Lamborghini Gallardo Renazzo: od Vorsteineru na rozloučenou

U Vorsteineru mají špičková sportovní auta rádi. Nyní dávají sbohem Gallardu mírně upravenou stavbou Renazzo.

Ladičská společnost Vorsteiner si potrpí především na velkorysé úpravy povrchů karoserií, žádné radikální přestavby mechanických skupin nečekejte. Z poslední doby připomeňme alespoň v tomto duchu vedené stavby Ferrari 599-VX Coupe, Bentley Continental GT Vorsteiner, McLaren MP4-VX nebo BMW M5 VX. Nyní přichází světle modrá kráska Renazzo. Vzdává hold modelu Lamborghini Gallardo, jenž se stal dosud nejúspěšnějším modelem v dějinách značky Lamborghini.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Renazzo se kromě specifického lakování dočkalo také řady nových povrchových dílů

Výroba modelu Gallardo byla 25. listopadu loňského roku po desíti letech ukončena a počítadlo se v tu chvíli zastavilo na čísle 14 022 jednotek. Pro porovnání: od roku 1963 do současnosti vzniklo celkově jen něco málo přes 30 000 automobilů se značkou Lamborghini. Na voze Renazzo si všimneme na první pohled především nového předního čela karoserie, jež může být doplněno řadou dílů z uhlíkových kompozitů.

Lamborghini Gallardo: jeho éra končí, včera byl vyroben poslední vůz

Lamborghini Gallardo: jeho éra končí, včera byl vyroben poslední vůz

Jak je vidět z přiložených snímků, které se mimochodem Vorsteineru opravdu povedly, je dobře patrné, že stylistické úpravy byly inspirovány závodními speciály Gallardo Super Trofeo, jež se na běžné silnice podívaly také díky silniční edici Gallardo LP 540-4 Super Trofeo Stradale. Gallardo Renazzo vyniká kromě svého přívětivě působícího zbarvení především jednodílnými kovanými ráfky Special Edition Forged VSE-001, vyvinutými přímo u Vorsteineru. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
U Vorsteineru si zvláště považují svých kovaných ráfků

Společnost Vorsteiner slibuje, že stavba Renazzo má být jen první vlaštovkou v jejím rodícím se programu doplňků pro vozy Lamborghini Gallardo.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

včera | David Rusol | 12 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky