Lamborghini Gallardo Piton: roadster s uspořádáním 1+1

Jeden z nejhezčích prototypů letošního ženevského autosalónu, Lamborghini Concept S, by mohl dle informací nizozemského serveru Autoweek jít do sériové výroby pod názem Gallardo Piton. Převážná většina dílů na auto je stejná jako u kupé Gallardo, proto by náklady na výrobu roadsteru s netradičním rozdělením sedadel 1+1 nemusely být vysoké.

Gallardo Piton by měl mít sériový zážehový vidlicový desetiválec, ale výkon bude vyladěn na 383 kW oproti 367 kW v provedení kupé. Stovku roadster zvládne za 3,8 s a nejvyšší rychlost bude 318 km/h. Vůz vznikne v limitované edici 250 ks a cena za jeden Piton se odhaduje na 215 000 eur.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Lamborghini

Ferruccio Lamborghini založil společnost vyrábějící sportovní automobily v roce 1963 coby konkurenta značkám, jako je Ferrari.

Po vyhlášení úpadku a změně vlastníků přešlo Lamborghini v roce 1987 pod Chrysler. Od roku 1998 ho vlastní Audi (Volkswagen Group).

Lamborghini Aventador • Lamborghini Huracán • Lamborghini Urus

TEST Peugeot e-208 GT 100 kW: Cizelace městského auta pro nadšence

Peugeot e-208 GT

Peugeot 208 se prodává i v elektrické variantě. Zkusili jsme si kousek v nejvyšší výbavě GT.

dnes | Vladimír Kadera | 13 příspěvků
Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků
Poprvé za volantem Škody Octavia RS iV: Eso v rukávu spořivého manažera

Škoda Octavia RS iV

Nová Škoda Octavia RS je k mání ve třech verzích pohonu. Vyzkoušeli jsme tu, která je z pohledu techniky nejkomplikovanější.

17.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 89 příspěvků