Desetiválcový supersport má za sebou hvězdnou kariéru a ani zdaleka nekončí. Prodejně se mu velmi daří i po osmi letech na trhu.
Světu se představil v roce 2014 jako nástupce velmi populárního modelu Gallardo. Ten vydržel ve výrobě dlouhých deset let s jedním dosti zásadním faceliftem. Zřejmě tak není důvod, aby Huracán zatím mizel ze scény – svou atraktivitu si drží podobným stylem, jako předchůdce. Důkazem budiž výroba kusu s pořadovým číslem 20.000. Tento exemplář ve verzi STO (Super Trofeo Omologata) v barvě Grigio Acheso Matt a s výkonem 470 kW (640 k) si objednal zákazník z Monaka.
Během let se portfolio variant Huracánu rozrostlo na 12 civilních a tři závodní provedení. Původní verze LP 610-4 z roku 2014 s výkonem 449 kW dostala v roce 2016 také variantu se skládací střechou. Dále se k zákazníkům vydaly zadokolky LP 580-2 Coupé a Spyder, poté provedení Performante, Evo, STO nebo Tecnica. 32 procent všech Huracánů mířilo do USA, dalšími silnými trhy jsou pak Velká Británie a Čína.
Od začátku výroby volí 71 procent zákazníků provedení kupé, 60 procent sáhne po individualizaci skrze program Ad Personam. Lamborghini uvádí, že inspirací pro speciální laky a barvy vnitřku Huracánu se staly například gauče, oděvy, oční stíny, pásky hodinek nebo drahokamy.
Ferruccio Lamborghini založil společnost vyrábějící sportovní automobily v roce 1963 coby konkurenta značkám, jako je Ferrari.
Po vyhlášení úpadku a změně vlastníků přešlo Lamborghini v roce 1987 pod Chrysler. Od roku 1998 ho vlastní Audi (Volkswagen Group).
Lamborghini Aventador • Lamborghini Huracán • Lamborghini Urus