Lamborghini Gallardo LP550-2: konečně Gallardo s pohonem zadních kol?

To, co před sebou nyní vidíte, je nepochybně Lamborghini Gallardo s označením LP550-2. To je ale tak vše, co o těchto snímcích oficiálně víme - automobilce totiž unikly, ať už nedopatřením, nebo záměrně a jejich uvolnění tak neprovází žádné další informace.

Nemusíme ale být věštci, abychom si jen dle samotných snímků a jediné známé informace odvodili, o co by tak mohlo jít. Pokud u Labmorghini zůstávají věrní svým typickým označením, pak by mělo jít o verzi Gallarda s výkonem 550 koní a pohonem zadních kol. Snímek interiéru navíc jasně říká, že před automatem E-Gear zde dostala přednost manuální převodovka.

Pokud tomu tak skutečně bude, půjde o daleko „nejčistší” Lambo poslední let - eliminace pohonu všech kol ušetří kila a časy na okruhu jistě zlepší, volba manuální převodovky pak jistě potěší ty, kterým automat v ostatních „elpéčkách” zkrátka nebyl po chuti.

Na oficiální informace si ještě musíme počkat, pokud se ale potvrdí tato spekulace, udělá Lamborghini všem puristům obrovskou radost...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Lamborghini Gallardo LP550-2
TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

včera | Jan Mička | 47 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků