Lamborghini Huracán s pohonem jen zadních kol se ukáže v Los Angeles

Lamborghini Huracán s pohonem jen zadních kol se ukáže v Los Angeles

Ačkoli se automobilka Lamborghini opírá o modelovou řadu vozů s pohonem všech kol, sem tam se objeví nějaká specialita, která boří zažité konvence. Vzpomeňte třeba na exkluzivní Gallardo Balboni.

I nyní se pro „základní“ model Lamborghini Huracán chystá pohon pouze jedné nápravy. Budou existovat dokonce dvě takové verze. Jedna z nich zažije premiéru už nyní na autosalonu v Los Angeles, píše britský Autocar. Prodej má být spuštěn začátkem roku 2016.

Audi R8 a Lamborghini Huracán možná dostanou malý motor kvůli daním

Audi R8 a Lamborghini Huracán možná dostanou malý motor kvůli daním

Lamborghini ale nebude brát Huracán s pohonem jen zadních kol jako levnější model. Vypadá to, že naopak bude požadovat za zadokolku příplatek, i když nebude rychlejší ani výkonnější. Může jít i o limitovanou edici, jako tomu bylo dříve.

Zatím lez jen spekulovat o tom, co přesně budou ony dva modely s pohonem zadních kol, ale zatím se nabízí varianta, že prostě půjde o kupé a otevřený roadster Huracán Spyder v různých edicích. Počkejme si do LA.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 25 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků