Lamborghini Huracán LP 610-4 Spyder je Huracán se stahovací střechou

Doslova desítky minut před zahájením slavnostního večera skupiny Volkswagen uvolnilo Lamborghini první informace ke své autosalonové novince – modelu Huracán LP 610-4 Spyder. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Spyder samozřejmě vychází z dosavadního Huracánu

Všechny podstatné informace jsou zakódované v jeho názvu. Má 449 kW neboli 610 koní, pohon všech čtyř kol a stahovací střechu. Ta se ovládá elektrohydraulicky.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Automobilka slibuje „maximální komfort bez kompromisů v ovladatelnosti a dynamice

Lamborghini Huracán LP 610-4 Spyder má před zadní nápravou uložený známý vidlicový desetiválec 5,2 l s atmosférickým plněním. Z nuly na 100 km/h zrychlí za 3,4 s a vyvine nejvyšší rychlost 324 km/h.

Bližší podrobnosti o novém Huracánu Spyder se dozvíte v tiskové zprávě:

Zobrazit tiskovou zprávu

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků
Minitest Ford Focus 1.5 EcoBlue: Jízdně extra třída. Ale co uvnitř?

Ford Focus 1.5 EcoBlue (minitest)

Focus s přibývajícími generacemi postupně ztratil své postavení řidičsky výjimečného vozu, ve svém nejnovějším provedení však opět dostal prvotřídní podvozek. Jak do toho zapadá diesel a automat?

7.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků