Lamborghini Huracán s pohonem jen zadních kol se ukáže v Los Angeles

Lamborghini Huracán s pohonem jen zadních kol se ukáže v Los Angeles

Ačkoli se automobilka Lamborghini opírá o modelovou řadu vozů s pohonem všech kol, sem tam se objeví nějaká specialita, která boří zažité konvence. Vzpomeňte třeba na exkluzivní Gallardo Balboni.

I nyní se pro „základní“ model Lamborghini Huracán chystá pohon pouze jedné nápravy. Budou existovat dokonce dvě takové verze. Jedna z nich zažije premiéru už nyní na autosalonu v Los Angeles, píše britský Autocar. Prodej má být spuštěn začátkem roku 2016.

Audi R8 a Lamborghini Huracán možná dostanou malý motor kvůli daním

Audi R8 a Lamborghini Huracán možná dostanou malý motor kvůli daním

Lamborghini ale nebude brát Huracán s pohonem jen zadních kol jako levnější model. Vypadá to, že naopak bude požadovat za zadokolku příplatek, i když nebude rychlejší ani výkonnější. Může jít i o limitovanou edici, jako tomu bylo dříve.

Zatím lez jen spekulovat o tom, co přesně budou ony dva modely s pohonem zadních kol, ale zatím se nabízí varianta, že prostě půjde o kupé a otevřený roadster Huracán Spyder v různých edicích. Počkejme si do LA.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Audi A3 2
Rok výroby: 2010
Stav: 197 899 km
Cena: 175 000 Kč
Audi Allroad 3
Rok výroby: 2012
Stav: 98 010 km
Cena: 740 000 Kč
Audi Allroad 3
Rok výroby: 2008
Stav: 174 660 km
Cena: 330 000 Kč
Audi A6 3
Rok výroby: 2006
Stav: 201 113 km
Cena: 180 000 Kč
Audi Q7 3
Rok výroby: 2006
Stav: 294 604 km
Cena: 270 000 Kč
Audi A6 2,7
Rok výroby: 2010
Stav: 113 946 km
Cena: 350 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

včera | Milan Lažanský | 14 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků