Lamborghini kvůli SUV rozšiřuje továrnu a nabírá nové zaměstnance

Výroba sériové verze SUV s rozzuřeným býkem ve znaku se blíží. Zaměstná 700 nových zaměstnanců a významně rozšíří továrnu.

Bez SUV se dnes obejde málokterá značka. Lamborghini se k tomuto tématu nestaví zády jako Ferrari a pseudoterénní model Urus se začne vyrábět již na konci příštího roku. Produkce takového vozu však výrobním tempem v tradičním italském závodě pořádně zamává.

V boloňské Sant'Agatě se tak rozšíří výrobní kapacity, včetně nové části pro lakování karoserií, která zaměstná dvě stovky nových lidí. Dalších pět stovek zaměstnanců doplní zbývající pozice v továrně, která se zvětší na celkových 160 tisíc metrů čtverečních. Na přiložené grafické podobě je vidět i nová testovací dráha a velké logistické centrum:

Klepněte pro větší obrázek

Podle šéfa značky Stefane Domenicaliho chce ještě v roce 2018 Lamborghini vyrobit na tisíc kusů nového SUV. V dalším roce činí plánovaná produkce tři a půl tisíce kusů.

Ohledně novinky, která již byla představena jako koncept v roce 2012, už víme to nejpodstatnější. Jmenovat se bude stejně jako koncept, tedy Urus. Pod kapotou očekávejme čtyřlitrový osmiválec o výkonu 650 koňských sil. V půlce roku 2019 jej doplní první elektrifikovaný "býk" - hybridní varianta.

Video: Jak funguje aktivní aerodynamika Lamborghini Huracán Performante?

Video: Jak funguje aktivní aerodynamika Lamborghini Huracán Performante?

Termín zahájení sériové výroby stanovený na konec roku 2018 jsme již zmínili. Prodej by měl být zahájen v první polovině téhož roku. Světové premiéry bychom se mohli dočkat již na zářiovém autosalonu ve Frankfurtu.

Prohlédněte si koncept vozu v galerii:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

16.  12.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků