Lamborghini Lagartijo: nový italský býk s dvanáctiválcem

37 komentářů

Lambo Fan
17. června • 11:44

I když ne všechny. Plno z vás má zdravé názory. Lambo patří Audi, ne VW, je značně autonomní. Neoddiskutovatelně Audi značce pomohlo a funguje jako plnohodnotná konkurence Ferrari. Které je taky díky bohu dost autonomní na Fiatu. Myslím, že se nedá říct o Lambu, že by bylo německé. Má italský šmrnc, styl, pojetí a německou kvalitu. A o tom není diskuse.
Tohle nové auto bude jistě super, má-li být 2+2 tak to asi bude GT, takže ne čistokrevný supersport, kterým není ani (podle mě nádherné) Scaglietti. Takže si myslím, že Murciélago dostane nástupce ve formě dvoumístného auta.
Bude tady věčný, pomyslný souboj mezi Lambo a Ferrari. Každému se líbí něco jiné. Lambo je bezmála znovuzrozená značka a nemá to lehké. Nemá cenu ukazovat co je lepší co je horší. Oboje jsou asi nejlepší a je to spíš otázkou vkusu.
Takže už si troubové jednou pro vždycky nechte ta moudra o VW, němcích a kde čem... Nebýt jich, tak ta značka zanikla.

wolff
17. června • 23:06

Pokud vím, tak Lambo žilo i dlouhou dobu bez VW, takže nevím, kdo je zachránil...Kdyby to nekoupili VW (resp Pieche), tak to koupili nějací šejci (a mimochodem, VW by bez Lamba nikdy nezvládl svoje megalomanské projekty)...A aspoň by ty auta neměly volanty z A3. Autonomii audi spatřuješ prosím pěkně v čem? Já netvrdím, že je Lambo špatné auto, ale znovu opakuji. Není to konkurence pro Ferrari...Není to značka, která Ferrari konkuruje v motorsportu a není tak přímým konkurentem. To, že to auto má přeplňovaný motor (což stará dobrá Lamba neměly, v době, kdy jakž takž tou konkurencí byly), ještě z toho auta nedělá kvalitní auto. V čem jako spatřuješ tu německou kvalitu? To myslíš, jako v tom, že je to poruchové jako audi? Když nevíš o čem mluvíš, tak o tom nemluv...Jo teď mi to došlo...ta autonomie bude asi v té poruchovosti...To bude ono...Když Lamborghini, tak možná to café, to je sna ještě original Italské...

delph
18. června • 18:47

a můžeš mi prosím tě laskavě říct kdes bylů na to m že lambo svoje motory přeplňuje? asi bujný zlý sen ne? a že si nekonkurují v motorsportu? a co závody GT kde jezdí proti sobě Maranelo575 a Murcielago jako jedni z hlavních bojovníků o přední umístnění? fakt promiň alep odle mě je lamorgini proste jen o ultimátních autech a krok zpět uděl až u gallarda a párkrát v minulosti. ferrari takhle už pracobvalo dlouho že mělo "slabší a levnější" verze a silnější. no a dopředu se vyšvihly jen díky enzu.

goes
18. června • 19:37

No nechci ti brat tvuj prehled, ale Lambo Murcielago se letos ucastnilo jen dvou zavodu. Jen v prvnim a druhem zavode. V tom prvnim v Monze nedojelo a ve druhem zavode v Magny Cours bylo 24. tedy posledni co dojelo....

delph
18. června • 19:57

no já vím jak to bylo loni. letos se už nechytám. i když myslím že jsme někde čet že se letos potýkají s problémi.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
goes
18. června • 20:08

no ono je to tezke, ale musis brat, ze i MC12 je z pulky Ferrari, takze krom Maranela jezdi i dalsi Fko v jinem kabate. V zavodeni na okruzich ma Ferrari ohromne zkusenosti, data, zazemi, jake nema zadna jina automobilka, od vlasntiho testovaciho okruhu, pres obrovske zkusenosti se slusnym rozpoctem, zazemim sponzoru atd. Takze takove male Lambo s tim ma docela problemy. Ale cim vic aut v kazdem zavode, tim lepe, pokud nejsou tedy o tridu horsi.

delph
18. června • 22:25

ale jestli se mi donesli zprávné informace tak stejnak teď aston martin dává naprdel všem. to vím jen díky tomu že za ně jezdí a testuje tomáš enge.

wolff
19. června • 9:12

No nevím, zase nejsem až takový fanoušek GT závodů, ale prostě jen suše konstatuji: FERRAI opravdu nemá konkurenci (a už vůbec ne v Lambu). Snad jen v charizma Porsche (a cenou, neb je to láce), ale ani to není ono. A Lambo je prostě VW (potažmo Audi) se vším všudy, takže to není konkurence pro FERARI, stejně tak jako SEAT není konkurence pro ALFU a Škodovka není konkurencí pro VOLVO. Jinak, kdyby Lambo stálo třeba jen o 500 000 Kč víc než audi, tak věřím, že mnoho kupců by si našlo...Přece jenom možná něco Italského na něm zbylo...

delph
19. června • 12:07

máš pravdu že seat není konkurence pro alfu, škoda konkurencí pro volvo ani nikdy být neměla, ale zato odporuji tomu že lambo a ferri nejsou konkurenti. přešti si trošku historii proč bylo lambo založeno. a jestli za lambo vidíš pořád VW tak za ferri zas hledej fiat

goes
19. června • 13:06

No mi u Lamba pouze vadi to, ze pouziva koncernove dily, kdezto Ferrari i kdyz patri Fiatu, tak ma vse svoje. V tom je ten rozdil, F. si diky tomu udrzuje svou jedinecnost, ale koupit si Lambo za 7mega a dostat tam volant z Audi by se mi nechtelo. Co se tyce technickych parametru, tak v podstate nema co postavit vuci Enzu, v dobe vrcholnych verzi Diabla mela +- konkurenci pro F50, ale nyni v tomto zaostava, ma auta jenom trdiy F430, Maranello, ale vrcholna verze tam proste chybi. Navic zakladni Lamba nikdy nevynikaly zadnou extremni dynamikou, to opet az ty nejvrcholnejsi verze a taky ona povestna velka vaha kapku zaostava za vahou konkurence. Jinak ja osobne vidim F a L jako prime konkurenty, je treba vzdy postavit vuci sobe rovne auta a muzem zacit srovnavat.
Ad ta historie vzniku Lamba, to s tebou souhlasim...

wolff
19. června • 13:48

Ale já nemám nic s historií vzniku Lamba, no podobně tak vzniklo i Ferrari a kdysi třeba i Ford a jeho GT, které chtělo konkurovat Ferrari, leč nezdařilo se. prostě Ferrari je jedinečné A plně souhlasím, že prostě Ferrari má vše svoje a teprve od Ferrari jde případně něco do série pro Fiat. je to pro Fiat nejlepší laboratoř na světě. Kdežto Lambo je dneska prostě jen značka s dobrou historií, mizernou současností...vrcholné verze...Ano pamatuji si na speciální edici Diabla, jo to byl mazec, dokonce se  mi líbilo víc než F40. jediná vymoženost - klimatizace, aby se lidi neupekli od motoru...Jinak nic. Dnešní lambo je prostě lepší Audi TT, pro mě nic jiného. VW skazí co může jen aby z toho vytřískalo peníze. Prostě - komerčně úspěšné, v případě VW neznamená dobré a kvalitní. A jak říkám, Fiat má narozdíl od VW sportovní tradici a umí dělat auta - Dino, spider...Co VW? Scirocco a Golf GTI...Děkuji nechci... Prostě Lambo není ITALSKÉ AUTO, stejně tak jako Bugatti. Za dob Etoreho, by se takové trapasy nikdy nestaly...Je to zoufalé co VW předvádí. Má dělat Foxy a ne supersporty...Bylo by mi milejší, kdyby tu automobilku vlastnili arabští šejkové, nebo Indičtí loďaři a nechali dělat auta lidi, co tomu rozumějí...Třeba jen 500 ks ročně, jako tomu bylo dřív, ale neměl bych tam páčky a volant z AUTO UNIONU...

delph
19. června • 16:53

ehm, a nepatřili v nedávné době ata znački fiat a alfa romeo k nejporuchovějším autům, a teprve až posledních pár let zpět se to snaží napravit? a proč nepoužít něco co je bráno jako etalon třídami? myslím tim ergonomii a kvalitu kterou se audi vyznačuje nad všechny onkurenční automobilky. když mám volant co prostě dobře sedí v ruce tak tam nebudu dávat jinej co v té ruce už tak dobře sedět nebude.

goes
19. června • 18:00

clovece co je "patrit mezi nejporuchovejsi" to muzes rict o kazdem aute na svete, ze patri mezi nejporuchovejsi. Protoze i nejmene poruchove zaroven patri mezi nejporuchovejsi, musis specifikovat nejakou metodiku atd. Ale to je OUT tema, co tady nepatri.
Audi je co? Etalon mezi tridami? V cem smankote? V ergonomii a kvalite? No kdyz to tak beres, tak proc ne, ja teda v audi toto nevidim, krom quatra v ni nespatruji nic, za co by stala, mysleno tedy tim etalonem. Pokud ty chces v Audi videt onen etalon, tak nekdo ho bude videt v BMW, nedko v MB, nekdo v Nissanu, nekdo v necem jinem, takze tvoje meritko neni nijak relevantni. Proste a jednoduse, neni normalni, aby supersport mel volant z civilniho auta, to je proste blbost. Zkoukni volanty ve Ferrari, proste ryzi sportovni, kazdym coulem a pohledem.
Ja nestojim ani na jedne strane, tedy ani za Lambem, ani za Ferrari, ale proste Lambo nema to jmeno, zavodni historii, technologie atd. ktere muze nabidnout Ferrari. Lambo nedokaze prijit s nicim takovym, jako je Enzo, protoze na to proste nema.

delph
20. června • 15:51

možná nedělá nic podoíbného enzu, protože nemá tu pr podporu na to oaby to vytvořilo. dyť by se cpalo do vod, kde už loví mercedes, porsche a ferrari, takproč se tam cpát. a třeba í ví že je to nerentabilní.
a s tou ergonomii a zpracováním je to všeobecně známý (i když ergonomie je víc na osobním pohledu), stejně tak jako že BMW je špička mezi motory, mercedes momentálně stojáí ve všem až tak trochu dál, ale dohání ve vše mco se dá.... nisasn má ani nevím co. jen dobrej podvozek v 350Z

wolff
21. června • 17:34

Delph není soudný...Bohužel v tomto se nikdy s germanofily neshodnu a je mi to fuk. Já mám svoji pravdu...Až bude mít některá skopčácká automobilka tolik ocenění (celosvětového) co Fiat, tak teprv přistoupím na diskuzi o etalonu...Do té doby nemá cenu o tom vůbec mluvit (no jediná made in germany automobilka, která je trochu v obraze je M - B)...Když může mít někdo naprosto průměrný, tuctový výrobek za etalon (audi alias auto union), pak není co řešit. Je vidět, že dokonalá P.R masáš je úspěšná, dobře Vám tak...Nebudu tvrdit, že jsou německá auta špatná, jen prostě nejsou lepší než Italská a japonská a vzhledem k ceně asi ani než Americká...To je vše...
K Fordu GT - Ano uvvedl sem ho. Pokud vím (byl o tom pořad v tivce, točili ho Amici, bylo to o Enzu Ferrarim), tak právě Ford GT byl postaven aby porazil Ferrari  v 24 hod Le Mans a 500 mil Indianopolis. V tom pořadu říkali, že se mu to nikdy nepodařilo (už si to nevybavuji přesně) a že vývoj toho auta stál tolik, že by to i tehdejší Ford mohlo zruinovat...Tenkrát si spočítali, že by je nákup automobilky Ferrari stálo míň, než vývoj toho auta, které pak bylo vlastně neúspěšné... Ale ENZO neprodal!!!! Ford byl z toho tenkrát hodně špatný a od té doby se s Ferrari nikdy nepustil do křížku, což platí do teď...

Lambo Fan
20. června • 11:30

Pěkné věci se tady píšou. Četl jsem tady i perlu, že v Lambu je volant z Audi. Že jsem si toho nikdy nevšiml a na oba volanty koukám docela často :)))). Snad jen jsem viděl, že nová RS4 má volant z Gallarda. Jsou to prostě velká fára. Lambo, Ferrari i to Audi...

Outsider
19. června • 14:03

FYI: doufám že ti to nezkazí den, ale dny "jedinečnosti ferrari" jsou sečteny. V budoucnosti se plánuje, že sesterská značka Maserati bude využívat až 60% dílů od F. MC12 bylo prvním nesmělým krůčkem.
Os.

wolff
19. června • 14:12

No Maserati je stejně exkluzivní značka jako Ferrari, tak nevidím problém v tom, když budou některé díly unifikovat. Jinak Ferari jde spíše do supersportů, kdežto Maserati je ve třídě GT...Aspoň mě to tak přijde...Ale myslím, že Fiat nikdo nemůže podezřívat z toho, že unifikuje za každou cenu... To je ale můj názor, no možná to tak někdo necítí...No první větší unifikace u Fiatu byla AR 155 x Lancia Dedra x Fiat Tempra, no ale přijde mi, že ty auta byly od sebe nebe a dudy...No a když si vemu že třeba dveře na Superb jsou némlich ty stejné jako na starý passat...No budiž...Můj názor, někdo může mít jiný... A tak bych mohl pokračovat...Jsou podobné Fiat Croma, Lanci Thesis a AR 166?, nebo Stilo x Ar 147? No řekl bych že ani ne... A pro kritiky - nepovídejte mi o golf x Altea, neb já na to povím Golf + x  Altea... Hezkej víkend

goes
19. června • 15:09

ono u Lamba je i jeden maly problem co se tyce exkluzivity. Pokud koncern VW prohlasi "motor z Glarda dame do A8" "do Lamba dame 5l10VTDI tak u mne tyto vyroky dost snizuji exkluzivitu auta. Predstavte si, ze by v Maranellu prohlasili "tak udelame edici Ferrari Enzo 4.0JTD. To by byl proste ulet. Kazda znacka by si mela drzet svou linii a v ramci te linie pracovat + nejake odchylky, aby sli s vyvojem. Jaguar se na to vykaslal a kouknete se kde je. Combik, dizl, mizerne prodeje. A tohle potka kazdeho. VW do toho dava moc PR a to Lambu dle meho skodi. Nevim jak to pusobi na jine lidi, ale uz jen ohlaseni toho, ze UVAZUJI o udelani Lamba TDI ve mne vyvola husi kuzi.

delph
19. června • 16:49

jenže tady berou motor od lamborgini a davají jej do audi, a ne na opak. ptom to o dieslu do lamba byla zpráva před nějakou dobou, která se od té doby nikde nepotvrdila a jestli se nemýlím, tak ani vedení lamborghini ji nepotvrdilo. a to předávání motorů diť to enzo vlastně dalo svůj motor do mc12 což v civilní verzi má být "jen" luxusní gt.
ad wolf: tak ani teď s tou sportovní historii nesouhloasím. v rok vydaní ford gt40 sice nic moc, ale hned další rok ford gt 40 pravidelně vyhrával a nejen v na americkém kontinentu, ale i v evropě. a nejsem si jist, ale myslím že získal i první dvě místa v 24h le mans

goes
19. června • 17:56

mc12: je defacto ciste okruhovy special s motorem z Enza, i kdyz se prodavaji i jako civilni auta, tak jeho urceni je zcela jasne, okruh, okruh a zase okruh.
S tim ford gt40, promin, ale pripominat nekolik desitek stare uspechy s jednim autem je kapku zcestne. Uved neco, kdy nekolik desetileti byli a jsou v necem mistri a muzem se bavit dal. Jeden kus nedela automobilku se sportovni historii...

delph
20. června • 15:45

promiň ty, ale ten ford gt40 jsi uvedl ty, tak jsme tě v tom opravil.

wolff
19. června • 12:54

Fiat mi na rozdíl od VW nevadí, neb nezprasí co může...na rozdíl od VW...Automobilka co do really nasadí naftu je u mě mrtvá...No inu, za peníze v Praze dům..

Outsider
19. června • 13:59

Je málo věcí co mě dokážou dobře pobavit. Ale chodím rád na AR, protože na jednu z nich tady narážím pravidelně.
Stačí aby nějaký superodborník (zde zastoupen nickem wolff) dostal slovní průjem a hned začne do fóra házet moudra ve kterejch hodnotí věci o kterejch nemá ani páru. V životě jel maximálně vytuzenou oktávkou nebo deset let starou alfou, ale to mu nebrání, aby nerozebral vliv koncernu vw na kvalitu supersportů od lamborgini.
Tenhel "výsřel do tmy" nepíšu proto, že bych ho chtěl kritizovat - tohle je internet, ale spíš proto, aby si jeho spoludiskutující uvědomili, o co zde jde. Internetové kecy ne nepodobné tomu co se děje v hospodě po pátým pivu.
Outsider

EsoRimmer
17. června • 16:19

Souhlasím s Lambo Fan.Ferrari si musí zvyknout, že dny jeho nadvlády končí a Lambo mu bude zdravou konkurencí.

EsoRImmer
17. června • 16:19

Souhlasím s Lambo Fan.Ferrari si musí zvyknout, že dny jeho nadvlády končí a Lambo mu bude zdravou konkurencí.

olso
17. června • 10:24

s Audi resp. VW Lamborhini len pomohlo (a to nemam VW rad). Perfektne spracovanie, lepsie materialy, vysia spolahlivost. Pritom je kazdemu jasne, ze Murcielago je vo vsetkych smeroch lepsie ako bolo Diablo. Ak by som si kupoval Lambo, tak si nekupujem VW, tak ako pri Ferrari si nekupujem Fiat, kto to vravi nevie o com hovori...

wolff
17. června • 23:10

Ty si jel Muru a v Diablu, že dokážeš posoudit, že to auto je jednoznačně lepší? No možná na dálnici pro Taliánský poliše... Ne ne, Diablo byl pravej supersport, bez posilovače s brutálním 12V bez trurba. Prostě mazec. To bylo pan auto bez VW volantu, výdechů a pedálů (a bůh ví co tam ještě VW nacpal). Lambo bude pro Ferrari konkurence až bude seat konkurence pro Alfu... A to nikdy nebude...

vedeni
20. června • 10:48

POLIZIA ma Gallardo, ne Murcielago.

Bart
17. června • 9:38

Vyrobce lidovych prditek koupi vyrobce traktoru a chce tim konkurovat Ferrari?  Tak takhle dobry vtip uz jsem dlouho neslysel

delph
17. června • 19:03

promiň ale lamborghiny bvyrábí sporťáky jen s menším spožděním oproti ferrari. a k dyž te vezmeš od začátku tak výrobce traktorů chce konkurovat običejnýmu típkovi, co se náhodou začal motat okolo výroby sportovních aut.   a už od dob miuri lambo je přímou konkurencí pro ferri.

delph
17. června • 19:03

promiň ale lamborghiny bvyrábí sporťáky jen s menším spožděním oproti ferrari. a k dyž te vezmeš od začátku tak výrobce traktorů chce konkurovat običejnýmu típkovi, co se náhodou začal motat okolo výroby sportovních aut.   a už od dob miuri lambo je přímou konkurencí pro ferri.

goes
17. června • 9:42

A Lambo dela i lodicky :)

goes
17. června • 9:10

Veta: "Lagartijo bude stát zhruba 180 tisíc liber si bere na mušku vůz 612 Scaglietti z konkurenční automobilky Ferrari,"

mi nejak nedava smysl...

Lagartijo bude stat zhruba 180 tisic liber si bere na musku.... tam je nejaky zvlastni obrat (za tim Lagartijo by se hodilo "ktery"

wolff
17. června • 7:30

Dovolím si podotknout, že se nejedná o otalské auto, ale VW...Tak asi tak, pak to teda určitě není konkurence pro F 612 Scaglietti...

goes
17. června • 8:14

Mas pravdu, ze VW ala Lambo neni pro FIAT ala Ferrari zadnou konkurenci

-Ferda-
17. června • 7:52

A mladoboleslavská Škodovka je tedy jaká automobilka????
 
A máš nějaké informace o tom, že tohle nové Lambo NENI konkurence pro 612 Scaglietti?

Doporučujeme

Články odjinud