Lamborghini Gallardo LP 570-4 Spyder Performante: unilky snímky otevřené Superleggery?

Aktalizováno 18.11. 8:00: Níže zmíněné materiály jsou autentické, Lamborghini v mezičase vůz představilo na večírku pro zvané v rámci autosalonu v Los Angeles. Plné oficiální odhalení tak můžeme očekávat co nevidět.

Již nějaký ten pátek se mluví o příchodu Lamborghini Gallardo Spyder Superleggera, tedy odlehčené verze Gallarda s plátěnou střechou. Kupé Superleggera přitom bylo představeno již před nějakým časem a i když vám kombinace otevřené a odlehčené verze možná nedává smysl, špionážní snímky z posledních měsíců naznačovaly, že Lamborghini podobný vůz zřejmě připravuje.

Nyní se zdá být situace jasnější, po internetu totiž začaly kolovat dva prý oficiální snímky a tisková zpráva, která odlehčené Gallardo Spyder odhaluje. Je však nutno dodat, že materiály nepůsobí stoprocentně věrohodně a je možné, že si z nás někdo jen utahuje.

Ať už jde o skutečnost, nebo ne, vůz má podle těchto materiálů nést úplné jméno Lamborghini Gallardo LP 570-4 Spyder Performante, slovo Superleggera má tedy zůstat výlučně verzi kupé. Důvod je jednoduchý, jako roadster je vůz těžší a i odtučňovací kúra nebyla tak radikální, takže zrovna superlehký vůz ve skutečnosti není.

Vyznačovat se má o 65 kg lehčí stavbou oproti výchozímu Spyderu a výsledná hmotnost má tedy činit 1 485 kg. Za úbytek hmotnosti vůz svědčí rozsáhlému použití karbonových vláken vně i uvnitř vozu. Krom toho se odlišuje i řadou aerodynamických prvků, které známé z kupé Superleggera - povšimněte si agresivněji ztvárněného předního nárazníku, zadního difusoru, nebo zadního přítlačného křídla.

Vůz má být 4,39 metru dlouhý, 1,9 metru široký a 1,18 metru vysoký a pod kapotou skrývá nám již dobře známý desetiválec o objemu 5,2 litru s výkonem 419 kW (570 koní). Na stovku má zrychlit za 3,9 sekundy a dosáhnout rychlosti až 324 km/h.

Uvnitř najdeme řadu doplňků z karbonových vláken a Alcantary a tisková zpráva hovoří i tom, že elektrické stahování bočních oken a automatická klimatizace jsou standardní výbavou.

Další detaily můžete vysledovat ze dvou přiložených snímků. Zda je to všechno pravda, nebo jen jeden velký žert, to se jistě dozvíme již brzy...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Lamborghini Gallardo LP 570-4 Spyder Performante, nebo jen listopadový žertík? Zatím si netoufáme odpovědět


 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 23 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků