Lamborghini Gallardo Valentino Balboni: tuning od Anderson Germany

Máme pro vás poněkud nezvyklou věc: laděnou verzi továrně laděného Lamborghini Gallardo.

Když si se špičkovým vozem pohraje špičkový testovací jezdec a pokusí se na jeho zákadě udělat model, který nebere ohledy na mnohy „antijízdní” choutky mnohých zákazníků, musí z toho přece být něco dokonalého. Pro nás možná ano, ne však pro tuningovou společnost Anderson Germany z Düsseldorfu.

Ta totiž připravila dále vylepšenou verzi stěžejního modelu z Boloně. Vychází ze speciální série Lamborghini Gallardo Balboni Edition a nabízí kromě jiného zvýšení výkonu o solidních sedm procent. Výkon narostl až na 590 koní (434 kW), což je o 40 koní (29 kW) více než ve standardu. Zásluhu na tom mají hlavně přeprogramovaná řídicí jednotka a nová výfuková soustava s dálkově ovládaným třípolohovým ventilem pro regulaci jejího zvuku. Oč je její zástavba na první pohled méně nápadná, o to výrazněji se projeví po nastartování.

Nejvíce pozornosti však u Andersonu věnovali vzhledu tohoto Lamborghini. Použit byl černý lak s hlubokým leskem zdobený decentními zlatými a bílými pruhy, přičemž tato kombinace se odráží také na kolech a v interiéru. Na první pohled si všimneme také třídílných dvacetipalcových ráfků o šířce 8,5 palce vpředu a 11,5 palce vzadu, které nazouvají pneumatiky 235/30, resp. 305/25. Naopak méně jsou patrny výrazněji zatmavená boční okna a kouřově zbarvené kryty zadních svítilen.

Uvnitř si všimneme působivého čalounění kombinujícího černou a bílou kůži, zlatavého stehování a prošívání na středu sedadel a dveřních obkladů. Soudě podle snímků je tento vůz zpracován opravdu brilantně a se vkusem. Ceny výše popsaných úprav zveřejněny nebyly, zástupci Anderson Germany alespoň slibují, že pro zájemce o jejich produkt zajistí vše potřebné od objednávky a převzetí vozu Lamborghini Gallardo Balboni Edition přímo v továrně až po konečnou dodávku opatřenou dohodnutými modifikacemi.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Lamborghini Gallardo Valentino Balboni v úpravě Anderson Germany
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Škoda Fabia 1.598
Rok výroby: 2010
Stav: 160 301 km
Cena: 113 000 Kč
Ford Focus 2
Rok výroby: 2011
Stav: 183 807 km
Cena: 115 000 Kč
Škoda Octavia 1.9
Rok výroby: 2010
Stav: 116 770 km
Cena: 195 000 Kč
Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků