Lamborghini Huracan ještě nevyjelo, ale už má první ladění

Novinka od Lamborghini bude jednou z nejzářivějších hvězd ženevského autosalonu, ovšem na své si záhy přijdou i milovníci skutečné exkluzivity.
Lamborghini Huracan ještě nevyjelo, ale už má první ladění

Nové kupé Lamborghini Huracan LP 610-4 oslaví svoji výstavní premiéru na nadcházejícím autosalonu v Ženevě a má před sebou velký úkol: nahradit ve výrobním programu Lamborghini legendární model Lamborghini Gallardo, jenž se stal nejprodávanějším automobilem značky v celých jejích dějinách. A jelikož nyní údajně u Lamborghini evidují již přes 700 závazných objednávek, mohlo by se to zřejmě povést.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Lamborghini Huracan se sadou prvků Minotauro zůstává zatím jen na papíře

Ačkoli dosud nové Lamborghini Huracan viděla jen hrstka lidí v čele s významnými zákazníky, přichází pánové z ladičské společnosti Duke Dynamics s vlastní interpretací tohoto modelu. Nejvýraznějším prvkem se má stát sada aerodynamických doplňků Minotauro a vůz bude k dispozici v polovině letošního roku. S úpravami motoru u Duke Dynamics nepočítají, takže se můžeme těšit na standardní vidlicový desetiválec o objemu 5,2 l s maximálním výkonem 610 koní (448 kW) při 8 250 ot./min. a vrcholem točivého momentu 560 Nm dostupným při 6 500 ot./min.

Lamborghini Huracán v akci na prvním oficiálním videu

Lamborghini Huracán v akci na prvním oficiálním videu

Připomeňme, že na motor navazuje sedmistupňová dvouspojková převodovka přenášející točivý moment na kola obou náprav. Vzhledem k hmotnosti 1 422 kg není divu, že nový Huracan zvládne „stovku“ za 3,2 s a že zrychlení z nuly na 200 km/h absolvuje za 9,9 s. Nejvyšší rychlost kulminuje na 325 km/h.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

včera | Miro Mihálik | 12 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 19 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 205 příspěvků