Lamborghini Huracán LP 610-4 Spyder je Huracán se stahovací střechou

Doslova desítky minut před zahájením slavnostního večera skupiny Volkswagen uvolnilo Lamborghini první informace ke své autosalonové novince – modelu Huracán LP 610-4 Spyder. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Spyder samozřejmě vychází z dosavadního Huracánu

Všechny podstatné informace jsou zakódované v jeho názvu. Má 449 kW neboli 610 koní, pohon všech čtyř kol a stahovací střechu. Ta se ovládá elektrohydraulicky.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Automobilka slibuje „maximální komfort bez kompromisů v ovladatelnosti a dynamice

Lamborghini Huracán LP 610-4 Spyder má před zadní nápravou uložený známý vidlicový desetiválec 5,2 l s atmosférickým plněním. Z nuly na 100 km/h zrychlí za 3,4 s a vyvine nejvyšší rychlost 324 km/h.

Bližší podrobnosti o novém Huracánu Spyder se dozvíte v tiskové zprávě:

Zobrazit tiskovou zprávu

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 890 km
Cena: 54 000 Kč
Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 67 361 km
Cena: 210 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 349 889 km
Cena: 73 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2006
Stav: 267 323 km
Cena: 86 000 Kč
Skoda Superb 2
Rok výroby: 2010
Stav: 159 697 km
Cena: 290 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2008
Stav: 252 773 km
Cena: 90 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků