Lamborghini Gallardo se vrhne na dietu

V italském Lamborgini si řekli, že Gallardo musí zhubnout. Nestane se tak ale u klasické verze, na trh přijde speciální model, který dostane jméno Superleggera.

Kilogramy půjdou dolů celkem radikálně, malé Lambo zhubne celých 100 kg, čím se dostane na výbornou hodnotu 1330 kg. Přidejte k tomu o 10 koní výkonu navíc (celkově 390kW/530 k) a není divu, že stovku malý supersport pokoří již za 3,8 sekundy (o 0,2 s rychleji než běžné Gallardo) a zastaví se až na rychlosti 320 km/h.

Vůz se na první pohled zdá být přímým konkurencem F430 Challenge Stradale nebo Porsche 911 GT3 RS, ale u Lamba nic není takové, jaké se na první pohled zdá. Vůz totiž standardně dostane poloautomat E-gear, který se k čistému sportovnímu autu rozhodně nehodí, puristé se jistě pozastaví i nad pohonem všech čtyř kol. Dříve se totiž spekulovalo, že by Superleggera mohla být čistou zadokolkou.

Pocity tak má zachraňovat vzhled, zejména nová kola a přepracovaný interiér.

I přes výše zmíněné Lamborghini svým výtvorem míří přímo na Ferrari F430 Challenge Stradale, které se rovněž představí v Ženevě. Nedá se ale očekávat, že by tyto dva vozy lovily mezi stejnými zákazníky, CS bude mít k čistému sporťáku velmi pravděpodobně výrazně blíže.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Lamborghini Gallardo Superleggera
TEST Range Rover Evoque P250: Stojí tvrdohlavý nezmar za skoro 2 miliony?

Range Rover Evoque P250

Range Rover si prostě nedá říct a i do městského crossoveru nabízí všemožnou výbavu do terénu. Je tolik kilogramů navíc opravdu potřeba? A poradí si s tím mild-hybridní pohon?

včera | Vladimír Kadera | 15 příspěvků
TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků