Lamborghini Gallardo Valentino Balboni: tuning od Anderson Germany

Máme pro vás poněkud nezvyklou věc: laděnou verzi továrně laděného Lamborghini Gallardo.

Když si se špičkovým vozem pohraje špičkový testovací jezdec a pokusí se na jeho zákadě udělat model, který nebere ohledy na mnohy „antijízdní” choutky mnohých zákazníků, musí z toho přece být něco dokonalého. Pro nás možná ano, ne však pro tuningovou společnost Anderson Germany z Düsseldorfu.

Ta totiž připravila dále vylepšenou verzi stěžejního modelu z Boloně. Vychází ze speciální série Lamborghini Gallardo Balboni Edition a nabízí kromě jiného zvýšení výkonu o solidních sedm procent. Výkon narostl až na 590 koní (434 kW), což je o 40 koní (29 kW) více než ve standardu. Zásluhu na tom mají hlavně přeprogramovaná řídicí jednotka a nová výfuková soustava s dálkově ovládaným třípolohovým ventilem pro regulaci jejího zvuku. Oč je její zástavba na první pohled méně nápadná, o to výrazněji se projeví po nastartování.

Nejvíce pozornosti však u Andersonu věnovali vzhledu tohoto Lamborghini. Použit byl černý lak s hlubokým leskem zdobený decentními zlatými a bílými pruhy, přičemž tato kombinace se odráží také na kolech a v interiéru. Na první pohled si všimneme také třídílných dvacetipalcových ráfků o šířce 8,5 palce vpředu a 11,5 palce vzadu, které nazouvají pneumatiky 235/30, resp. 305/25. Naopak méně jsou patrny výrazněji zatmavená boční okna a kouřově zbarvené kryty zadních svítilen.

Uvnitř si všimneme působivého čalounění kombinujícího černou a bílou kůži, zlatavého stehování a prošívání na středu sedadel a dveřních obkladů. Soudě podle snímků je tento vůz zpracován opravdu brilantně a se vkusem. Ceny výše popsaných úprav zveřejněny nebyly, zástupci Anderson Germany alespoň slibují, že pro zájemce o jejich produkt zajistí vše potřebné od objednávky a převzetí vozu Lamborghini Gallardo Balboni Edition přímo v továrně až po konečnou dodávku opatřenou dohodnutými modifikacemi.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Lamborghini Gallardo Valentino Balboni v úpravě Anderson Germany

Lamborghini

Ferruccio Lamborghini založil společnost vyrábějící sportovní automobily v roce 1963 coby konkurenta značkám, jako je Ferrari.

Po vyhlášení úpadku a změně vlastníků přešlo Lamborghini v roce 1987 pod Chrysler. Od roku 1998 ho vlastní Audi (Volkswagen Group).

Lamborghini Aventador • Lamborghini Huracán • Lamborghini Urus

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST BMW X6 xDrive30d: Starbucks, špinavé nohavice a příjemná jízda

BMW X6 xDrive30d

Jednou z největších premiér loňského roku bylo nové BMW X6, obří stylovka pro hordy movitých majitelů, kteří se nebojí expresivního stylu. Zkusili jsme naftový základ v podobě verze xDrive30d.

22.  11.  2020 | Vladimír Kadera | 64 příspěvků
TEST Lexus LC 500 Convertible: Úžasný grand tourer a můj jeden velký problém

Lexus LC 500 Convertible

LC 500 Convertible je první kabriolet Lexus s plátěnou střechou. Vychází z osmiválcového kupé, které je samo o sobě zárukou hlubokého jízdního zážitku. Může být kabriolet ještě lepší?

20.  11.  2020 | Jan Mička | 28 příspěvků
První jízda s ostrým Fordem Puma ST: Už jsme si potykali, zanechal hluboký dojem

Ford Puma ST

Český Ford přivezl prvních pár kousků ostrého modelu Puma ST. Měli jsme možnost se s jedním z nich projet a nyní se podělíme o první dojmy.

16.  11.  2020 | Vladimír Kadera | 52 příspěvků