Lamborghini Huracán EVO má českou cenu. Stojí podle očekávání

Oficiální představení faceliftu italského supersportu jsme vám přinesli již minulý týden. Nyní už i víme, kolik za něj u nás zaplatíte.

Agresivnějším faceliftem nyní šlape základní baby lambo na paty nejrychlejší verzi Performante. Kromě toho, že desetiválec pod kapotou posílil o třicet koní, dostal Huracán také konečně pořádný infotainment a spoustu technických vychytávek v podvozku, se kterými je nyní ještě rychlejší. Kompletní představení si můžete přečíst zde.

Poláci postavili kladivo na Urus. Výsledek rozhodně není pro slabochy

Poláci postavili kladivo na Urus. Výsledek rozhodně není pro slabochy

EVO už lze objednávat a k prvním zákazníkům dorazí během několika měsíců. Základní cena byla stanovena na 180.034 eur bez DPH, jak nám prozradilo české zastoupení značky. I s DPH to tedy v přepočtu dělá zhruba 5.570.000 Kč. Doplňková výbava může samozřejmě konečnou částku dostat hodně nad šest milionů. U supersportů je to běžné, v příplatkové výbavě najdete často i statisícové položky. A jen pro srovnání: základní verze Lamborghini Urus stojí 171.429 eur bez DPH.

Lamborghini Huracán EVO oficiálně: Hezčí, rychlejší a ještě chytřejší

Lamborghini Huracán EVO oficiálně: Hezčí, rychlejší a ještě chytřejší

Že by o EVO u nás nebyl zájem, strach nemáme. Jen v loňském roce zaparkovalo nové Lamborghini v garážích 35 majitelů, což je o patnáct kusů více, než předloni. Letos se navíc prodeje zřejmě ještě zvýší, a to díky úspěšnému SUV Urus. Současný vedoucí trhu se supersporty v Česku, Ferrari, je tak s loňskými šedesáti kusy v ohrožení.

Se Škodou Octavia 2.0 TDI Evo poprvé v Česku: Musí být nejlepší. Daří se jí to?

Škoda Octavia Combi 2.0 TDI Evo

Novou generaci Škody Octavia jsme poprvé vyzkoušeli rovnou na českých silnicích. Kombi s motorem 2.0 TDI Evo se tváří jako ideální služebák, navíc model jako takový nemá v rámci automobilky jednoduché poslání.

27.  3.  2020 | Jan Mička | 122 příspěvků
TEST Mazda CX-30 Skyactiv-X 6MAN vs. 6AT 4x4: Revoluční All In One?

Mazda CX-30 2.0 Skyactiv-X

Vznětová, zážehová, přeplňovaná, atmosférická, hybridní. Zdá se to sice k nevíře, ale všechna tato adjektiva popisují kompaktní SUV Mazda CX-30 s „dieselovým benzinem“ Skyactiv-X. Jen ne všechna najednou. Jaká tedy v reálném světě je a jak se liší čtyřkolka s automatem od předokolky s manuální převodovkou?

25.  3.  2020 | Petr Schnagl | 24 příspěvků
Minitest Honda Civic 5D 1.0 VTEC CVT: Stačilo po 5 letech jen posypat pepřem?

Honda Civic 1.0 VTEC CVT

Japonci Hondu Civic lehce vylepšili a poslali zpět na trh se zajímavou cenou. Stačí to ale k tomu, aby vyčnívala nad konkurencí?

21.  3.  2020 | Vladimír Kadera | 125 příspěvků