Lamborghini limituje výrobu na 8000 kusů. Chce zachovat exkluzivitu

 |  27. 01. 2019 15:56

Největší exklusivita jsou kliky z Fábie. 😂Urus není žádné plnokrevné Lambo. Je to pouťově překarosované předražené Audi.
Navíc tohle auto nemá nic společného s kategorií terén. vůz.
Jen přeplácaná zhovadilost a překarosovaný německý křáp

Odpovědět  |   | 

On nekdy nekdo nekde psal ze je Urus terenni vuz?

Nadávat na inovace je důkaz toho, že na nové věci nemáte peníze

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  27. 01. 2019 20:16

Před rokem někdo postil do světa informaci, že Lamborghini Urus používá kliky z Fabie. Nejenže je to pitomost, ale i několikrát vyvrácena pitomost. To je informace typu stokrát opakovaná lež se stane pravdou.https://www.autorevue.cz/skutecne-ma-lamborghini-u... ...

Odpovědět  |   | 
Luise  |  27. 01. 2019 20:47

Kdyby koncern nerecykloval díly v takovým množství, tak to nikdo neřeší. To, ze bentley napočítali X shodnYch dílů v interiéru s Audi a VW už je potvrzena pravda....

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  27. 01. 2019 21:46

A co to má společného s tím, že někdo někdy pustil do světa blbost a mnozí se toho bez znalostí věci stále drží, aniž se pokusili ověřit, jestli je to vůbec pravda.

Odpovědět  |   | 
Kapitán  |  27. 01. 2019 19:59

Na limity bych se vykašlal a pořádně bych zvedl ceny, to je jediná správná cesta, jak udržet výrobu v nějakých mezích a zároveň na tom pořádně vydělat.

Odpovědět  |   | 
josephko  |  28. 01. 2019 20:12

To isté hovorili pred časom vo Ferrari - že kvôli exkluzivite budú vyrábať len 6.000 áut ročne.Samozrejme je to celé nezmysel. Pretože vo svete sa vyrába násobne viac áut ako pred 20 rokmi (100 miliónov vs. 35 miliónov). A je úplne jedno, či automobilka vyrobí 8.000 alebo 20.000 áut, určite sa nestane, že by na bežnej ulici človek videl pravidelne 3 lamborghini za sebou. Saudskú Arábiu a spol. sem samozrejme nerátam.Celé to vyhlásenie je len také plácnutie do vody - aby hlavouni zvýšili image značky...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4M (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

21.  3.  2019 | Petr Schnagl | 46 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 13 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků

Nejčtenější články

Policie opět nasadila do akce šmírovací autobusy. Natáčela přestupky řidičů

Policie opět nasadila do akce šmírovací aut…

Policie opět vytáhla do akce autobusy, ze kterých v rámci speciální akce natáčela přestupky řidičů.

20.  3.  2019 | | 91 N/A
Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsilnější TSI s manuálem končí

Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsi…

Nejdříve na Slovensku, nyní už i v Česku. Škoda omezila nabídku modelu Fabia a motor 1.0 TSI s výkonem 81 kW je už možné kombinovat pouze s převodovkou DSG. To se odráží na základní ceně.

2.  3.  2019 | | 223 N/A
Nový Hyundai Sonata je krásný a určený pro celý svět. Zatopí Passatu a Superbu?

Nový Hyundai Sonata je krásný a určený pro …

V Ženevě se Hyundai neukázal, to ovšem neznamená, že neměl pro svět přichystanou nějakou novinku. Poprvé tak odhaluje podobu nové generace modelu Sonata.

7.  3.  2019 | | 144 N/A
Škoda našla způsob, jak projet Evropu elektromobilem zcela bez starostí

Škoda našla způsob, jak projet Evropu elekt…

Se šéfem českého zastoupení Škodovky jsme si v Ženevě povídali o dalším rozvoji elektromobility v České republice. A má poměrně jasná sdělení.

7.  3.  2019 | | 102 N/A
Maximálka 250 km/h už v roce 1979. Přesto okřídlená Škoda pohořela

Maximálka 250 km/h už v roce 1979. Přesto o…

Soutěžní prototyp 130 RS A5 dostal ve své finální verzi pozoruhodnou pohonnou jednotku 1.6 DOHC s výkonem 186 koní při 8500 otáčkách za minutu, přesto se mu zazářit nepodařilo.

24.  2.  2019 | | 21 N/A