Lamborghini Gallardo po tuningu má přes tři tisíce koní

Tuningová firma z Řecka si řekla, že by bylo zajímavé, kdyby upravili motor Gallarda, a tak z něj udělali bestii. Výsledkem je 3 500 koní a hodnota 12 tisíc otáček za minutu. Motor V10 tak dostává slušně zabrat.
Lamborghini Gallardo po tuningu má přes tři tisíce koní

Lamborghini Gallardo bylo ve výrobě nahrazeno Huracanem, ale je to stále oblíbený model. Vděčí za tento fakt svému velmi lehce upravitelnému motoru V10. Díky němu si ho stále v hojném počtu pořizují jak amatérští závodníci, tak i poloprofesionální a profesionální týmy. S tím přicházejí logicky i úpravci či tuneři. 

Lamborghini oslavilo 50. výročí na japonském trhu speciální edicí!

Lamborghini oslavilo 50. výročí na japonském trhu speciální edicí!

Jedna firma z Řecka svůj projekt s Gallardem pojala velmi velkoryse. Vytvořila balíček pro motor V10, který má potenciál zvednout výkon této pohonné jednotky až na 5000 koní v závodním provedení. Od silniční verze pak můžete čekat hodnotu 2500 až 3500 koňských sil. 

To je nespíše to nejšílenější, s čím jsme se setkali v rámci tohoto modelu, byť jsme již v minulosti zažili podobné balíčky, které většinou pocházely od firem z USA. Ten nejsilnější však nabízel "pouze" tři tisíce koní. Jak je tedy možné, že v Řecku vyhnali hodnoty tak vysoko?

Tohle je pravý hráč. Ze svého Lamborghini udělal ovladač pro Xbox One

Tohle je pravý hráč. Ze svého Lamborghini udělal ovladač pro Xbox One

Důvodem je hlavně velmi vědecký a přesný přístup k tuningu, který tato společnost praktikuje, nejde o žádné běžné tunery. Specialista z této společnosti hovoří o technologickém vývoji, který se podepsal hlavně na dvou obrovských turbech. Například zahrnují i uhlíková vlákna, kompresní poměr je pak 14,8:1.

Video:

Vylepšovací balíček pro Lamborghini Gallardo bude připraven k prodeji pro veřejnost v polovině listopadu, mezitím si můžete pustit video, které k článku přikládáme. Doporučujeme však snížit zvuk ve sluchátkách, nemuselo by to pro vaše bubínky dopadnout dobře.

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

dnes | Miro Mihálik | 11 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků