Lamborghini Gallardo LP 570-4 Super Trofeo Stradale: nejrychlejší Gallardo

Lamborghini prezentuje ve Frankfurtu dvě důležité novinky. První se týká modelu Sesto Elemento (o ní podrobněji v samostatném článku), tou druhou je nejsilnější verze Gallarda určená pro běžný provoz. Gallardo LP 570-4 Super Trofeo Stradale je totiž v podstatě převlečený závodní speciál Super Trofeo.

O pohon se stará stejný desetiválcový motor naladěný na 570 koní a 540 Nm. Tyto parametry stačí ke zrychlení z nuly na stovku za 3,4 s, rychlost 200 km/h je otázkou 10,4 s a maximálka činí 320 km/h. Velice zajímavý je také údaj o poměru výkon/hmotnost. Vzhledem k tomu, že automobil váží pouhých 1340 kilogramů, připadá na jednu koňskou sílu pouze 2,35 kg.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Jak prozrazuje označení tohoto modelu, vůz využívá pohon všech kol. Motor spolupracuje se šestistupňovou robotizovanou převodovkou e-Gear údajně vybavenou speciálním softwarem. Nechybí ani funkce launch control. Stejně jako u závodního speciálu, také v případě jeho sériové varianty je vzadu umístěn masivní ručně vyráběný a nastavitelný spoiler.

Gallardo LP 570-4 Super Trofeo Stradale stojí na devatenáctipalcových kolech obutých do pneumatik Pirelli P Zero Corsa. Jeden disk váží pouze 13 kilogramů. Za koly jsou ukryty brzdné kotouče o průměru 365 mm vpředu, respektive 356 mm vzadu. Kdyby vám to nestačilo, můžete si připlatit za keramické kotouče, které mají vpředu průměr dokonce 380 mm. A když už jsme u těch příplatků, pro opravdové gurmány je připraven paket Racing. Ten obsahuje bezpečnostní klec, čtyřbodové pásy nebo hasicí přístroj. Lamborghini počítá s výrobou série čítající 150 kusů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 370 000 Kč
Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 888 km
Cena: 60 000 Kč
Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 67 361 km
Cena: 216 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 349 860 km
Cena: 73 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2006
Stav: 267 318 km
Cena: 90 000 Kč
Skoda Superb 2
Rok výroby: 2010
Stav: 159 691 km
Cena: 295 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Fiatu Fullback: Převlečené Mitsubishi se jeví jako správná volba

Fiat Fullback

Fiat se po vzoru Renaultu a Mercedesu také rozhodl nabízet pracovní pickup, který původně pochází z úplně jiné dílny. A rozhodl se více než správně, protože Fiat Fullback alias Mitsubishi L200 je vynikajícím pracovním pickupem. V terénu má dost potence a na silnici dostatek kultivovanosti.

včera | Jiří Švamberk | 2 příspěvky
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků