Lamborghini Gallardo po tuningu má přes tři tisíce koní

Tuningová firma z Řecka si řekla, že by bylo zajímavé, kdyby upravili motor Gallarda, a tak z něj udělali bestii. Výsledkem je 3 500 koní a hodnota 12 tisíc otáček za minutu. Motor V10 tak dostává slušně zabrat.
Lamborghini Gallardo po tuningu má přes tři tisíce koní

Lamborghini Gallardo bylo ve výrobě nahrazeno Huracanem, ale je to stále oblíbený model. Vděčí za tento fakt svému velmi lehce upravitelnému motoru V10. Díky němu si ho stále v hojném počtu pořizují jak amatérští závodníci, tak i poloprofesionální a profesionální týmy. S tím přicházejí logicky i úpravci či tuneři. 

Lamborghini oslavilo 50. výročí na japonském trhu speciální edicí!

Lamborghini oslavilo 50. výročí na japonském trhu speciální edicí!

Jedna firma z Řecka svůj projekt s Gallardem pojala velmi velkoryse. Vytvořila balíček pro motor V10, který má potenciál zvednout výkon této pohonné jednotky až na 5000 koní v závodním provedení. Od silniční verze pak můžete čekat hodnotu 2500 až 3500 koňských sil. 

To je nespíše to nejšílenější, s čím jsme se setkali v rámci tohoto modelu, byť jsme již v minulosti zažili podobné balíčky, které většinou pocházely od firem z USA. Ten nejsilnější však nabízel "pouze" tři tisíce koní. Jak je tedy možné, že v Řecku vyhnali hodnoty tak vysoko?

Tohle je pravý hráč. Ze svého Lamborghini udělal ovladač pro Xbox One

Tohle je pravý hráč. Ze svého Lamborghini udělal ovladač pro Xbox One

Důvodem je hlavně velmi vědecký a přesný přístup k tuningu, který tato společnost praktikuje, nejde o žádné běžné tunery. Specialista z této společnosti hovoří o technologickém vývoji, který se podepsal hlavně na dvou obrovských turbech. Například zahrnují i uhlíková vlákna, kompresní poměr je pak 14,8:1.

Video:

Vylepšovací balíček pro Lamborghini Gallardo bude připraven k prodeji pro veřejnost v polovině listopadu, mezitím si můžete pustit video, které k článku přikládáme. Doporučujeme však snížit zvuk ve sluchátkách, nemuselo by to pro vaše bubínky dopadnout dobře.

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

včera | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků