Lamborghini Huracan LP 610-4 zvládne zrychlení z nuly na 200 km/h za 9,9 s

Nástupce modelu Gallardo je tady. Na slavnostním večeru skupiny VW ho představil šéf italské automobilky Stephan Winkelmann. Novinka má jméno Lamborghini Huracan.

Lamborghini Gallardo: jeho éra končí, včera byl vyroben poslední vůz

Lamborghini Gallardo: jeho éra končí, včera byl vyroben poslední vůz

Lamborghini Huracan používá vidlicový desetiválec o objemu 5,2 l s maximálním výkonem 610 koní (8250 ot./min) a vrcholem točivého momentu 560 Nm dostupném při 6500 ot./min. Vzhledem k hmotnosti 1422 kg není divu, že stovku umí za 3,2 s a že zrychlení z nuly na 200 km/h zvládne za 9,9 s. Limity Euro 6 jsou samozřejmostí, podle tabulek by si nové Lamborghini mělo vystačit v průměru se spotřebou 12,5 l/100 km.

Lamborghini: do 50. roku existence značky za 1:12

Lamborghini: do 50. roku existence značky za 1:12

Desetiválec spolupracuje se sedmistupňovou dvouspojkovou automatickou převodovkou, přes kterou jsou poháněna všechna čtyři kola. Řidič má k dispozici režimy Strada, Sport a Corsa, spolehnout se také může na řádné zpomalení, o které se postarají standardní karbon-keramické brzdy.

Oficiální výstavní premiéru si Huracan odbude na právě probíhajícím autosalonu v Ženevě.

bazar

VW Passat 2
Rok výroby: 2012
Stav: 161 359 km
Cena: 252 000 Kč
VW Touran 1,6
Rok výroby: 2014
Stav: 128 565 km
Cena: 278 000 Kč
VW Passat 1,6
Rok výroby: 2012
Stav: 135 349 km
Cena: 258 000 Kč
VW Passat 2
Rok výroby: 2005
Stav: 199 600 km
Cena: 135 000 Kč
VW Amarok 2
Rok výroby: 2011
Stav: 145 284 km
Cena: 470 000 Kč
VW Sharan 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 235 312 km
Cena: 111 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků