Lamborghini Huracán EVO má českou cenu. Stojí podle očekávání

Oficiální představení faceliftu italského supersportu jsme vám přinesli již minulý týden. Nyní už i víme, kolik za něj u nás zaplatíte.

Agresivnějším faceliftem nyní šlape základní baby lambo na paty nejrychlejší verzi Performante. Kromě toho, že desetiválec pod kapotou posílil o třicet koní, dostal Huracán také konečně pořádný infotainment a spoustu technických vychytávek v podvozku, se kterými je nyní ještě rychlejší. Kompletní představení si můžete přečíst zde.

Poláci postavili kladivo na Urus. Výsledek rozhodně není pro slabochy

Poláci postavili kladivo na Urus. Výsledek rozhodně není pro slabochy

EVO už lze objednávat a k prvním zákazníkům dorazí během několika měsíců. Základní cena byla stanovena na 180.034 eur bez DPH, jak nám prozradilo české zastoupení značky. I s DPH to tedy v přepočtu dělá zhruba 5.570.000 Kč. Doplňková výbava může samozřejmě konečnou částku dostat hodně nad šest milionů. U supersportů je to běžné, v příplatkové výbavě najdete často i statisícové položky. A jen pro srovnání: základní verze Lamborghini Urus stojí 171.429 eur bez DPH.

Lamborghini Huracán EVO oficiálně: Hezčí, rychlejší a ještě chytřejší

Lamborghini Huracán EVO oficiálně: Hezčí, rychlejší a ještě chytřejší

Že by o EVO u nás nebyl zájem, strach nemáme. Jen v loňském roce zaparkovalo nové Lamborghini v garážích 35 majitelů, což je o patnáct kusů více, než předloni. Letos se navíc prodeje zřejmě ještě zvýší, a to díky úspěšnému SUV Urus. Současný vedoucí trhu se supersporty v Česku, Ferrari, je tak s loňskými šedesáti kusy v ohrožení.

TEST Range Rover Evoque P250: Stojí tvrdohlavý nezmar za skoro 2 miliony?

Range Rover Evoque P250

Range Rover si prostě nedá říct a i do městského crossoveru nabízí všemožnou výbavu do terénu. Je tolik kilogramů navíc opravdu potřeba? A poradí si s tím mild-hybridní pohon?

dnes | Vladimír Kadera | 2 příspěvky
TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků