Lamborghini Huracán EVO má českou cenu. Stojí podle očekávání

Oficiální představení faceliftu italského supersportu jsme vám přinesli již minulý týden. Nyní už i víme, kolik za něj u nás zaplatíte.

Agresivnějším faceliftem nyní šlape základní baby lambo na paty nejrychlejší verzi Performante. Kromě toho, že desetiválec pod kapotou posílil o třicet koní, dostal Huracán také konečně pořádný infotainment a spoustu technických vychytávek v podvozku, se kterými je nyní ještě rychlejší. Kompletní představení si můžete přečíst zde.

Poláci postavili kladivo na Urus. Výsledek rozhodně není pro slabochy

Poláci postavili kladivo na Urus. Výsledek rozhodně není pro slabochy

EVO už lze objednávat a k prvním zákazníkům dorazí během několika měsíců. Základní cena byla stanovena na 180.034 eur bez DPH, jak nám prozradilo české zastoupení značky. I s DPH to tedy v přepočtu dělá zhruba 5.570.000 Kč. Doplňková výbava může samozřejmě konečnou částku dostat hodně nad šest milionů. U supersportů je to běžné, v příplatkové výbavě najdete často i statisícové položky. A jen pro srovnání: základní verze Lamborghini Urus stojí 171.429 eur bez DPH.

Lamborghini Huracán EVO oficiálně: Hezčí, rychlejší a ještě chytřejší

Lamborghini Huracán EVO oficiálně: Hezčí, rychlejší a ještě chytřejší

Že by o EVO u nás nebyl zájem, strach nemáme. Jen v loňském roce zaparkovalo nové Lamborghini v garážích 35 majitelů, což je o patnáct kusů více, než předloni. Letos se navíc prodeje zřejmě ještě zvýší, a to díky úspěšnému SUV Urus. Současný vedoucí trhu se supersporty v Česku, Ferrari, je tak s loňskými šedesáti kusy v ohrožení.

Ferrari

Ferrari je italský výrobce sportovních automobilů. Společnost založil v roce 1929 Enzo Ferrari. Dnes patří do skupiny FCA. Kromě výroby automobilů je Ferrari aktivní také v oblasti motoristického sportu, zejména ve Formuli 1.

Ferrari 812 Superfast • Ferrari GTC4Lusso • Ferrari 488 GTB • Ferrari Portofino • Ferrari F8 Spider • Ferrari Monza SP1/SP2

Za volantem sériového Hyundaie i20 1.0 T-GDI mHEV: Kdo se může od koho učit?

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Třetí generace Hyundaie i20 se už nechce od konkurentů jen učit, ale v řadě ohledů hodlá stanovit nová měřítka.

včera | Martin Jeník | 12 příspěvků
Za volantem nové Cupry Leon ST PHEV: Sportovní hlavně naoko, přesto důležitá

Cupra Leon ST eHybrid

Ačkoliv to tak při pohledu na registrační značku nemusí vypadat, novou Cupru Leon jsme poprvé testovali na českých silnicích. Jako první na trh vstoupí externě dobíjený hybrid, který však předpokládané sportovní zážitky dost naředil.

25.  10.  2020 | Jan Mička | 25 příspěvků
Minitest Toyota GR Supra Dynamic 2.0: Dobře maskovaná vzpomínka na Celicu?

Toyota GR Supra Dynamic 2.0

Menší výkon, nižší cena. Zaujme Toyota Supra i ve střízlivém provedení se čtyřválcem pod kapotou?

21.  10.  2020 | Vladimír Kadera | 7 příspěvků