovcem razeni u Lamba ci Ferrari radi jako u zavodnich specialu pod plynem a doba neprisunu sily na kola je totozna s casem razeni, takze neni na co cekat. realita je jasna.

yenda
18. prosince • 15:35

libí se mi jak to pan patrik schwarz popisuje stylem jako kdyby lambo bylo jeho sluzebak :D

Doporučujeme

Články odjinud