Lamborghini Huracan ještě nevyjelo, ale už má první ladění

Novinka od Lamborghini bude jednou z nejzářivějších hvězd ženevského autosalonu, ovšem na své si záhy přijdou i milovníci skutečné exkluzivity.
Lamborghini Huracan ještě nevyjelo, ale už má první ladění

Nové kupé Lamborghini Huracan LP 610-4 oslaví svoji výstavní premiéru na nadcházejícím autosalonu v Ženevě a má před sebou velký úkol: nahradit ve výrobním programu Lamborghini legendární model Lamborghini Gallardo, jenž se stal nejprodávanějším automobilem značky v celých jejích dějinách. A jelikož nyní údajně u Lamborghini evidují již přes 700 závazných objednávek, mohlo by se to zřejmě povést.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Lamborghini Huracan se sadou prvků Minotauro zůstává zatím jen na papíře

Ačkoli dosud nové Lamborghini Huracan viděla jen hrstka lidí v čele s významnými zákazníky, přichází pánové z ladičské společnosti Duke Dynamics s vlastní interpretací tohoto modelu. Nejvýraznějším prvkem se má stát sada aerodynamických doplňků Minotauro a vůz bude k dispozici v polovině letošního roku. S úpravami motoru u Duke Dynamics nepočítají, takže se můžeme těšit na standardní vidlicový desetiválec o objemu 5,2 l s maximálním výkonem 610 koní (448 kW) při 8 250 ot./min. a vrcholem točivého momentu 560 Nm dostupným při 6 500 ot./min.

Lamborghini Huracán v akci na prvním oficiálním videu

Lamborghini Huracán v akci na prvním oficiálním videu

Připomeňme, že na motor navazuje sedmistupňová dvouspojková převodovka přenášející točivý moment na kola obou náprav. Vzhledem k hmotnosti 1 422 kg není divu, že nový Huracan zvládne „stovku“ za 3,2 s a že zrychlení z nuly na 200 km/h absolvuje za 9,9 s. Nejvyšší rychlost kulminuje na 325 km/h.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

včera | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků