Huracan Tecnica adoptoval vidlicový desetiválec 5.2 litru z verze STO, kde je laděný na 470 kW s točivým momentem 565 Nm. Lamborghini

Huracan Tecnica adoptoval vidlicový desetiválec 5.2 litru z verze STO, kde je laděný na 470 kW s točivým momentem 565 Nm. | Lamborghini

To vše jde pouze na zadní kola. Tyto hodnoty dle automobilky plně odpovídají plnokrevnému supersportu, ale zároveň nijak neomezují pohodlné každodenní užívání. Lamborghini

To vše jde pouze na zadní kola. Tyto hodnoty dle automobilky plně odpovídají plnokrevnému supersportu, ale zároveň nijak neomezují pohodlné každodenní užívání. | Lamborghini

Mějte na paměti, že Huracan Tecnica váží jen 1 379 kilogramů. Lamborghini

Mějte na paměti, že Huracan Tecnica váží jen 1 379 kilogramů. | Lamborghini

Pro dokonalý adrenalinový zážitek je vůz vybaven natáčením zadních kol, systémem vektorování točivého momentu a inteligentní kontrolu trakce fungující ve třech režimech, které mají vliv i na nastavení podvozku. Lamborghini

Pro dokonalý adrenalinový zážitek je vůz vybaven natáčením zadních kol, systémem vektorování točivého momentu a inteligentní kontrolu trakce fungující ve třech režimech, které mají vliv i na nastavení podvozku. | Lamborghini

V běžném režimu Strada je Huracan Tecnica přizpůsoben běžné volněné jízdě. Lamborghini

V běžném režimu Strada je Huracan Tecnica přizpůsoben běžné volněné jízdě. | Lamborghini

Ve Sportu se zintensivní odezva na plynový pedál a zostří řazení sedmistupňového automatu. Lamborghini

Ve Sportu se zintensivní odezva na plynový pedál a zostří řazení sedmistupňového automatu. | Lamborghini

Také kontrola trakce nechá vůz více se sklouznout na limitu. Lamborghini

Také kontrola trakce nechá vůz více se sklouznout na limitu. | Lamborghini

Třetí mód je pro závodní okruhy, kde se z Lamborghini stává precizní a výkonný nástroj. Lamborghini

Třetí mód je pro závodní okruhy, kde se z Lamborghini stává precizní a výkonný nástroj. | Lamborghini

K dispozici máte plnou sílu a také převodovka řadí, jak nejrychleji umí.   Lamborghini

K dispozici máte plnou sílu a také převodovka řadí, jak nejrychleji umí.   | Lamborghini

Během víkendu stráveném na okruhu se vám budou hodit nové karbon-keramické brzdy inspirované  závodními speciály. Lamborghini

Během víkendu stráveném na okruhu se vám budou hodit nové karbon-keramické brzdy inspirované  závodními speciály. | Lamborghini

Zajímavostí jsou jejich speciálně navržené deflektory a třmenové kanálky směřující proud vzduchu do kotoučů, aby co nejlépe odváděly teplo. Lamborghini

Zajímavostí jsou jejich speciálně navržené deflektory a třmenové kanálky směřující proud vzduchu do kotoučů, aby co nejlépe odváděly teplo. | Lamborghini

Tím se snižuje i teplota brzdové kapaliny a soustava nemá tendence vadnout při extrémní zátěži. Lamborghini

Tím se snižuje i teplota brzdové kapaliny a soustava nemá tendence vadnout při extrémní zátěži. | Lamborghini

Po designové stránce na první pohled ladily jen detaily, celkový výsledek má však významný technický charakter. Lamborghini

Po designové stránce na první pohled ladily jen detaily, celkový výsledek má však významný technický charakter. | Lamborghini

Přední nárazník nese výrazné tvary písmene „Y“ na bočním žebrování, které spolu s předním splittrem usměrňují proud vzduchu kolem 20palcových kol Damiso.  Lamborghini

Přední nárazník nese výrazné tvary písmene „Y“ na bočním žebrování, které spolu s předním splittrem usměrňují proud vzduchu kolem 20palcových kol Damiso.  | Lamborghini

Jejich design se nechal inspirovat konceptem Lamborghini Vision GT. Lamborghini

Jejich design se nechal inspirovat konceptem Lamborghini Vision GT. | Lamborghini

Pro snížený váhy je kapota vyrobena z karbonového vlákna. Lamborghini

Pro snížený váhy je kapota vyrobena z karbonového vlákna. | Lamborghini

Z boku je patrné, že Huracan Tecnica je ve srovnání s verzí EVO o 6,1 cm delší. Lamborghini

Z boku je patrné, že Huracan Tecnica je ve srovnání s verzí EVO o 6,1 cm delší. | Lamborghini

Díky upravenému zadnímu oknu poskytuje vůz lepší výhled vzad, zatímco modifikovaný zadní nárazník nese rozměrný difuzor a šestihranné koncovky výfuku. Lamborghini

Díky upravenému zadnímu oknu poskytuje vůz lepší výhled vzad, zatímco modifikovaný zadní nárazník nese rozměrný difuzor a šestihranné koncovky výfuku. | Lamborghini

Zadní pevný spoiler přináší ve srovnání s Huracanem Evo o 35 % větší přítlačnou sílu při současném snížení odporu vzduchu o 20 %. Lamborghini

Zadní pevný spoiler přináší ve srovnání s Huracanem Evo o 35 % větší přítlačnou sílu při současném snížení odporu vzduchu o 20 %. | Lamborghini

Díky tomu se zlepšila ovladatelnost vozu ve vysokých rychlostech i při prudkém brzdění. Lamborghini

Díky tomu se zlepšila ovladatelnost vozu ve vysokých rychlostech i při prudkém brzdění. | Lamborghini

Interiér podtrhuje myšlenku lifestylového doplňku okořeněného sportovně minimalistickým duchem. Lamborghini

Interiér podtrhuje myšlenku lifestylového doplňku okořeněného sportovně minimalistickým duchem. | Lamborghini

Digitální přístrojový panel má ryze sportovní grafiku s minimem barev. Lamborghini

Digitální přístrojový panel má ryze sportovní grafiku s minimem barev. | Lamborghini

Výškově nastavitelná sedadla vytvoří pohodlí různým typům postavy. Lamborghini

Výškově nastavitelná sedadla vytvoří pohodlí různým typům postavy. | Lamborghini

Že bude každý kousek originál, zajišťuje osm standardních laků a dalších 200 odstínů v personalizačním programu Lamborghini. Lamborghini

Že bude každý kousek originál, zajišťuje osm standardních laků a dalších 200 odstínů v personalizačním programu Lamborghini. | Lamborghini

Zde si také zvolíte barevnou kombinaci čalounění interiéru včetně prošívání a materiálů. Lamborghini

Zde si také zvolíte barevnou kombinaci čalounění interiéru včetně prošívání a materiálů. | Lamborghini

Multimediální zařízení podporuje všechny tři platformy zrcadlení chytrého telefonu, ale zároveň zobrazuje detailní telemetrii jako v okruhově orientované verzi STO. Lamborghini

Multimediální zařízení podporuje všechny tři platformy zrcadlení chytrého telefonu, ale zároveň zobrazuje detailní telemetrii jako v okruhově orientované verzi STO. | Lamborghini

Zařízení také zaznamenává zajeté časy na kolo. Lamborghini

Zařízení také zaznamenává zajeté časy na kolo. | Lamborghini

Lamborghini Huracan Tecnica 2022 Lamborghini

Lamborghini Huracan Tecnica 2022 | Lamborghini

Lamborghini Huracan Tecnica 2022 Lamborghini

Lamborghini Huracan Tecnica 2022 | Lamborghini

Lamborghini Huracan Tecnica 2022 Lamborghini

Lamborghini Huracan Tecnica 2022 | Lamborghini

Lamborghini Huracan Tecnica 2022 Lamborghini

Lamborghini Huracan Tecnica 2022 | Lamborghini

Lamborghini Huracan Tecnica 2022 Lamborghini

Lamborghini Huracan Tecnica 2022 | Lamborghini

Lamborghini Huracan Tecnica 2022 Lamborghini

Lamborghini Huracan Tecnica 2022 | Lamborghini

Lamborghini Huracan Tecnica 2022 Lamborghini

Lamborghini Huracan Tecnica 2022 | Lamborghini

Lamborghini Huracan Tecnica 2022 Lamborghini

Lamborghini Huracan Tecnica 2022 | Lamborghini

Lamborghini Huracan Tecnica 2022 Lamborghini

Lamborghini Huracan Tecnica 2022 | Lamborghini

Lamborghini Huracan Tecnica 2022 Lamborghini

Lamborghini Huracan Tecnica 2022 | Lamborghini

Lamborghini Huracan Tecnica 2022 Lamborghini

Lamborghini Huracan Tecnica 2022 | Lamborghini

Lamborghini Huracan Tecnica 2022 Lamborghini 

Lamborghini Huracan Tecnica 2022 | Lamborghini 

Lamborghini Huracan Tecnica 2022 Lamborghini

Lamborghini Huracan Tecnica 2022 | Lamborghini

Lamborghini Huracan Tecnica 2022 Lamborghini

Lamborghini Huracan Tecnica 2022 | Lamborghini

Lamborghini Huracan Tecnica 2022 Lamborghini

Lamborghini Huracan Tecnica 2022 | Lamborghini

Lamborghini Huracan Tecnica 2022 Lamborghini

Lamborghini Huracan Tecnica 2022 | Lamborghini

Lamborghini Huracan Tecnica 2022 Lamborghini

Lamborghini Huracan Tecnica 2022 | Lamborghini

Lamborghini Huracan Tecnica 2022 Lamborghini

Lamborghini Huracan Tecnica 2022 | Lamborghini

Lamborghini Huracan Tecnica 2022 Lamborghini

Lamborghini Huracan Tecnica 2022 | Lamborghini

Lamborghini Huracan Tecnica 2022 Lamborghini

Lamborghini Huracan Tecnica 2022 | Lamborghini

Lamborghini Huracan Tecnica 2022 Lamborghini 

Lamborghini Huracan Tecnica 2022 | Lamborghini 

Lamborghini Huracan Tecnica 2022 Lamborghini

Lamborghini Huracan Tecnica 2022 | Lamborghini

Lamborghini Huracan Tecnica 2022 Lamborghini

Lamborghini Huracan Tecnica 2022 | Lamborghini

Lamborghini Huracan Tecnica 2022 Lamborghini

Lamborghini Huracan Tecnica 2022 | Lamborghini

Lamborghini Huracan Tecnica 2022 Lamborghini

Lamborghini Huracan Tecnica 2022 | Lamborghini

Lamborghini Huracan Tecnica 2022 Lamborghini

Lamborghini Huracan Tecnica 2022 | Lamborghini

To vše jde pouze na zadní kola. Tyto hodnoty dle automobilky plně odpovídají plnokrevnému supersportu, ale zároveň nijak neomezují pohodlné každodenní užívání. Lamborghini
Mějte na paměti, že Huracan Tecnica váží jen 1 379 kilogramů. Lamborghini
Pro dokonalý adrenalinový zážitek je vůz vybaven natáčením zadních kol, systémem vektorování točivého momentu a inteligentní kontrolu trakce fungující ve třech režimech, které mají vliv i na nastavení podvozku. Lamborghini
V běžném režimu Strada je Huracan Tecnica přizpůsoben běžné volněné jízdě. Lamborghini
53
Fotogalerie

Lamborghini Huracán Tecnica našlo recept na spojení luxusu a surové síly. Je až s podivem, co všechno šlo ještě vylepšit

Lamborghini se pochlubilo novým Huracanem Tecnica který by měl nabídnout to nejlepší z komfortu pro každodenní užívání a vzrušujících výkonů okruhu. Otázkou ale je, kam už tak vytříbený model posunout.

Huracán Tecnica adoptoval vidlicový desetiválec 5.2 litru z verze STO, kde je laděný na 470 kW s točivým momentem 565 N.m. To vše jde pouze na zadní kola. Tyto hodnoty dle automobilky plně odpovídají plnokrevnému supersportu, ale zároveň nijak neomezují pohodlné každodenní užívání. Mějte na paměti, že Huracan Tecnica váží jen 1379 kilogramů.

Pro dokonalý adrenalinový zážitek je vůz vybaven natáčením zadních kol, systémem vektorování točivého momentu a inteligentní kontrolu trakce fungující ve třech režimech, které mají vliv i na nastavení podvozku.

V běžném režimu Strada je Huracan Tecnica přizpůsoben běžné uvolněné jízdě. Ve Sportu se zintensivní odezva na plynový pedál a zostří řazení sedmistupňového automatu. Také kontrola trakce nechá vůz více se sklouznout na limitu. Třetí mód je pro závodní okruhy, kde se z Lamborghini stává precizní a výkonný nástroj. K dispozici máte plnou sílu a také převodovka řadí, jak nejrychleji umí.

Během víkendu stráveném na okruhu se vám budou hodit nové karbon-keramické brzdy inspirované závodními speciály. Zajímavostí jsou jejich speciálně navržené deflektory a třmenové kanálky směřující proud vzduchu do kotoučů, aby co nejlépe odváděly teplo. Tím se snižuje i teplota brzdové kapaliny a soustava nemá tendence vadnout při extrémní zátěži.

Po designové stránce na první pohled ladily jen detaily, celkový výsledek má však významný technický charakter. Přední nárazník nese výrazné tvary písmene „Y“ na bočním žebrování, které spolu s předním splitterem usměrňují proud vzduchu kolem 20palcových kol Damiso. Jejich design se nechal inspirovat konceptem Lamborghini Vision GT. Pro snížený váhy je kapota vyrobena z karbonového vlákna.

Z boku je patrné, že Huracán Tecnica je ve srovnání s verzí EVO o 6,1 cm delší. Díky upravenému zadnímu oknu poskytuje vůz lepší výhled vzad, zatímco modifikovaný zadní nárazník nese rozměrný difuzor a šestihranné koncovky výfuku. Zadní pevný spoiler přináší ve srovnání s Huracánem Evo o 35 % větší přítlačnou sílu při současném snížení odporu vzduchu o 20 %. Díky tomu se zlepšila ovladatelnost vozu ve vysokých rychlostech i při prudkém brzdění.

Interiér podtrhuje myšlenku lifestylového doplňku okořeněného sportovně minimalistickým duchem. Výškově nastavitelná sedadla vytvoří pohodlí různým typům postavy. Digitální přístrojový panel má ryze sportovní grafiku s minimem barev. Multimediální zařízení podporuje všechny tři platformy zrcadlení chytrého telefonu, ale zároveň zobrazuje detailní telemetrii jako v okruhově orientované verzi STO. Zařízení také zaznamenává zajeté časy na kolo.

Že bude každý kousek originál, zajišťuje osm standardních laků a dalších 200 odstínů v personalizačním programu Lamborghini. Zde si také zvolíte barevnou kombinaci čalounění interiéru včetně prošívání a materiálů.

Lamborghini

Ferruccio Lamborghini založil společnost vyrábějící sportovní automobily v roce 1963 coby konkurenta značkám, jako je Ferrari.

Po vyhlášení úpadku a změně vlastníků přešlo Lamborghini v roce 1987 pod Chrysler. Od roku 1998 ho vlastní Audi (Volkswagen Group).

Lamborghini Aventador • Lamborghini Huracán • Lamborghini Urus

Doporučujeme

Články odjinud