To isté hovorili pred časom vo Ferrari - že kvôli exkluzivite budú vyrábať len 6.000 áut ročne.Samozrejme je to celé nezmysel. Pretože vo svete sa vyrába násobne viac áut ako pred 20 rokmi (100 miliónov vs. 35 miliónov). A je úplne jedno, či automobilka vyrobí 8.000 alebo 20.000 áut, určite sa nestane, že by na bežnej ulici človek videl pravidelne 3 lamborghini za sebou. Saudskú Arábiu a spol. sem samozrejme nerátam.Celé to vyhlásenie je len také plácnutie do vody - aby hlavouni zvýšili image značky...
Na limity bych se vykašlal a pořádně bych zvedl ceny, to je jediná správná cesta, jak udržet výrobu v nějakých mezích a zároveň na tom pořádně vydělat.
Největší exklusivita jsou kliky z Fábie. 😂Urus není žádné plnokrevné Lambo. Je to pouťově překarosované předražené Audi.Navíc tohle auto nemá nic společného s kategorií terén. vůz. Jen přeplácaná zhovadilost a překarosovaný německý křáp
Před rokem někdo postil do světa informaci, že Lamborghini Urus používá kliky z Fabie. Nejenže je to pitomost, ale i několikrát vyvrácena pitomost. To je informace typu stokrát opakovaná lež se stane pravdou.https://www.autorevue.cz/skutecne-ma-lamborghini-u... ...
Kdyby koncern nerecykloval díly v takovým množství, tak to nikdo neřeší. To, ze bentley napočítali X shodnYch dílů v interiéru s Audi a VW už je potvrzena pravda....
A co to má společného s tím, že někdo někdy pustil do světa blbost a mnozí se toho bez znalostí věci stále drží, aniž se pokusili ověřit, jestli je to vůbec pravda.
On nekdy nekdo nekde psal ze je Urus terenni vuz?
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.