Lamborghini Gallardo Renazzo: od Vorsteineru na rozloučenou

U Vorsteineru mají špičková sportovní auta rádi. Nyní dávají sbohem Gallardu mírně upravenou stavbou Renazzo.

Ladičská společnost Vorsteiner si potrpí především na velkorysé úpravy povrchů karoserií, žádné radikální přestavby mechanických skupin nečekejte. Z poslední doby připomeňme alespoň v tomto duchu vedené stavby Ferrari 599-VX Coupe, Bentley Continental GT Vorsteiner, McLaren MP4-VX nebo BMW M5 VX. Nyní přichází světle modrá kráska Renazzo. Vzdává hold modelu Lamborghini Gallardo, jenž se stal dosud nejúspěšnějším modelem v dějinách značky Lamborghini.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Renazzo se kromě specifického lakování dočkalo také řady nových povrchových dílů

Výroba modelu Gallardo byla 25. listopadu loňského roku po desíti letech ukončena a počítadlo se v tu chvíli zastavilo na čísle 14 022 jednotek. Pro porovnání: od roku 1963 do současnosti vzniklo celkově jen něco málo přes 30 000 automobilů se značkou Lamborghini. Na voze Renazzo si všimneme na první pohled především nového předního čela karoserie, jež může být doplněno řadou dílů z uhlíkových kompozitů.

Lamborghini Gallardo: jeho éra končí, včera byl vyroben poslední vůz

Lamborghini Gallardo: jeho éra končí, včera byl vyroben poslední vůz

Jak je vidět z přiložených snímků, které se mimochodem Vorsteineru opravdu povedly, je dobře patrné, že stylistické úpravy byly inspirovány závodními speciály Gallardo Super Trofeo, jež se na běžné silnice podívaly také díky silniční edici Gallardo LP 540-4 Super Trofeo Stradale. Gallardo Renazzo vyniká kromě svého přívětivě působícího zbarvení především jednodílnými kovanými ráfky Special Edition Forged VSE-001, vyvinutými přímo u Vorsteineru. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
U Vorsteineru si zvláště považují svých kovaných ráfků

Společnost Vorsteiner slibuje, že stavba Renazzo má být jen první vlaštovkou v jejím rodícím se programu doplňků pro vozy Lamborghini Gallardo.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

BMW 5 2
Rok výroby: 2008
Stav: 223 827 km
Cena: 187 000 Kč
BMW X5 3
Rok výroby: 2017
Stav: 7 836 km
Cena: 1 900 000 Kč
BMW X1 2
Rok výroby: 2017
Stav: 7 128 km
Cena: 990 000 Kč
BMW 6 3
Rok výroby: 2012
Stav: 63 755 km
Cena: 900 000 Kč
BMW 5 2,5
Rok výroby: 2005
Stav: 256 543 km
Cena: 150 000 Kč
BMW X5 3
Rok výroby: 2010
Stav: 234 087 km
Cena: 440 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků