Lamborghini Huracán LP 610-4 Spyder je Huracán se stahovací střechou

Doslova desítky minut před zahájením slavnostního večera skupiny Volkswagen uvolnilo Lamborghini první informace ke své autosalonové novince – modelu Huracán LP 610-4 Spyder. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Spyder samozřejmě vychází z dosavadního Huracánu

Všechny podstatné informace jsou zakódované v jeho názvu. Má 449 kW neboli 610 koní, pohon všech čtyř kol a stahovací střechu. Ta se ovládá elektrohydraulicky.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Automobilka slibuje „maximální komfort bez kompromisů v ovladatelnosti a dynamice

Lamborghini Huracán LP 610-4 Spyder má před zadní nápravou uložený známý vidlicový desetiválec 5,2 l s atmosférickým plněním. Z nuly na 100 km/h zrychlí za 3,4 s a vyvine nejvyšší rychlost 324 km/h.

Bližší podrobnosti o novém Huracánu Spyder se dozvíte v tiskové zprávě:

Zobrazit tiskovou zprávu

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

včera | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků