Lamborghini Gallardo Renazzo: od Vorsteineru na rozloučenou

U Vorsteineru mají špičková sportovní auta rádi. Nyní dávají sbohem Gallardu mírně upravenou stavbou Renazzo.

Ladičská společnost Vorsteiner si potrpí především na velkorysé úpravy povrchů karoserií, žádné radikální přestavby mechanických skupin nečekejte. Z poslední doby připomeňme alespoň v tomto duchu vedené stavby Ferrari 599-VX Coupe, Bentley Continental GT Vorsteiner, McLaren MP4-VX nebo BMW M5 VX. Nyní přichází světle modrá kráska Renazzo. Vzdává hold modelu Lamborghini Gallardo, jenž se stal dosud nejúspěšnějším modelem v dějinách značky Lamborghini.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Renazzo se kromě specifického lakování dočkalo také řady nových povrchových dílů

Výroba modelu Gallardo byla 25. listopadu loňského roku po desíti letech ukončena a počítadlo se v tu chvíli zastavilo na čísle 14 022 jednotek. Pro porovnání: od roku 1963 do současnosti vzniklo celkově jen něco málo přes 30 000 automobilů se značkou Lamborghini. Na voze Renazzo si všimneme na první pohled především nového předního čela karoserie, jež může být doplněno řadou dílů z uhlíkových kompozitů.

Lamborghini Gallardo: jeho éra končí, včera byl vyroben poslední vůz

Lamborghini Gallardo: jeho éra končí, včera byl vyroben poslední vůz

Jak je vidět z přiložených snímků, které se mimochodem Vorsteineru opravdu povedly, je dobře patrné, že stylistické úpravy byly inspirovány závodními speciály Gallardo Super Trofeo, jež se na běžné silnice podívaly také díky silniční edici Gallardo LP 540-4 Super Trofeo Stradale. Gallardo Renazzo vyniká kromě svého přívětivě působícího zbarvení především jednodílnými kovanými ráfky Special Edition Forged VSE-001, vyvinutými přímo u Vorsteineru. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
U Vorsteineru si zvláště považují svých kovaných ráfků

Společnost Vorsteiner slibuje, že stavba Renazzo má být jen první vlaštovkou v jejím rodícím se programu doplňků pro vozy Lamborghini Gallardo.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 85 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků