Lamborghini Gallardo ve verzi GT3 od DMC

Německá společnost DMC připravila dvojici vozů Gallardo LP540 a LP560 ve vlastní interpretaci specifikace GT3.

Nejprve malý slovníček pojmů. DMC je poměrně málo známá německá ladičská firma, jež se zvláště poslední dobou soustředí na italské supersportovní vozy. Blancpain, to je pak jeden z prestižních švýcarských výrobců hodinek. Vloni se tato firma rozhodla stát se hlavním sponzorem závodní série Lamborghini Super Trofeo, v níž jezdí speciálně modifikované vozy Gallardo LP560-4, za což se jí dostalo cti v podobě omezené série Lamborghini Gallardo LP570-4 Blancpain Edition. Celý šampionát byl zároveň přejmenován na Lamborghini Blancpain Super Trofeo. Zatím poslední závod této série se jel minulý týden na britském okruhu Silverstone a zvítězili v něm piloti Fabio Babini a Matteo Zucchi.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Právě na počest jejich vítězství německá firma DMC představila dvojici speciálně upravených vozů Lamborghini Gallardo LP540 a LP560 se společným doplňkovým označením Generazioni GT3. Již od pohledu a tyto impozantní stroje vynikne nový bodykit zahrnující noví díly z uhlíkových kompozitů, mezi něž patří hlavně lízátko pod předním nárazníkem, rozšířené blatníky, prahové obklady, zadní přítlačné křídlo nebo difuzor v zadním nárazníku. Zadní spoiler mlže být kromě uhlíkových kompozitů vyroben také z laminátu, v nabídce najdeme také novou kompozitní kapotu.      

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

U verze Gallardo LP540 byl výkon navýšen na 566 koní (416 kW), zatímco vylepšená pohonná jednotka silnějšího typu LP560 nyní dává 580 koní (427 kW) a točivý moment vrcholící hodnotou 575 Nm. Na přání může být dodávána speciální výfuková soustava ústící uprostřed zadního čela (všimněte si jí na bílém voze). O náležitý kontakt s vozovkou se starají dvacetipalcové lité ráfky Diamond obouvající pneumatiky o rozměru 235/30 ZR20 vpředu a 325/25 ZR20 vzadu. Interiér má být pány z DMC okrášlen širokou škálou prvků z uhlíkových kompozitů, z nichž je vyrobeno takřka všechno od dveřních klik přes sedadla až po části volantu. Provedení zbytku pracoviště řidiče bude zhotoveno přesně podle požadavků konkrétního zákazníka. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek 

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků