Lamborghini kašle na autosalony. Na velkých akcích už vystavovat nebude

Volkswagen jde do kytek.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
Medvěd  |  18. 06. 2020 16:24

Nejde, tohle není značka pro plebs.

Odpovědět  |   | 

Neuměj programovat uměj jen nejtovat, ale to už dneska nestačí.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
king014  |  18. 06. 2020 16:52

Do kytek jdou hlavně tradiční veletrhy nenabízí žádnou přidanou hodnotu pro vystavovatele ani pro zákazníka tak proč do toho sypat takovej ranec peněz

Odpovědět  |   | 
Medvěd  |  18. 06. 2020 17:40

Asi tak nějak. Veletrhy ztratily celkem smysl.

Odpovědět  |   | 

A kdy ňákej měly? A proč do toho automobilky vždycky rvaly takový prachy?

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
Eurohujer  |  19. 06. 2020 19:34

Byla to spolecenska akce, kde se kourila ciga a doutniky, chlastalo, byly tam modelky na kazdym kroku, setkavala se tam smetanka sveta, ale pak se prislo na to ze auta smrdej a vrazdej smradem, modelky jsou chudinky co jsou jen objekty na cumeni a sex. A mame lepsi evropu, bez velkych akci, bezpecnou a holky nejspu uz jen objekty k sexu sle neco vic, kourit je fuj fuj a alkohol taky, co by tomi rekli navstevnici z dalneho vichodu?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem Volkswagenu ID.3 (150 kW): Zásadní? To ano! Ale vážně i revoluční?

Volkswagenu ID.3 (150 kW)

Pro značku Volkswagen má být zásadním modelem jako kdysi Brouk a Golf. Elektromobil ID.3 nabral zpoždění, teď se ale konečně hlásí o slovo.

dnes | Stanislav Kolman | 7 příspěvků
Minitest elektromobilu Mini Cooper SE: Kulový blesk září jasně, ale jen krátce

Mini Cooper SE

Je lépe vyvážený než benzinový originál, a navíc má dost elektrických koní na to, abychom mu mohli bez ironie říkat ostrý hatchback. S malou kapacitou akumulátorů je to ale omezená, a kvůli ceně ne právě levná forma zábavy.

2.  8.  2020 | Miro Mihálik | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Type-R GT 2020: Limp Bizkit, komiksy a tanec na hraně

Honda Civic Type-R GT 2020

Honda vylepšila svůj nejostřejší model a vypustila ho mezi lidi ve třech verzích. Vyzkoušeli jsme tu prostřední, která má přinést vyvážený mix mezi sportovním a kultivovaným vozem.

30.  7.  2020 | Vladimír Kadera | 69 příspěvků

Nejčtenější články

Supersport blokoval nabíječku pro elektromobily. Policista na elektrokole si s tím poradil

Supersport blokoval nabíječku pro elektromo…

Takzvaný ICEing je oblíbená kratochvíle vidláků v Americe. Toto ale určitě nebyl ten případ.

10.  7.  2020 | | 51 N/A
Rusol David
Elektromobily
Tahle Tatra je vážně z papíru! Nádherná díla českého modeláře nemají obdoby

Tahle Tatra je vážně z papíru! Nádherná díl…

Zapomeňte na své vystřihovánky z ábíčka. Tady jsme na úplně jiné úrovni…

8.  7.  2020 | | 24 N/A
Rusol David
Tatra
Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

včera | | 11 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 51 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta stará. Podívejte se, jak na to Škoda přišla

Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta st…

Tu a tam se k nám dostane materiál, který slouží hlavně k potřebám dealerů. Dnes si řekneme něco o tom, jak to udělat, aby na první pohled výrazně dražší nová Octavia RS vyšla v podstatě výhodněji než levnější minulá generace.

21.  7.  2020 | | 98 N/A
Mička Jan
České cenyŠkoda OctaviaSportovní auta