"...Dostane ze sebe nejvyšší výkon 426 kW (580 k) ...Zajímavé také je, že 60 % hmoty auta sedí na zadní nápravě, takže nedostatek trakce opravdu nehrozí...":-D
Rovněž jsem toho názoru, že většinu nehod těchto supersportů zaviní smyk, který vznikne z důvodu nedostatku trakce (a vypnuté stabilizace) a je jedno zda je to zadek nebo čtyřkola.A osobně moc nechápu lidi, co si dovolí s tím jezdit velmi rychle. Oni vůbec netuší jak záludné to je ať už je pohon obou nebo jedné nápravy. A kolega co má licenci se se mnou shoduje a dodává, že vždy, když ho v civilu předjede nějaký kaskadér a auto mu vlaje jak vlajka, tak pronese: Je to jako kouření. Oni se chtějí dobrovolně zabít :-D
Nuz, nagelovany premiovy odchovanec premioveho uctu na x-boxe...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.