Ke Countachi (skloňuje se to vůbec) bych jen dodal, že mnohem lépe vypadá, než jezdí. Blbě se do něj leze, řazení je hrozné (kope), uvnitř je hluk a vedro (motor je za vámi za přepážkou) a klimatizace to nezachrání, je hodně slabá. Při couvání si asi Countach a Jalpa spolu nezadají, dozadu není vidět ani v jednom (aspoň to tak z fotek Jalpy vypadá), takže couvat s oběma bude asi o nervy a o zadek.Jinak nutno podotknout, že Urraco nebylo u zákazníků zrovna oblíbené, protože bylo dost poruchové (hlavně se dost často přehřívalo). Toho se tenkrát báli zákazníci u Ferrari s tipem Dino, aby se auto nepřehřívalo, ale tam se to nakonec nestávalo.
Tak to vyzniva , ze Countach byl vlastne horsi nez Jalpa:-D. Jenze pak se nekoho zeptejte na Jalpu a nebude vedet vubec nic. Ja sem na nej taky zapomněl ted se mi vybavil po dlouhe dobe zato Countach zna kazdy;-). Jalpa proste upadla do zapomneni
Tohle nemůžu zhodnotit, jel jsem jenom s Countachem. Pravda ovšem je, že v době vzniku Countache nebyla 8-válcová Lamba zrovna populární a navíc Countach byl proti Jalpě dost přelomový co se týče vzhledu. Jalpa byla dost podobná svým předchůdcům, proto asi zapadla.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.