Lamborghini Gallardo se vrhne na dietu

V italském Lamborgini si řekli, že Gallardo musí zhubnout. Nestane se tak ale u klasické verze, na trh přijde speciální model, který dostane jméno Superleggera.

Kilogramy půjdou dolů celkem radikálně, malé Lambo zhubne celých 100 kg, čím se dostane na výbornou hodnotu 1330 kg. Přidejte k tomu o 10 koní výkonu navíc (celkově 390kW/530 k) a není divu, že stovku malý supersport pokoří již za 3,8 sekundy (o 0,2 s rychleji než běžné Gallardo) a zastaví se až na rychlosti 320 km/h.

Vůz se na první pohled zdá být přímým konkurencem F430 Challenge Stradale nebo Porsche 911 GT3 RS, ale u Lamba nic není takové, jaké se na první pohled zdá. Vůz totiž standardně dostane poloautomat E-gear, který se k čistému sportovnímu autu rozhodně nehodí, puristé se jistě pozastaví i nad pohonem všech čtyř kol. Dříve se totiž spekulovalo, že by Superleggera mohla být čistou zadokolkou.

Pocity tak má zachraňovat vzhled, zejména nová kola a přepracovaný interiér.

I přes výše zmíněné Lamborghini svým výtvorem míří přímo na Ferrari F430 Challenge Stradale, které se rovněž představí v Ženevě. Nedá se ale očekávat, že by tyto dva vozy lovily mezi stejnými zákazníky, CS bude mít k čistému sporťáku velmi pravděpodobně výrazně blíže.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Lamborghini Gallardo Superleggera
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků
TEST Nissan Leaf: Začneme už elektromobily brát vážně?

Nissan Leaf

Nissan je prvním mainstreamovým výrobcem, který nabízí svůj relativně dostupný elektromobil ve druhé generaci. Jedná se o konkurenční výhodu?

11.  9.  2018 | Milan Lažanský | 145 příspěvků