Lamborghini limituje výrobu na 8000 kusů. Chce zachovat exkluzivitu

 |  27. 01. 2019 15:56

Největší exklusivita jsou kliky z Fábie. 😂Urus není žádné plnokrevné Lambo. Je to pouťově překarosované předražené Audi.
Navíc tohle auto nemá nic společného s kategorií terén. vůz.
Jen přeplácaná zhovadilost a překarosovaný německý křáp

Odpovědět  |   | 

On nekdy nekdo nekde psal ze je Urus terenni vuz?

Nadávat na inovace je důkaz toho, že na nové věci nemáte peníze

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  27. 01. 2019 20:16

Před rokem někdo postil do světa informaci, že Lamborghini Urus používá kliky z Fabie. Nejenže je to pitomost, ale i několikrát vyvrácena pitomost. To je informace typu stokrát opakovaná lež se stane pravdou.https://www.autorevue.cz/skutecne-ma-lamborghini-u... ...

Odpovědět  |   | 
Luise  |  27. 01. 2019 20:47

Kdyby koncern nerecykloval díly v takovým množství, tak to nikdo neřeší. To, ze bentley napočítali X shodnYch dílů v interiéru s Audi a VW už je potvrzena pravda....

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  27. 01. 2019 21:46

A co to má společného s tím, že někdo někdy pustil do světa blbost a mnozí se toho bez znalostí věci stále drží, aniž se pokusili ověřit, jestli je to vůbec pravda.

Odpovědět  |   | 
Kapitán  |  27. 01. 2019 19:59

Na limity bych se vykašlal a pořádně bych zvedl ceny, to je jediná správná cesta, jak udržet výrobu v nějakých mezích a zároveň na tom pořádně vydělat.

Odpovědět  |   | 
josephko  |  28. 01. 2019 20:12

To isté hovorili pred časom vo Ferrari - že kvôli exkluzivite budú vyrábať len 6.000 áut ročne.Samozrejme je to celé nezmysel. Pretože vo svete sa vyrába násobne viac áut ako pred 20 rokmi (100 miliónov vs. 35 miliónov). A je úplne jedno, či automobilka vyrobí 8.000 alebo 20.000 áut, určite sa nestane, že by na bežnej ulici človek videl pravidelne 3 lamborghini za sebou. Saudskú Arábiu a spol. sem samozrejme nerátam.Celé to vyhlásenie je len také plácnutie do vody - aby hlavouni zvýšili image značky...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Lexus UX 250h F Sport Top: Pro nejdůležitější lidi na světě

Lexus UX 250h F Sport Top

O tom, že Lexus navrhuje a vyrábí opravdu krásná auta, není pochyb. A já se k řízení jednoho takového krasavce dostala. Nový Lexus UX 250h je první auto s hybridním pohonem, které jsem měla možnost vyzkoušet, a byla jsem z něj nadšená. Samozřejmě hlavně z holčičího pohledu, jak jinak.

dnes | AutoRevue.cz | 25 příspěvků
Minitest Lexus LS 500 AWD: Pro ty, kteří vědí, co chtějí

Lexus LS 500 AWD (minitest)

Vrchol motorové nabídky vlajkové lodi Lexusu se musí spokojit s šesti válci. Bude mu to stačit?

19.  5.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
Řídili jsme nový Ford Ranger Raptor: Je perfektní! To nejdůležitější však schází

Ford Ranger Raptor (první svezení)

Ford Ranger Raptor dokazuje, že práce může být i zábava. Umí dřít, vypadá u toho skvěle a těžkým terénem jezdí jako pánbůh.

17.  5.  2019 | Jiří Baborský | 22 příspěvků

Nejčtenější články

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Obětovala tomu silné motory

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Ob…

Nová generace Škody Octavia je za dveřmi. Ta současná se ale ještě nevzdává a v rámci modelové péče naposledy změní vzhled.

2.  5.  2019 | | 97 N/A
Škoda 1500 V mohla Československo vynést na vrchol. Skončila v troskách

Škoda 1500 V mohla Československo vynést na…

Dvanáctsettrojka byla zastaralá už v době, kdy vyjela na silnice. O tom není sporu. Počátkem 70. let však vznikl pozoruhodný nástupce, který mohl Československo vynést ke špičce segmentu osobních užitkových aut a dodávek. Ani projektu Š 778 ale nebyl souzen úspěch.

28.  4.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla. Vzadu předvede pořádnou show

Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla.…

Majitelé prémiových vozů už si zvykli, že se s nimi jejich auta loučí animací. Nyní to čeká i majitele Superbů.

14.  5.  2019 | | 71 N/A
Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vzrušující, prý může i vyděsit

Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vz…

Že se něco děje, jste si mohli všimnout podle nedávných premiér této značky. Každý vůz Hyundai je totiž zcela jiný. Další na řadě je Tucson.

26.  4.  2019 | | 47 N/A
Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se Karel, má 1100 koní a 4500 N.m!

Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se …

Náš redakční pes se také jmenuje Karel. Na rozdíl od tohoto ale neváží osm a půl tuny.

14.  5.  2019 | | 15 N/A