Lamborghini Huracán se dočká dvou verzí s pohonem zadních kol

Lamborghini Huracán se dočká dvou verzí s pohonem zadních kol

Italská automobilka Lamborghini potvrdila, že připravuje dvě verze nového modelu Huracán. Jedna bude ještě ostřejší a rychlejší, zamířená přímo proti Ferrari 488 GTB, druhá naopak civilnější vstupní model – „cena již od...“.

Zajímavé je, že oba modely mají mít pohon pouze zadních kol. Zatímco v případě ostré verze půjde hlavně o snížení hmotnosti a řidičské zážitky, druhá verze nedostane čtyřkolku kvůli ceně. Její označení by mohlo znít Huracán LP610-2 nebo dokonce LP600-2 kvůli možnému snížení výkonu.

Lamborghini chce uhladit design a být politicky korektní

Lamborghini chce uhladit design a být politicky korektní

Ostrá verze by měla vycházet z modelu Super Trofeo, bude lehčí a výkonnější než standardní Huracán. S přeplňováním se nepočítá, nicméně snížení hmotnosti by mělo pomoci k výrazně lepší dynamice než v případě běžného modelu LP610-4.

Lamborghini ale více podrobnějších informací o dvou nových modelech s pohonem zadních kol oznámí až v roce 2016, informuje magazín Motoring. Očekává se také příchod roadsteru a i když se počítá s různými limitovanými edicemi, na ty je ještě dost času.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 20 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků
Minitest Ford Focus 1.5 EcoBlue: Jízdně extra třída. Ale co uvnitř?

Ford Focus 1.5 EcoBlue (minitest)

Focus s přibývajícími generacemi postupně ztratil své postavení řidičsky výjimečného vozu, ve svém nejnovějším provedení však opět dostal prvotřídní podvozek. Jak do toho zapadá diesel a automat?

7.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků