Lamborghini Gallardo LP 570-4 Spyder Performante: unilky snímky otevřené Superleggery?

Aktalizováno 18.11. 8:00: Níže zmíněné materiály jsou autentické, Lamborghini v mezičase vůz představilo na večírku pro zvané v rámci autosalonu v Los Angeles. Plné oficiální odhalení tak můžeme očekávat co nevidět.

Již nějaký ten pátek se mluví o příchodu Lamborghini Gallardo Spyder Superleggera, tedy odlehčené verze Gallarda s plátěnou střechou. Kupé Superleggera přitom bylo představeno již před nějakým časem a i když vám kombinace otevřené a odlehčené verze možná nedává smysl, špionážní snímky z posledních měsíců naznačovaly, že Lamborghini podobný vůz zřejmě připravuje.

Nyní se zdá být situace jasnější, po internetu totiž začaly kolovat dva prý oficiální snímky a tisková zpráva, která odlehčené Gallardo Spyder odhaluje. Je však nutno dodat, že materiály nepůsobí stoprocentně věrohodně a je možné, že si z nás někdo jen utahuje.

Ať už jde o skutečnost, nebo ne, vůz má podle těchto materiálů nést úplné jméno Lamborghini Gallardo LP 570-4 Spyder Performante, slovo Superleggera má tedy zůstat výlučně verzi kupé. Důvod je jednoduchý, jako roadster je vůz těžší a i odtučňovací kúra nebyla tak radikální, takže zrovna superlehký vůz ve skutečnosti není.

Vyznačovat se má o 65 kg lehčí stavbou oproti výchozímu Spyderu a výsledná hmotnost má tedy činit 1 485 kg. Za úbytek hmotnosti vůz svědčí rozsáhlému použití karbonových vláken vně i uvnitř vozu. Krom toho se odlišuje i řadou aerodynamických prvků, které známé z kupé Superleggera - povšimněte si agresivněji ztvárněného předního nárazníku, zadního difusoru, nebo zadního přítlačného křídla.

Vůz má být 4,39 metru dlouhý, 1,9 metru široký a 1,18 metru vysoký a pod kapotou skrývá nám již dobře známý desetiválec o objemu 5,2 litru s výkonem 419 kW (570 koní). Na stovku má zrychlit za 3,9 sekundy a dosáhnout rychlosti až 324 km/h.

Uvnitř najdeme řadu doplňků z karbonových vláken a Alcantary a tisková zpráva hovoří i tom, že elektrické stahování bočních oken a automatická klimatizace jsou standardní výbavou.

Další detaily můžete vysledovat ze dvou přiložených snímků. Zda je to všechno pravda, nebo jen jeden velký žert, to se jistě dozvíme již brzy...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Lamborghini Gallardo LP 570-4 Spyder Performante, nebo jen listopadový žertík? Zatím si netoufáme odpovědět


 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

dnes | Milan Lažanský | 2 příspěvky
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 33 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků