Lamborghini kvůli SUV rozšiřuje továrnu a nabírá nové zaměstnance

Výroba sériové verze SUV s rozzuřeným býkem ve znaku se blíží. Zaměstná 700 nových zaměstnanců a významně rozšíří továrnu.

Bez SUV se dnes obejde málokterá značka. Lamborghini se k tomuto tématu nestaví zády jako Ferrari a pseudoterénní model Urus se začne vyrábět již na konci příštího roku. Produkce takového vozu však výrobním tempem v tradičním italském závodě pořádně zamává.

V boloňské Sant'Agatě se tak rozšíří výrobní kapacity, včetně nové části pro lakování karoserií, která zaměstná dvě stovky nových lidí. Dalších pět stovek zaměstnanců doplní zbývající pozice v továrně, která se zvětší na celkových 160 tisíc metrů čtverečních. Na přiložené grafické podobě je vidět i nová testovací dráha a velké logistické centrum:

Klepněte pro větší obrázek

Podle šéfa značky Stefane Domenicaliho chce ještě v roce 2018 Lamborghini vyrobit na tisíc kusů nového SUV. V dalším roce činí plánovaná produkce tři a půl tisíce kusů.

Ohledně novinky, která již byla představena jako koncept v roce 2012, už víme to nejpodstatnější. Jmenovat se bude stejně jako koncept, tedy Urus. Pod kapotou očekávejme čtyřlitrový osmiválec o výkonu 650 koňských sil. V půlce roku 2019 jej doplní první elektrifikovaný "býk" - hybridní varianta.

Video: Jak funguje aktivní aerodynamika Lamborghini Huracán Performante?

Video: Jak funguje aktivní aerodynamika Lamborghini Huracán Performante?

Termín zahájení sériové výroby stanovený na konec roku 2018 jsme již zmínili. Prodej by měl být zahájen v první polovině téhož roku. Světové premiéry bychom se mohli dočkat již na zářiovém autosalonu ve Frankfurtu.

Prohlédněte si koncept vozu v galerii:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 3 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků