Lamborghini Huracán EVO má českou cenu. Stojí podle očekávání

Oficiální představení faceliftu italského supersportu jsme vám přinesli již minulý týden. Nyní už i víme, kolik za něj u nás zaplatíte.

Agresivnějším faceliftem nyní šlape základní baby lambo na paty nejrychlejší verzi Performante. Kromě toho, že desetiválec pod kapotou posílil o třicet koní, dostal Huracán také konečně pořádný infotainment a spoustu technických vychytávek v podvozku, se kterými je nyní ještě rychlejší. Kompletní představení si můžete přečíst zde.

Poláci postavili kladivo na Urus. Výsledek rozhodně není pro slabochy

Poláci postavili kladivo na Urus. Výsledek rozhodně není pro slabochy

EVO už lze objednávat a k prvním zákazníkům dorazí během několika měsíců. Základní cena byla stanovena na 180.034 eur bez DPH, jak nám prozradilo české zastoupení značky. I s DPH to tedy v přepočtu dělá zhruba 5.570.000 Kč. Doplňková výbava může samozřejmě konečnou částku dostat hodně nad šest milionů. U supersportů je to běžné, v příplatkové výbavě najdete často i statisícové položky. A jen pro srovnání: základní verze Lamborghini Urus stojí 171.429 eur bez DPH.

Lamborghini Huracán EVO oficiálně: Hezčí, rychlejší a ještě chytřejší

Lamborghini Huracán EVO oficiálně: Hezčí, rychlejší a ještě chytřejší

Že by o EVO u nás nebyl zájem, strach nemáme. Jen v loňském roce zaparkovalo nové Lamborghini v garážích 35 majitelů, což je o patnáct kusů více, než předloni. Letos se navíc prodeje zřejmě ještě zvýší, a to díky úspěšnému SUV Urus. Současný vedoucí trhu se supersporty v Česku, Ferrari, je tak s loňskými šedesáti kusy v ohrožení.

První jízda se Suzuki Swift Sport: Je to žlutý ďábel za super peníze!

Suzuki Swift Sport (první svezení)

„No konečně, ty malej rošťáku“, vypadlo ze mě ihned po nasednutí. Tohle auto je totiž naprosto skvělý způsob, jak utratit půl milionu.

14.  4.  2019 | Vladimír Kadera | 35 příspěvků
TEST BMW M850i xDrive Coupé: Do klubu rváčů v rukavičkách

BMW M850i xDrive

Lexus LC je možná zábavnější a lépe se poslouchá a Mercedes S Coupé je pravděpodobně o chloupek komfortnější. Lepší definice třídy gran turismo však na silnice snad ještě nevyjela.

13.  4.  2019 | Miro Mihálik | 15 příspěvků
Minitest Citroën C5 Aircross 2.0 BlueHDi EAT8: Sto lidí, sto názorů

Citroën C5 Aircross 2.0 BlueHDi (minitest)

Role vlajkové lodi je poměrně složitá. Zákazníci za své nemalé peníze chtějí to nejlepší a kompromisy jim moc nevoní. Dokázal nás vůbec nejdražší Citroën C5 Aircross přesvědčit o svých kvalitách?

10.  4.  2019 | Jan Mička | 7 příspěvků