Lamborghini Huracan LP 610-4 zvládne zrychlení z nuly na 200 km/h za 9,9 s

19 komentářů

asdf
3. března • 21:16

První Lambo, který se mi skutečně líbí.

Antiautomat
23. prosince • 16:03

Vie niekto preco tym modelom vymyslaju coraz debilnejsie nazvy?

XiXao
20. prosince • 14:25

Pokud někomu připadá, že toto Lamborghini se podobá Rapidu nabo Leonu, tak se zřejmě zrovna probudil ze stoleté hybernace.

Petr
20. prosince • 18:35

to se sešlo hovádek co nevědí co je designový styl

Tom Cruise
21. prosince • 20:30

však nám to vysvětli ty style :-D

Petr
21. prosince • 22:11

hovádko se přihlásilo a nezapomnělo podpis každého hovádka - smajlík

Petr
20. prosince • 13:48

VW design, ať se člověk koukne na Rapida, Leon, nebo Lambo, stále to samé. Opravdu je to dobře?

Shimi
4. března • 8:27

Petr: Stále řešíš něco co netřeba řešit. Psal jsem ti to včera, napíšu ti to i dnes. Nač měnit něco co funguje? Ale abych ti odpověděl na otázku. Je to dobře, minimálně pro VW. A proč je to dobře? Protože prodeje. A z toho si můžeme odvodit, že je to dobře i pro zákazníky.P.S.: Mimochodem dát do jedné lajny Rapida, Leona a Lambo, to už zavání duševním problémem.

Fino
20. prosince • 14:55

Pokud je majitelem uvedených značek koncern VW, tak se není čemu divit. O tom, jak budou tyto vozy vypadat rozhodují pořád jedni a ti samí představitelé managmentu, potažmo dozorčí rady. Tento "problém" lze dohledat i u jiných koncernů, nejen u VW.

Petr
20. prosince • 18:45

přesně tak, proto jsem položil otázku zda je to dobře, zda by Lambu neprospěl větší odstup, třeba jako v případě Mulsanne, k čemu může vést přílišná blízkost bylo vidět u Maybachu (i když to pro VW neplatí nemá v portfoliu jiné supersporty /Porsche má jinou strategii, super sport jen občas, jako referenci/)

PoliceCollector
20. prosince • 13:58

Vždyť je krásný, hezčí nežli Aventador, je to Lambo, jak by měl vypadat ? Lambo je už od dob Diabla synonymum pro ostře řezané tvary a klínový tvar karoserie.

Zelí
20. prosince • 13:56

Pokud někdo vidí v rapidu tohle lambo, tak je to pro rapida pocta a velké plus.
Pochybuji, že potenciální kupec lamba v něm vidí rapid. Čili obousměrně to asi nefunguje.

broom
20. prosince • 12:42

Krásný auto. Když jsem začal číst,tak jsem si myslel,že spotřebu neuvedou,ale opět překvapily. Za 12 litrů to je drakouš,jak to jen dělají.? Já prostě asi neumím jezdit když jezdím s 1.6 za 7,2l a takovýhle brko jezdí jen o málo za víc. Zkusím si někde vygůglovat skutečnou spotřebu a myslím,že nebudu daleko když najdu hodnotu okolo 30litrů. Já vím,že mě ukamenujete tím,že ten co si tohle pořídí moc na spotřebu nebude koukat,ale pokud vám výrobce lže ve spotřebě paliva,bůh ví o čem dalším ještě neříká pravdu.

runner42
20. prosince • 13:10

A proč? Že menší motor rovná se menší spotřeba ja pěkně hloupé dogma, snad všichni víme, že to není pravda. Vše je jen o tom, kolik energie potřebujete přeměnit a jak je na to ten motor koncipovaný.Těch dvanáct mě přijde jako velmi rozumné číslo. Moje 3,7l V6 si bere na dálnici při 150km/h lehce pod devět litrů. Kolegova služební Kia 1,4l si bere ve stejnou dobu na stejném místě výrazně nad 11 litrů... měřeno v jízdě za sebou 100km pumpa-pumpa. Věřím, že při 170km/h, pokud to vytáhne, by brala víc než stejně jedoucí tohle Lambo.

broom
21. prosince • 23:38

Vašemu vysvětlení rozumím a věřím,že je to možné. Ale motor Lamba je trošku jiná kategorie. Počítám,že vaše 3,7 V6 nemá 600koní, netočí pomalu 8500otáček a ani neudělá 200km/h za 9s.Ten motor musí bejt něčím živenej a to množstvím paliva které do něj teče. Bohužel jsem nenašel jeden díl top gearu kde testovaly spotřebu sportovních vozů na okruhu,ještě trošku pohledám.Bylo tam lambo,audiR8,ferrari a ještě něco,nepamatuji si přesně. Ale vzpomínám si že ferrari mělo spotřebu ůplně ukrutnou,myslím kolem 150l/100km,je teda pravda,že na okruhu se jezdí trošku jinak,ale i tak je to dost.

Antiautomat
23. prosince • 16:11

Staci ked si porovnate spotrebu 335i a toho isteho auta upravenaho Alpinou (rozdielne auta to samozrejme nie su, to len prehriaty infantilny marketing zase nevie coho by sa chytil len aby zo zakaznikovi peiblblymi zvastami vytiahol penazenku, aj ked samotna uprava je rozhodne pekna). O co ide, je to, ze jediny podstatnejsi rozdiel je v naladeni, no a v tom (ako spravne poukazujete), kolko sa to ho leje paliva a tlaci vzduchu. Pri tzv. 'eko' jazde (rozumej trapenie motora a uvadzanie kazdeho spolujazdca, co ma len trochu citu pre motor do uplneho tranzu) je spotreba plus minus rovnaka, pri normalnej jazde detto, ked tomu ale nalozite, tak 1.5x silnejsie naladeny motor bude mat aj 3x vacsiu spotrebu, co je dane tym, ze vela z toho vykonu pojde uz len na teplo.

runner42
22. prosince • 11:14

Nezaměňujete trošku příčinu a následek? Chci jet rychle, pak spaluju hodně benzínu a přeměňuji jeho energii, pokud na to mám disponovaný motor. Pokud nepotřebuji jet rychle, nepotřebuju přeměňovat hodně energie, i když mám výkonný motor, tak skoro nic nespaluji.
Vámi zmiňované video je jen taková sranda, porovnává spotřebu různě výkonných aut při plném nasazení, tudíž i logicky s různou spotřebou.
Ano, na tom okruhu, když na to šlápnu, bude mít V6 rozhodně větší spotřebu, než 1,4litrová Kia. Ovšem čas v cíli bude také radikálně jiný ;) Vše je o stylu jízdy.
Když se vedle 1,4l budu ploužit sedmdesátkou po okresce s V6, spotřeba bude skoro stejná (6,5 versus 7 litrů). Moderní motory totiž disponují technologiemi pro regulaci zdvihu a časování ventilů atd.
Doporučuji se podívat třeba na VVEL u VQ37VHR - http://www.youtube.com/watch...
http://www.youtube.com/watch... Jinak moje V6 má 350 koní, točí 7800 otáček a udělá 0-200 za 17 sekund ;-) Takže ano, ta V10 je fak jiná liga, to je fakt :-D

PoliceCollector
20. prosince • 12:21

To je ale naštvaný nahrbený auto... Světla fakt vypadají jako oči, nasávací otvory jako pootevřená pusa, takovej silniční drak Šmak. Tohle se bude zase prodávat jako housky na krámě... Moc pěkné !

runner42
20. prosince • 11:33

Říkal si Hurykáááán... :-DNo uvidíme, ty ostřejší hrany Gallarda my zdá se chybějí, ale s hodnocením počkám až ho uvidím naživo.

Doporučujeme

Články odjinud