Lamborghini Jalpa (1981): benjamínek s ušlechtilými kořeny

3 komentáře

Rover623
23. června • 1:28

Ke Countachi (skloňuje se to vůbec) bych jen dodal, že mnohem lépe vypadá, než jezdí. Blbě se do něj leze, řazení je hrozné (kope), uvnitř je hluk a vedro (motor je za vámi za přepážkou) a klimatizace to nezachrání, je hodně slabá. Při couvání si asi Countach a Jalpa spolu nezadají, dozadu není vidět ani v jednom (aspoň to tak z fotek Jalpy vypadá), takže couvat s oběma bude asi o nervy a o zadek.Jinak nutno podotknout, že Urraco nebylo u zákazníků zrovna oblíbené, protože bylo dost poruchové (hlavně se dost často přehřívalo). Toho se tenkrát báli zákazníci u Ferrari s tipem Dino, aby se auto nepřehřívalo, ale tam se to nakonec nestávalo.

vojta
23. června • 1:57

Tak to vyzniva , ze Countach byl vlastne horsi nez Jalpa:-D. Jenze pak se nekoho zeptejte na Jalpu a nebude vedet vubec nic. Ja sem na nej taky zapomněl ted se mi vybavil po dlouhe dobe zato Countach zna kazdy;-). Jalpa proste upadla do zapomneni

Rover623
23. června • 2:08

Tohle nemůžu zhodnotit, jel jsem jenom s Countachem. Pravda ovšem je, že v době vzniku Countache nebyla 8-válcová Lamba zrovna populární a navíc Countach byl proti Jalpě dost přelomový co se týče vzhledu. Jalpa byla dost podobná svým předchůdcům, proto asi zapadla.

Doporučujeme

Články odjinud