Lamborghini Huracan LP 620-2 Super Trofeo jde závodit

Lamborghini na festivalu v Pebble Beach představilo nástupce závodního Gallarda, který bude soutěžit jak ve značkovém šampionátu Lamborghini Blancpain Super Trofeo, tak ho možná uvidíme i v závodech kategorie GT3, které tento speciál vyhovuje.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nemusíte si ho kupovat. Lamborghini vám auto pronajme na závodní víkend za asi tři čtvrtě milionu korun a postará se o základní servis. Vy si jen nasadíte helmu a jedete.

Závodní vůz, který vznikal ve spolupráci se společností Dallara Engineering, vychází ze sériového modelu Lamborghini Huracan a využívá i poměrně dost sériových komponent včetně motoru, který byl upraven na vyšší výkon. I když nárůst 10 koní proti sériovým 610 se nezdá zas tak moc.

U závodního auta je ale důležitá také hmotnost a upravený Huracan je o 250 kg lehčí než sériové auto. Za to může nejen široké použití karbonu a odhození nepotřebných záležitostí, jako jsou kožené elektrické sedačky či rádio a navigace, ale také absence pohonu všech kol.

Závodní Lamborghini Huracan LP 620-2 je tedy zadokolka, stejně jako předchozí Gallardo. Nabízí se otázka, jestli opět vznikne omezená séria zadokolky na silnici, jako tomu bylo v případě modelu Gallardo LP 550-2 Balboni.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 39 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků