Takže pokud dojde na odškodnění majitelů těchto aut i v Evropě, není žádná budoucnost VW - možná je to záměr,jak zdůvodnit bankrot .Software VW, který švindloval emise, byl nelegální, rozhodl soud EUpřed 3 hod 5Software, který německá automobilka Volkswagen instalovala do svých vozů kvůli manipulaci s emisemi, byl nelegální. Rozhodl o tom Soudní dvůr Evropské unie.
Migranti,korona,Brussel největší škůdci ekonomiky.
To je následek prekotne snahy Bruselu škodit nebo-li nejdřív rána Dieselgate kde podváděli zcela jistě ví či méně všechny značky... Ale Mega balík v $ a € zaplatil v miliardách je VW... další hřebík do rakve je zbrkly tlak na emise resp. EURO 7...resp nástup Elektro na což zase tlačí Brusel... Papeztejsi než papež no a pak to má normálně fungovat... Navíc Bugatti je výkladní skříní nejen VW ale v podstatě aut průmyslu jako celku kdo by věřil před 10-15 lety v super sport 4x4 1.500HP a maximalkou 445 km/h v prodejní verzi a speciál na okruhu s testovacím jezdcem se už dostal k 500km/h je ze tohle vše nejen výroba ale především vývoj stojí strašný peníze... Ale je to krásné 🍻👍👏
Nevím co tu rozvíjíš za divoké teorie, VW nikdy neřekl, že chce prodat Lambo, Bugatti nebo jinou značku. To jsou jenom kachny, které vymyslelo pár novinářů v okurkové sezóně aby bylo o čem psát. A VW to nijak nevadí, protože o kom se píše ten má reklamu. VW je ve slušném ziskuhttps://www.rappler.com/business/volkswagen-earni... ... a to i v době, kdy řada jiných koncernů je v divokých ztrátách, takže ekonomicky nemá nejmenší důvod zbavovat se výdělečných značek. Jediný důvod by byl u Bentley, který ve ztrátě vloni byl, ale to jsou směšné peníze vedle zisků ostatních značek. A další teorie, že VW cpe všechny peníze do EV a chce cpát ještě víc je jenom další novinářská kachna, VW není evropská, ale globální značka, v Evropě prodává nějakých 40% své produkce a je tedy životně závislá na globálních prodejích, především na Číně. A ostatní trhy rozhodně nedělají harakiri se spalováky jako to dělá Evropa, takže VW musí vyvíjet jak elektro (pro zblblou Evropu) tak spalováky nebo další typy pohonů pro zbytek světa. Z celkových prostředků, které VW dává do R&D a které jsou veřejně známéhttps://www.statista.com/statistics/265645/ranking... ... dává VW na vývoj EV cca 45%, zbytek jde logicky do spalováků z výše uvedených důvodů. Takže kdyby chtěli a vrhli 100% svého rozpočtu na vývoj do EV (což neudělají, protože mimo Evropu prodávají více než v Evropě), tak mohou s prstem v nose rozpočet na vývoj EV zdvojnásobit aniž by prodávali jakoukoliv značku.
Tak větší blbost jsem už dlouho nečetl.Pomatenost, zmatenosti a uchylnost.VW má neskutečně problémy.ID jim žere strašně penizeta jsou k ničemu.Ošidili vývoj a kvalitu materiálů.SW se jim sype taky.Polsko otevřelo továrnu na eleauta V Rakousku FIsker zahájí výrobu s Magnou.Rusko začnou taky své eleauta Čína už dokonce eleauta vyváží.Tak kde chce mít VW odbyt.?!?Nikde je nechtějí Banky jsou nervózní,prozatím jen v pozadí změny a přesuny,ale jednou to praskne a bude to masakr.
Skupina VW: Provozní zisk poklesl o více než 80%Uvery nebude z ceho splacet a navyseni uveru bankami nepujde do nekonecnaSW problemy je stoji miliardy eurProblemy s nekvalitou ID3 je stoji miliardy eurDalsi ID vozy v nedohlednu pro nekvalitu a nepojizdnost- miliardy eur Prodeje minimalni Cina trh = propad do hlubin USA = nezajem o jakakoliv VWZbytek sveta uz ma Toyotu ,Fiat, a ted se tam serou levni cinaneDalsi investice VW na podporu prodeju=nenavratne penize-prodeje se nedariTakze asi tak ty demagogu s prstem v nose.Jsi velice povrchni a hloupy . Mezi radky cist neumis .
VW musí vyvíjet jak elektro (pro zblblou Evropu) tak spalováky nebo další typy pohonů pro zbytek světa.Ano,musi,ale vubec se to nedari a potapi se hloubeji a hloubeji .Nikdo uz od nich nekupuje,ani cina ,ani USA .Cenova politika je smesna a dela z aut neprodejne zbozi.Jetta v cine vytlacuje skodu a ostatni,ale jetta sotva pokryva naklady VW na provoz v cine = nula od nuly pojde.Takze penez nemaji a hledaji jak navysit uvery.proto ty presuny a zmeny vedeni atd. Jinak banky nenavysi uvery,chtely trocha reorganizace a taky se tak stalo.Zjisti si pravdiva cisla ty brepto nevzdelany
Jaj ,to je kokot jakysi zaslepeny.Prodeje minimalni - vsecko sa jim sereElektrika jim nefachciSW jim nefachciOdbornici odchazaju z teho bordelu Ale ten cyp rekne,ze nic sa nerobi a Vw jede po zeleneKokot blby pomatenysa uvidi ty nafuko blba jakasi
VW je v říti Banky udělají,co budou chtít.Kokoti to posrali a uklizet nemá kdo a za co
VW je v zisku.Banky nemají ani jeden hlas v dozorčí radě, takže neudělají vůbec nic.Posrávat své podnikání tak abych vydělával miliardy eur ročně bych chtěl taky.
Ty jsi teda dobrý debil.Jedou na dluh už pěkně dlouho.Banky se ještě drží trochu zpátky,ale jedinou to praskne a bude konec.
Na žádný dluh nejedou, provozní úvěry které mají řádně splácejí a ještě vytváří velký zisk.Banky na ně nemají žádné páky. To by měly kdyby VW nesplácelo a spadlo do insolvence ale k tomu má VW stejně daleko asi jako ty k průměrné inteligenci.
Tak ,tak,VW padne na hubu.Uver neni dluh A voda neni mokraDebil jakysi sprosty
Přestaň chlastat a brát drogy
To je následek prekotne snahy Bruselu škodit nebo-li nejdřív rána Dieselgate kde podváděli zcela jistě ví či méně všechny značky... Ale mága Alík v $ a € zaplatil v miliardách je VW... další hřebík do rakve je zbrkly tlak na emise resp. EURO 7...resp nástup Elektro na což zase tlačí Brusel... Papeztejsi než papež no a pak to má normálně fungovat... Navíc Bugatti je výkladní skříní nejen VW ale v podstatě aut průmyslu jako celku kdo by věřil před 10-15 lety v super sport 4x4 1.500HP a maximalkou 445 km/h v prodejní verzi a speciál na okruhu s testovacím jezdcem se už dostal k 500km/h je ze tohle vše nejen výroba ale především vývoj stojí strašný peníze... Ale je to krásné 🍻👍👏
já to nevidím dobře, koncern musí získat peníze a když se nedaří, tak se zvyšuje nervozita a zbrklost a nikdo neví jestli škoda tohle odnese. Já bych to přirovnal k fetákovi, ten taky pořád zhání peníze......
The King of Rhodes
dobře soudruhu, že jste vzpomněl řecko, ačkoliv jsem si půjčoval vždy auto, tak koncern nebyl k mání, prostě nebyl ani v nabídce a jelikož půjčovny nejsou charita, tak asi domyslíte proč nemají koncern a když se podívám na fotky turecka tak ten koncern tam moc nevidím, snad jedna ducati se opravovala u cesty a tedy na co je koncernu bezpružinový ventily v palici, když to většinou nejede.
Alkohol je mrcha
kolejnice na palici
kari správně, vrtačkou jsem dělal v kolejnici čtyři díry za celéj den a palicí jsem to prostřelil za čtyči minuty. Dělals na železnici nebo tě tam nepustili?
Skatule, skatule, hybte sa - ked sa neda predat, tak aspon vymalujeme.
Prodat nelze - banky nesouhlasily. Holt cele VW je samy dluh . Konec je blizko
tvůj konec také YANR
Ale, někomu se stýskalo?
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.